Саханова Бақытжамал Айтжановна Технология пәні мұғалімі
«Қызылжар ауылының ЖОББМ» КММ
Сабақтың тақырыбы: Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері. |
Мұғалімнің аты-жөні: Саханова Б. А. |
|||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны:: |
Қатыспаған оқушылар саны:: |
||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5. 1. 1. 1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау( композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5. 2. 1. 1-Өз идеяларымен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнерін көркем тәсілдерін қолдану. 5. 3. 3. 1-Пәндік терминалогияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің(суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) |
|||||||||
Сабақ нәтижесі
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстарымен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушылық назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын , көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтың барысы |
Ресурстар |
||||||||
Басталуы: 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиынд ылары» Әр оқушы қораптан әр түсті пішіндерді алады. Оқушылар қиықтарды қиыстырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут. « Өзі туралы кластер»тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы:Жанұяның еркесі, адал дос т. б
|
1-топ:Алма 2-топ: Алмұрт
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
|
|||||||
Жалпы білім:10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау әдісі» (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінде 5 минут басқа қатышушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді) |
|||||||||
Ортасы 15 минут |
Қолдану Мүсіндеудің негізгі обьектісі-адам. Мүсіндеудің түрлері: Жұмыр және рельф. Жұмыр мүсіндеу үш өлшеуден тұрады. Олар кеңдік, биіктік, жуандық шығармашылығымызды айтамыз. Рельф Барельеф Барельеф-деп жартылай сомдалған нәрсе жазықтық бетінен аз ғана шығып тұрса Барельеф болып табылады. Горольеф-жазықтық жартысынан көбірек дөңестеу шығып тұрған мүсінді айтады. Мүсінші деп-сазбалшықтан қашап жасайтын адамды айтады. Мүсіндеу техникасы-жабыстыру, ою-шекіме, гольванопластика, металдау құю жатады. Алғашқы қазақ мүсіншісі Хакімжан Наурызбаев1951 жылы Харьков көркем сурет институтын бітіргеннен бері портрет, портрет және монументальді сәндік мүсін төңірегінде жұмыс жасайды. Мүсіндеу әлемі пластикалық бейнеде меңгерудің кеңістік бейнелеу өнері. Мүсіндік бейнелеу оьектісі-көбіне адам, ал кейде хайуанаттар, жансыз заттар болып келеді. Монументтік мүсіндеу-бұл ұлы адамдарға немесе тарихи оқиғаларға орнатылған, асқақ келісті де мәнерлі өз бойына үлкен жалпы адамзаттық идеяны жинақтаған ескерткіштер. Қондырғылы(станокты) мүсіндеу көбіне портрет ретінде ұсынылады. Қондырғылы мүсіндеуде бір топ адамдарды немесе бір адамның тұлғасын бейнелейтін жанрлық мүсіндеу едәуір орын алады. Мүсін әртүрлі материалдардан фарфордан, ағаштан, сүйектен, тастан мүсіндері түрлі болып келеді. Практикалық жұмыс: Оқушылар бүгін аттың мүсінін жасаймыз. Қазақ халқына жеті қазынаның бірі «Жүйрік ат» жылқы малын қазақ халқы аса жоғары бағалаған. Ермексазды алып жұмысты бастаймыз. Қанекей оқушылар тақтадағы яғни көрнекілік бойынша аттың мүсінін ұқыпты түрде жасаңдар |
|||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті: «Көңілді күн» |
Әуенмен |
||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
«Ойлан –жұптас-бөліс»әдісі |
|||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұраққа жауап береді. 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Рефлексиялық шеңбер |
||||||||
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау |
||||||||||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшықа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі