Мектеп: Атасу стансасындағы №135 негізгі орта мектеп
Сыныбы: 6–сынып
Пәні: технология
Мерзімі: 25.01.2017 жыл
Тақырыбы: Жапсырмалау өнері.
Пән мұғалімі: Байменов Салахитдин Сәрсенұлы
Мақсаты: Қазақ халқының ою–өрнек түрлеріне сипаттама беру және жапсырмалау технологиясын үйрету.
Міндеттері:
- Ою–өрнектің тілін түсіндіру, сырына мән беру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
- Ою–өрнек арқылы оқушылардың ой–өрісін, білімін жан–жақты дамыту, халқымыздың асыл мұраларын, салт-дәстүрін, өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын модуль: Диалогтық оқыту.
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар осы Іс - әрекет үшін маған қандай құралдар қажет? |
Кіріспе: 8 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал: «Шаттық шеңбер" "Өрмекші" тренинг. Мақсаты: Оқушыларға өткен тақырыптарын еске түсірту. «Бір қадам алға» Мақсаты: ойларын білу,сөздік қорларын дамыту. |
Шеңбер құру арқылы тұрғызу. Амандасу. «Өрмекші» тренингі арқылы өткен сабақты қайталау.
Өз ойларын айтқызу.
Сынып оқушыларын «Қиындылар» арқылы топтастыру. |
Шеңбер құрып тұрады.
«Өрмекші» тренингі бойынша жіп арқылы өткен сабақты еске түсіру.
«Қиындылар» арқылы топтасады. Сынып оқушылары 2 топқа бөлінеді |
Тамаша! Керемет!
Ынтасымен қатысып отырған оқушыларды мадақтап отырамын |
Стикер, ватман, маркер
Смайликтер
Топ атын жазуға арналған ватман |
Тұсаукесер: 5 минут
|
Қызығушылықты ояту сатысы
«Қызықты сұрақ» Мақсаты: оқушыларға ой қозғау, ойын жинақтауға бағыттау. |
Сабақтың мақсатын айтамын да, енді оқушылардың мақсатын білгім келетіндігін хабарлау. Ал, балалар, сіздердің бүгінгі сабақтан не білгілеріңіз келеді? Оқушылардың бір – біріне сұрақ қойдыру. Мысал арқылы түсіндіріп, дәлелдеу. Сөзжұмбақ береді. |
Мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады.
Оюлар туралы мәліметтер алды. Оқушылар сөзжұмбақ шешеді
|
Бәрекелді!
Өте жақсы, тамаша!
Бағалау парағы
|
Интерактивті тақтадағы Power Point таныстырылымы
|
Негізгі бөлім: 23 минут
|
Мағынаны ажырату сатысы Сарамандық жұмыс "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі Мақсаты: өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Сергіту сәті. Мақсаты: Қабілетін дамыту. Математикалық ойын Мақсаты: оқушылардың ой – өрісін жылдам ойлауға дамыту. «Графикалық диктант» Мақсаты: оқушылардың білімін жаңа әдіспен бағалауға мүмкіндік беру. |
Әр топқа жеке тапсырмалар беру. І топқа «Жан жануарлар тектес ою – өрнектер» ІІ топқа Геометриялық ою – өрнектер. Қауіпсіздік ережесін еске түсіре отырып, қағаздан жұмыс жасату. Жұмысты қорғайтын спикерлерді оқушының алдына стикер қою арқылы білдіру. Сергіту сәті. «Мақал – мәтел толықтыр» Оқушыларға математикалық сандармен берілген жасырын мақал – мәтел шешу қағазын таратады. Жұмыстар таратылады. Оқушылар «иә», «жоқ» белгілері арқылы сұрақтар қойылады. |
Берілген тапсырмалар бойынша постерге кластер жасайды. Әр топтан бір спикер шығып, жұмысты қорғайды. Топтар бір – біріне сұрақтар қояды.
Тапсырмалар бойынша жаттығуларды топта талқылап,жұмыс жүргізеді.
Интерактивті тақтада анаграмма тапсырмасын орындайды. Ойлау қабілетін арттыру арқылы дамытады. Математикалық сандармен берілген жасырын мақал – мәтел шешу. Оқушылар графикалық диктантты өздері орындайды. Сұрақтарға жауап бере отырып фигура құрастырады. |
Жақсы
Керемет! Жарайсыңдар, берілген тапсырмаларды тамаша орындадыңыздар.
Бағалау парағы
Топ басшысы әр оқушыны тапсырма сайын бағалап отырады. |
Интерактивті тақтадағы Power Point таныстырылымы
Постер, маркерлер
Бағалау парағы
«Визуалды айғақтар» ресурсы Интерактивті тақта Үлестірмелі қағаздар |
Қорытынды: 4 минут |
Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы Мақсаты: оқушылардың оқығанын саналы түрде түсінуге өз ойын білдіруге үйрету |
Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы қолданылады. Әр топ бүгінгі сабақ бойынша сабақта екі ұнаған сәтті және бір ұсыныс жазады. |
Оқушылар кестені толтырады, мұғалімге жинап бермес бұрын, ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады |
Кері байланыс |
Критерилер жазылған парақшалар |
4 минут |
Критериалды бағалау. |
Сабақты қорытындыла,бағалау. |
Өз жұмысын өзін–өзі бағалау негізінде бағалайды. |
Бағалау парағы |
Парақшалар |
1 минут |
Үйге тапсырма беру. |
Ер, қыз киім үлгілерін жасап келу. |
|
|
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі