Өлең, жыр, ақындар

Әр түрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу (сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы)

Сабақтың тақырыбы: Әр түрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу (сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы)

Мектеп: “Бейнеу лицейі” КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Тилегенова Гульдария Озганбаевна

Күні: 23. 11. 2018 ж.

СЫНЫП:  6 А, Ә

Қатысқан оқушылар  саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

 6. 1. 6. 4 - Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.       

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

 Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара  алады.

Ресурстар

Оқулық, бүктеме, энциклопедия, кітаптар көрмесі, тоқылған  бұйымдар, технологиялық карта, топқа бөлуге арналған тоқылған заттар  (гүл, жапырақ, бантиктер), топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, сарамандық, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дж. тарих, жаратылыстану, математика

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы:

Бағалау түрлері

Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Оқушылар бүктелген  қорапшалардан  тоқылған  бұйымдар  алады.

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Қазіргі кезде тоқыма адамның «хоббиына» айналған. Егер қазіргі сән үлгісіне салып өзің тоқып кисең өте әдемі көрінеді. Оның үстіне дайын бұйымдарға қарағанда ол өте арзанға түседі. Ілмек бізбен түрлі жиде, көйлек, сөмке, шұлық, жайма және пәтер интерьерлерін тоқуға болады.

Ілмек бізбен тоқудың тағы бір ерекшелігі басында тоқылған бұйымды тарқатып – сол иірімжіпті қайтып  бірнеше рет қолдануға болады. Тоқылған заттың сапасы иірімжіпке байланысты. Алуан түрлі иірімжіптер бар. Жіпті де бұйымға қарап таңдау керек.

 Басында ілмек біздер ілмексіз тегіс таяқшалар болған. Қазіргі кезде  ілмек біздер әртүрлі материалдан жасалады: болат, алюминий, сүйек, пластмасса, ағаш. Диметрлері 1-8мм дейін қалыңдықта болады. Тоқу үшін ілмек біздің басына назар аударған жөн. Егер басы үшкір болса тоқу барысында саусақты жаралайды. Егер жаңа ілмек біздің басы бұдырлау болса, ұсақ егеумен егеу керек.

Ілмек бізді ирімжіптің жуандығына қарай таңдайды. Қанша жіп жуан болса ілмек бізде сонша жуан болуы керек. Егер жіп жіңішке болса, ілмек бізде жіңішке болуы керек.

Ілмек бізбен іліп тоқудың негізгі элементтері:

1. 2, 3, 4 шалмалы бағанша

2. бір ілмектен жасалған 1 шалмалы үш бағаншамен тоқылған жайманы тап.

3. бір ілмектен алынған қосып тоқылған 1 шалмалы үш бағаншамен тоқылған жайманы тап.

 

 

 

 

Оқулық,

Мәтіндер, технология лық карта, үлгі.

 

 

 

 

 

 

Ортасы 

10 минут

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Оқулық, қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті өрнектер,

Сұрақтар.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті “Қасиетке толы тәттілер”

Оқушылар бір-біріне жақсы  қасиетер  жазылған кампит  береді.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдіңіздер?

 

Кері байланыс

Бағалау

 

5 минут

Кері байланыс

3 минут

«Жетістік» баспалдағы.

Image result for баспалдақтың суреті

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.

Үйге тапсырма: Ілмек бізбен ұялы  телефон  қабын тоқу

Саралау – Сіз қосымша  көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде  үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сыны пнемесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

ІІ. Үйтапсырмасынтексеру.

1. Бірінші шалуды кім және қашан ойлап тапты?
2. Еуропа елдеріне тоқу өнері қай жылдары келе бастады?
3. Ең алғаш ілмек бізбен тоқудың өрнегі қай жылы жарыққа шықты?
4. Тоқу өнері қай ғасырдың жаңашылдығы саналды?
5. Тоқу өнері Ресей еліне қай жылдары келді?
6. Ілмек бізбен нелер тоқылады?  
7. Ілмекпен тоқуда қандай құралдар мен материалдар 

Сәйкестендір

1. Вискоза иірімжіп

1 - Ғ

А) Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада  отырмайды, жылдам кебеді.

2. Зығыр иірімжіп

2 - А

Ә) Иірімжіптің ең көп тараған түрі.

3. Кашемир иірімжіп

3 - Г

Б) Қырқылған қой, ешкі, түйе жүндерінен алынады.

4. Мақта иірімжіп

4 - Ә

В) ангор тұқымдас ешкілерден алады. Қымбат, әрі созылмайды.

5. Жүн иірімжіп

5 - Б

Г) Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иірімжіп.

6. Ангор иірімжіп

6 - В

Ғ) үйкеліске өте шыдамсыз, түйіршіктеліп дөңгелектеп дөңгелектер  пайда болады.

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз