Тақырыбы: 5-ке көбейту және бөлу кестесі.
Мақсаты: 5-ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Есепшығару, амалдардыңорындалуретінпысықтау, қалдықпенбөлудіорындау.
2. Ой-өрісіндамыта отырып, пәнге деген қызығушылықтарын, таным - белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Белсенділікке, мейірімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді тексеру және бағалау.
Оқыту әдісі:саяхат сабақ «Күзгі орманға саяхат».
Көрнекіліктер:Күз мезгілін суреті, аңдардың суреті, карточкалар, ойындар, тест, оқулық.
Сабақтыңбарысы:
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын!
-Демек, біз бүгін «Күзгі орманда саяхат» сабағын өтеміз.
-Күз айларын атаңдаршы?
-Орманда қандай аңдар мен жануарлар қалыпты?
-Қысқы дайындығы қандай екенің байқайық
- Кәне, орманда не бар екен?
Ауызша есеп.
- Аю бар екен. Аю тәттілерді жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
- Қане, балалар, құлпынайын терісіп жіберейік.
2*3 4*5 20:2
5. Қатармен жумыс: Есептерді салыстыр.
1) Дүкенге бірдей 3 жәшікпен жидек әкелінді. Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше килограмм жидек әкелінді?
-неше килограмм жидек әкелінді?
2) Дүкенге жәшіктермен 24 кг. Жидек әкелінді.
Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше жәшік жидек әкелінді?
3) Дүкенге әкелінген бірдей 3 жәшік жидектің массасы 24кг. 1 жәшік жидектің массасы қандай?
Заттың массасы Заттар саны Жалпы массасы
5 кг 7 ?
6. Математикалық диктант (Жауабын ғана жазу).
III. Негізгі бөлімі.
(тақтаға жаңа тақырыпты жазамын.)
Кітаппен жұмыс.
6·5=5·6
7·5=5·7
8·5=5·8
9·5=5·9
- Дұрыс, мұнда тек қана орындары ауыстырылған. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан, көбейтінділердің мәні өзгермейді.
- Ал енді балалар, №3 тапсырмада бізге 5-ке көбейту кестесін аяқта деп жазылған.
(Оқушылар тапсырмадағы 5-ке көбейту кестесін аяқтайды.)
Тақтамен жұмыс.
(№1 слайдқа назар аудару.)
5*6=30 5*5=25 30:5=6 35:7=5
Балалар мынау қандай жануар туралы айтылады?
Өзінше ноян
Қорқақ не? (Қоян)
Қоян сәбіз жегім келіптұр дейді?
Сәбіз жинап берейік
Кім сәбіз жинасады?
Сіздерге 102 беттегі №8 тапсырманың есептерің шығару.
Қайталау. Топпен жұмыс
1 жол – 1 катар.
656-98=558 (354+636)-920=70 40*7-40*5=80
656 1) 354 2) 990 1) 40*7 = 280
98 636 920 2) 40*5 = 200
558 990 70 3) 280 – 200 = 80
2 жол – 2 катар.
306+87=393 720-(384+216)=120 70*3+70*2=350
306 1) 384 2) 720 1) 70*3 = 210
87216 600 2) 70*2 = 140
393 600 120 3) 210 + 140 = 350
3 жол – 3 катар.
300:100=3 90*10-756=144 80*3+30*2=300
756 3) 240 + 60 = 300
144
Сергіту сәті?
Қандай жануар туралы айтылған?
Туғаннан жаңғақ жеп жетілген,
Бұтақтан – бұтаққа секірген
Бұл не? (тиін)
Аңдар шаршап саяжайға барады, онда орындықтар керек екен.
Біз көмектесу керекпіз орындықтарды орнатуға, сөз есеп шығарып.
Сөз есеп шығару: 103бет, №10(1)
Сөз есепті оқимыз.
Не туралы айтылған?
Не белгісіз?
Не белгілі?
Қандай сұрақ қойылған?
Неше амалмен шығарамыз?
Түске дейін- 6 орындық
Түстен кейін- 4 орындық
Әр орындыққа- 2 шұңқыр
Шұңқыр-?
1)6+4=10(о) (6+4)*2=20
2)10*2=20(ш)
Жауабы: 20 шұңқыр қазылды.
Сөз есеп: 103бет, №10(2)
Сөз есепті оқимыз.
Не туралы айтылған?
Не белгісіз?
Не белгілі?
Қандай сұрақ қойылған?
Неше амалмен шығарамыз?
Жұлдызгүл 5 қатар- 10гүл
Күзгүл- 42гүл
Барлығы- ?
1)5*10=50(г)
2)50+42=92(г)
Жауабы: 92 гүл өсіп турды
Мынау қандай жануар туралы айтылған?
Арқалағаны мың садақ, іздегені бір тамақ. (кірпі)
№12 ауызша.
Қандай фигура қиылысады?
-тік төртбұрыш пен бұрыш
- шеңбер мен қисық сызық.
-шаршы мен тік төртбұрыш.
Жазады.
1к=1см Р=1см+1см+1см+1см=4см
Р-? Р=1см*4см=4см
Теңдеу шешу
-Демек, орман жанындағы көлде балық та бар екен.
Енді, «Балық аулау» ойынын ойнайық. Балықтарсуреті.
45:а=5 хх5=25 а : 8=5
а=45:5 х=25:5 а=5 * 8
а=9 х=5 а=40
45:9=5 5х5=25 40:8=5
(«Алтын балық» ойынын ойнату арқылы орындау.№2 слайдқа назар аудару.)
Өрнектер құр және олардың мәндерін тап.
5·6=30 10:5=2
5·4=20 20:5=4
5·3=15 15:5=3
5·8=40 30:5=6
№11
Қалдықпенбөлудіорындажәнетексер Деление с остатком по презентации
6:5=1(1қ) 1*5+1=6 8:5=1(3қ) 1*5+3=8
7:5=1(2қ) 1*5+2=7 9:5=1(4қ) 1*5+4=9
12:5=2(2қ) 2*5+2=12 11:5=2(1қ) 2*5+1=11
9. Қайталау.
№12 Р=0,5см+0,5см+0,5см+0,5см=2см
№13 45:5>2+5 35:5-2*3>9-9
30:5<40:5-1 25:5+6>8*1
Миға шабуыл: Топ-топ ойыны
• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? (5)
• Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?(2 кг)
• Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?(4)
• Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды(1)
10. Рефлексия:
5 асыл іс: талап, еңбек, терең ой, қанағат рақым.
2) Ал, 5 нәрседен қашық бол дейді Абай атамыз. Олар нелер?
5 дұшпан: өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.
3)- Ертеде ата-бабаларымыз еркіндікті, тәуелсіздікті аңсаған. Биыл тәуелсіздік мерекесінің неше жылдығын тойлағалы жатырмыз? (21). Ертеде батырларымыз елімізді қорғаған. Батырлардан кімді білесіңдер? Ата-бабаларымыз ер жігітте 5 қару болу керек деп санаған. Ендеше, ерте заманда батырлар қандай қару асынған?
5 қару: садақ(кейіннен мылтық), найза, қылыш, шоқпар, айбалта.
4) Қазақ халқының ұлы адамдары көп болған. Кейбіреуін өзіміз білеміз, шығармаларымен таныспыз. Ал мына 5 адамды қазақтың 5 арысы деп атайды. Олар тәуелсіздікті аңсап, күрескен, қазақтың тілін, салт-дәстүрін сақтауға өз үлестерін қосқан.
5арыс: Ш.Құдайбердиев, А.Байтұрсынов, Ж.Аймауытов, М.Жұмабаев, М.Дулатов.
5) Мұсылман халықтарының ұстанатын 5 парызы:
5парыз: зікір салу, намаз оқу , садақа беру, ораза ұстау, қажылыққа бару.
Ал енді өз сыныбымызға оралайық
Біз қайда саяхатқа шықтық?
Қандай аңдармен, жануарлармен кездестік?
Балаларды мадақтап, еңбектерін бағалау.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі