Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән мұғалімі: Ж.М.Каракулова
Күні: 23.09.2015ж.
Пән: әдебиеттік оқу
Сынып: 4 «а»
Сабақ тақырыбы: Өкініш. М.Қуанышбеков
Сабақтың мақсаты: Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту.
Оқу нәтижесі: Өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі. Мәселені әдеби шындық тұрғысынан бағалау қабілеттері қалыптасады.
Оқыту әдістері: «Жарысты жалғастыр», «Әдеби үйірме», «Автор орындығы», Салыстырмалы карта, «Бағдаршам»
Сабақ барысы:
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қажетті ресурстар, қолданылатын құралдар |
|||
Кіріспе 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру. Үй тапсырмасын пысықтау. «Тарқаған өкпе» мәтінің мазмұнын сұрау. Жоспарды экраннан көрсету.
Қызығушылықты ояту. Оқушыларға сұрақ қойылады. - Балалар, өкініш сөзін қалай түсінесіңдер? - Сендердің бір жағдайға өкінген кездерің болды ма? |
Оқушылар 6 түрлі кәмпитпен 6 топқа бөлінеді. Тапсырмалар беру: Алдын-ала дайындалған жоспар бойынша топтар болып мазмұнын айтады. 1.Алдан басқаға емес, неліктен Сәруарға ренжіді? 2.Мәтіннің соңғы жолдарын оқып, түйген ойыңды айт. 3. Өз басыңнан өткен достар арасында болатын түсініспеушілік туралы әңгімеле. Сұрақтар қойып, «Басбармақ» әдісімен бағалайды. |
Кәмпиттер слайдтар, интербелсенді тақта.
|
|||
Таныстырылым 2 мин |
Мультфильм көрсетеді Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. |
Мультфильм не туралы екенін айтады. |
Мультфильм |
|||
Негізгі бөлім 20 мин |
Мағынаны тану. «Жарысты жалғастыр» әдісі бойынша мәтінді бірнеше бөлікке бөліп, қима түрінде тиісті мәтін бөлігін топтарға таратып беру. Топтар белгі бойынша мәтінді оқи бастайды.
Бөліктерге бөлінген мәтінді оқушылардың талдауына ұсыну: 1.Беріктің қылығы 2.Ауладағы ойын 3. Беріктің ұялуы
|
Мәтін мазмұнынын түсініп оқиды, түсінгендерін айтады. Топтар болып жұмыстанады. Түсініп оқығандарын баяндайды. Топтар бір-бірінің жұмысын сигналдық карталар арқылы бағалайды. «Әдеби үйірме» әдісі бойынша: 1-топ. Баяндап беруші – мәтіннің мазмұнын айтады. 2-топ. Зерттеуші – мәтіндегі оқиға қай кезде, қайда болған, басты кейіпкерлері кімдер, т.с.с. негізгі сауалдарға жауап іздейді. 3-топ. Сұрақ құрастырушы – қарсылас топқа ойланатындай, ізденісті талап ететіндей мәтін бойынша сұрақтар әзірлейді. 4-топ. Сілтеме табушы – әңгіменің рухани құндылығын табады. Мақал-мәтел іздестіреді. 5-топ. Бейнелеуші (суретшілер тобы) – мәтіннің мазмұнына сурет салады. 6-топ. Дәнекер – өздерінің бастарынан өткен оқиғамен байланыстырады. |
Оқулық.
Бағдаршам Постер, маркер. |
|||
Сергіту сәті 1 мин |
«Ойна да күл» бейнеклипін қосады |
Билеп, сергіп алады. |
Бейнеклип |
|||
Қорытынды 12 мин |
Ойтолғаныс. «Бір газетке бола ренжімес. Онда тұрған не бар?» тақырыбында эссе жазуды ұсыну Тақырыптар беру: 1.Ұрлық деуге болады. 2.Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3.Берік ақылды бала Берілген сөздердің ішінен «Өкініш» сөзіне синоним тауып жазуды ұсыну «Берік қандай бала?» Постер қорғауды ұсыну Үйге тапсырмаға мәтінді жалғастырып жазып келуге береді. |
Үш топ жазған эсселерін әр топтан 1оқушыдан шығып, оқиды. Оқушылар өздеріне берілген тақырыпты «Автор орындығына» отырып , басқа топтарға қарсылық білдіре отырып, дәлелдейді. Синоним тауып жазады: қуану, қапы қалу, ренжу, шаттану, опыну, күлу, қапалану, күйіну, өкіну. Әр топ өздерінше постер құрып, қорғайды.
Венн диаграммасын толтырады
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. Кері байланыс жазады. |
слайд
Күнделік Стикер |
|||
Сабақтан кейінгі кері байланыс |
|
|
|
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
«Жарысты жалғастыр» топтық жұмыс |
Топтық тапсырма |
Венн диаграммасы |
Эссе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі