Сабақтың тақырыбы |
Жұбан Молдағалиев «Ар-ұят туралы» |
||||||||||||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу. «Ұят» сөзінің мағынасын ұғындыру. |
||||||||||||||||
Табыс критерийлері |
|
||||||||||||||||
Сілтеме |
Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай «Қазақ әдебиеті» 5-сынып |
||||||||||||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
Интербелсенді тақта, проектор |
||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Тапсырмаларды орындай отырып, өлеңнің идеясын ашады. Өзін-өзі бағалауға үйренеді. |
||||||||||||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар |
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
||||||||||||
Мотивациялық кезең |
10 мин |
Психологиялық дайындық. Оқушыларды топқа бөлу.
тапсырмасын пысықтау. |
Оқушылар «Шаттық шеңберінде» тұрып, өз есімін және өзінің бойындағы құнды қасиеттерін айтады. Парақшаларды таңдау арқылы оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1-топ «Әдеп» 2-топ «Ақыл» 3-топ «Адамгершілік» 4-топ «Еңбек» «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы ақын Қ.Аманжолов туралы ойларын ортаға салады, «Жамырап күнде жас өмір» өлеңін жатқа айтады. |
Топқа ат қою.
«Өрмекшінің торы» әдісі |
Қол шапалақтау.
Смайлик жабыстыру. |
||||||||||||
Операциялық кезең |
20 мин |
Оқушыларға ситуациялық сұрақ беріледі.
|
Оқушылар «Жұптасып-ойлан-бөліс» әдісі бойынша ситуациялық сұрақты талқылайды. Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.
1-топ Ж.Молдағалиев туралы кітаптан, басқа да дереккөздерінен мәлімет іздеу. 2-топ Өлең мазмұнына жоспар құру. 3-топ Өлең мазмұнына талдау жасау. 4-топ Өлең мазмұнына сай мақалдар тапқызу.
|
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс Постер қорғау |
Қол шапалақтау.
Смайлик жабыстыру. |
||||||||||||
Рефлексиялық кезең |
13 мин |
Сергіту сәті.
Жаңа сабақты бекіту.
Бағалау. |
«Мен қазақпын» әніне қимылдар жасау арқылы сергіту жаттығуын жасайды.
Мюнстенберг әдісі бойынша сөз құрастырады. Вншарашожданагаемеабыройжао -татақлдпұятқұнамыс Тижадаллджылоллдмекпарызқрож -ігерметлопмектепм Жұбаншгдщшміндеторнпавкнадан -рощшжігітмптқариянрпажүрексчяқ -уатчфыәдепмтрбілімоджэхзщ Дұрыс жауабы: ар, ождан, абырой, от, атақ, ұят, намыс, адал, жыл, ол, парыз, жігер, мектеп, Жұбан, міндет, надан, жігіт, қария, жүрек, қу,ат, әдеп, білім (23 сөз)
Оқушылар жаңа тақырып бойынша түсінгендерін уақыт шеңберінде отырып талқылайды.
Табыс критерийлері арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Жиынтық бағалау |
Бас бармақ.
Қол шапалақтау. |
||||||||||||
Үй тапсырмасы |
2 мин |
Үйге тапсырма беріледі. |
Деңгейлік тапсырмаларды оқушылар өздері таңдап алады.
|
Гулжан
жақсы сабақ екен