Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 3 А Дизайн және технология |
||||||||
Күні: 8.02.21ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Тилегенова Гульдария Озганбаевна |
|
||||||
Сынып: 5 А, Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспаған саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Костюм дайындау (шағын сәнмүсінге немесе қуыршаққа) |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
1. Шығармашылық идеяны зерттеу және дамыту. 1.5 Тапсырма бойынша нобай салу. 2. Жасау және дайындау 2.3 Жасау технологиясы 5.1.5.1 Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау. 5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым дайындау 5.2.3.1 Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Дизайн терминдерді зерттеу; |
|||||||
Бағалау критерийлер |
Оқушы мақсатқа жетті, егер: - Композицияның негізгі заңдылықтарын ескере отырып, нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындаса; |
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Д) Дизайн – дизайн – disain Киім бөлшектері – детали одежды – clothing details Ой – идея – idea |
Композиция – композиция – composition Шаблон – шаблон – template Макет – Макет – layout |
||||||
Құндылықтарды дарыту
|
- Жалпыға бірдей еңбек қоғамы - Жұмыс және шығармашылық, өмір бойы оқыту - Өмір бойы оқыту, құрмет, ынтымақтастық және ашықтық. - Тарих, мәдениет және тілдердің жалпылауы |
|||||||
Жаһандық азаматтығын арттыру |
Әлемдегі заманауи дизайнерлердің шығармаларын қарастырып, зерттеп доғары деңгейлі сұрақтар арқылы талдау. Түрлі өнер туындылырына сүйене отырып, эстетикалық көз қарасын білдіру арқылы дамыту, болашақты тірбиелеу. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтаны қолдану. Тақырып бойынша ғаламтор желісін пайдалану. |
|||||||
Түпнұсқалық оқыту |
Практикалық тапсырмалар арқылы даралық, өзіндік қасиет қабылетін білдііру |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеу, өнер тарихы, сызу, технология |
|||||||
Бастапқы білім |
Тігін бұйымдарының классификациясын зерттеп шықты |
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Бағалау түрлері |
||||||
Басталуы 5 мин
5 мин
10мин
Ортасы 10 минут
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут
Бағалау
5 минут Кері байланыс 3 минут
|
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Оқушыларға костюмге дизай–талдау жасауды ұсыну. Оқушыларға тігін бұйымының қандай бөліктерден тұратынын түсіндіру. Қайталау, білімді бекіту: Жіктеп шық 1. Киімдер пайдалануына қарай қалай бөлінеді? Білу және түсіну Кусудаманы бастапқыда қағаз сфераның ішінде жұпар иіс пен кептірілген шөптерді сақтау үшін қолданған. Оларды кусудамада бекер сақтамаған: ашық түсті шарды науқас адам жатқан кереуеттің бас жағына қойып, дертінен айығып кететініне риясыз сенген. Қолдан жасалған түрлі түсті бұйымның “емдік шар” деген баламасы да осыдан шыққан. Қолдану Дәптермен жұмыс. Қазақ әйелдерінің ұлттық костюмін макеттеу.
1 Тапсырма: Бөлшектерді пішу кезінде костюм бөліктерін біріктіруге қажетті қосымша қосуды ескеру қажет. Әртүрлі материалдардан жасалған костюм бөлшектерін біріктіруді әртүрлі аралас тәсілдермен (жіппен, желіммен және т.б.) орындауға болады. Дайындау кезеңдерін жоспарлаудан бастап дайынболғанға дейін ерекше көңіл бөлу қажет. Киім эскизінен бастап денебітімнен өлшем алу, жекелеген бөлшектерінің құрылымын анықтау (бөлшектердің атауы мен саны), пішу, жекелеген бөлшектерді және түйіндік өңдеу, бөлшектерді біріктіру, бұйымды соңғы өңдеу және сәндеу. Қол жұмыстары және машинамен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техникасына баса назар аудару қажет. 1 Тапсырма: (Г) Оқушылар шаблон мен лекалдарды орындау үшін бағалау талаптарын құрастырады. Тапсырмаға сай бағалау талаптары:: - Практикалақ жұмысты аяқтағаннан соң құрастырған бағалау талаптары бойынша бірін - бірі бағалау. 2. Тапсырма: Талдауға арналған сұрақтар - Неге Сіз осы киім үлгіде бұл материалдарды таңдадыныз? Дәлелде. - Қандай киім бөлшектері мен жұмыс кезеңі саналып орындалған ? (тігіс жолы,ішкі тігіс, жіптің түсі, әрлеу түрлері). Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдіңіздер? 4 Рефлекесия Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау . |
Оқушылар бүктелген қорапшалардан тоқылған бұйымдар алады
|
||||||
Үй тапсырмасы |
- Түрлі-түсті фтомастер мен қарындаштарды әкелу - Түрлі матаның кесінділерін әкелу: фетр, велюр, атлас, шифон, и т.б. - Картон, карандаш, қайшы, маникенге арнайы қуыршақ |
|||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Бүкіл оқушылар үйренетін болады: Қазақ ұлттық киімнің нобайын, шаблонын, пішу бөлшектерін қиып үйренеді. Оқушылардан көбісі үйренетін болады: киім бөлшектерін жинап, қолмен тігетін болады Кейбір оқушылар үйренетін болады: Қабілеті жоғары оқушылар креативтік ой қосып, әщекей бұйымымен безендіреді. |
бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдері Бастапқы кезең - «Миға шабуыл» конверт, сабақтың тақырыбын ашу Ортаңғы кезең - Топтық пікір білдіру - Тапсырмалар бойынша бір-бірін бағалау Қорытынды кезең -Рефлексия |
Көзге ж/е жалпы денсаулыққа арналған іс-шара «Цветотерапия» Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру: сабақ барысында желім, қайшы, инемен қолданғанда қауіпсіздік шараларын пайдалану және сақтау. |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарға таныстыру арқылы көрсетіп дәлелдеді. Иә, бөлек тапсырма бойынша саралау дұрыс жүргізілді, себебі барлық оқушылар жетістіктер критерийлеріне қол жеткізіп, ОМ меңгере алды. Сақталды Сабақ жоспардан қандайда бір ауытқулар болған жоқ |
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
Шартты түрде қойылған белгілер |
(К) = бүкіл сыныппен жұмыс (Д) = мұғалімнің көрсетуі (Г) = топтық жұмыс (Ф) = қалыптасатын бағаны қолдау (И) = жеке жұмыс (T) = мұғалімнің түсіндіруі (Э) = оқу эксперименті () = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі