Өлең, жыр, ақындар

Үш тілдің патшалығы

Мақсаты: Тәрбиешілердің қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, достыққа тәрбиелеу. Елбасымыздың «Үш тұғырлы тіл» саясатын насихаттау.

 

Жүру барысы:
Жүргізуші:
О, Адамдар, қадіріне жетіңдер,
Ана тілің – анаң, сыйлап өтіңдер.
Әркімнің туған тілі – туған шеше,
Оған бала міндетті сан мың есе.
Армысыздар, құрметті оқушылар , ұстаздар !
Елбасымыз Н. Әбішұлы Қазақстан халқына Жолдауында: “Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі —жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі”, — деген болатын. Елбасы көрегендік танытып, алдымызға үш тілді білу қажеттігін қойып отыр. Әсіресе, өскелең ұрпақтың, жастар алдында бірнеше тіл білу міндеті тұр. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі мен ата дәстүрі. Ендеше, тілге қандай құрмет көрсетсек те лайық. (1-4 слайд)

Бүгінгі «Үш тілдің патшалығы» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
Добро пожаловать на мероприятие «Королевство трех языков».

(Ағылшынша айту)

Ендеше «Үш тілдің патшалығы» сайысымызға қатысушылар «Ерекше білімді қажет ететін балалар»олар екі топқа бөлінген. Сәттілік тілейміз! Әділқазы алқасымен таныстырып, өтейік. Енді сіздерге аздаған үзіліс берейін, тіл туралы біздің жазушыларымыз не деген екен.(5-9 слайд)оқып шығады.
Жүргізуші: Ендеше, «Үш тіл патшалығы» сайысына қош келдіңіздер!!! Сайыс бөлімдері:

Бірінші бөлім: Таныстыру.( Әр топ өз топтарының аттарын таныстырады.);

Екінші бөлім: Тілім менің –айбарым, мақтанышым! (Бұл бөлімде әр оқушы 3 тілде өлең оқиды. (қазақша,орысша,ағылшынша);

Үшінші бөлім: Миға шабуыл: (Әр топ оқушыларына 3 тілде логикалық сұрақтар беріледі.);

Төртінші бөлім: Полиглот:(жұмбақтардың жауабын тауып, 3 тілде аударады, жұмбақ үш топтан кезек-кезек сұралады);

Бесінші бөлім: Суретти жұмбақтар:(слайд арқылы суреттер беріледі сол суреттердің атауын орысша, қазақша, ағылшынша айту керек. Ең алдымен суреттің бір бөлігі сіздерге ұсынылады. Бірінші топқа жасырылады, бір мүмкіндік беріледі. Дұрыс жауап 10 ұпай, көмек алып жауап берсеңіздер ұпайларыңыз шегеріледі. Таба алмаған жағдайда келесі топтан жауап беру сұралады.);
Ал ендеше барлығыңызға сәттілік тілейміз.

Бірінші бөлім: Таныстыру.( Әр топ өз топтарының аттарын, ұранын, топ басшыларын таныстырады.)

Екінші бөлім: Тілім менің –айбарым, мақтанышым! (Бұл бөлімде әр топ оқушылары 3 тілде өлең оқиды. (қазақша,орысша,ағылшынша)

Сүйемін туған тілді - анам тілін,
Бесікте жатқанымда-ақ берген білім
Шыр етіп жерге түскен минутімнен
Құлағыма сіңірген таныс үнім.

Сол тілмен шешем мені әлдилеген,
Еркелеткен, "құлыным", "жаным" деген
Сол тілменен бірінші білгізілген:
"Ана" деген сүйгендік сөз әм менен

Қылжықтап, алып қашып құрбы бөркін
Сол тілменен ойнадым далада еркін
Сол тілменен бірінші сыртқа шығып
Өмірде ен далада ұққан көркім.

Сұлтанмахмұт Торайғыров

Если ты хочешь судьбу переспорить,
Если ты ищешь отрады цветник,
Если нуждаешься в твердой опоре –
Выучи, выучи русский язык.
Он твой наставник – великий, могучий,
Он переводчик, он проводник.
Если штурмуешь познания кручи –
Выучи, выучи русский язык.<
Русское слово живет на страницах
Мир окрыляющих пушкинских книг.
Русское слово — свободы зарница,
Выучи, выучи русский язык!
Горького зоркость, бескрайность Толстого,
Пушкинской лирики чистый родник,
Блещет зеркальностью русское слово —
Выучи, выучи русский язык!
 

Язык английский изучайте!!

Знакомство с ИНГЛИШ-углубляйте!!

Как за основу-вы считайте!!!

И в жизни он вам пригодится.

Знакомый даже удивится.

Уверенно вы говорите.

Читайте...и произносите...

Английский-стал нам.как родной!

Теперь мы знаем.дорогой!

Еще бы.столько мы с тобой!!!

 

Үшінші бөлім: Миға шабуыл: (Әр топ оқушыларына логикалық  сұрақтар беріледі.)

«Бірлік » тобы

1.Тауық бір аяғымен тұрса 3 кг, екі аяғымен
тұрса қанша кг?
(3 кг)
2.Біздікі болғанымен басқалар қолданатын
нәрсе?
(Есіміміз)
3.Ұзарған сайын қысқаратын нәрсе не?
(Өмір)
4.Қай айда 28 күн бар?
(Барлық айда)
5.Мені ешкім түсінбейді, неге?
(Өйткені ол ешкі ғой)
6.Лимонның жартысы неге ұқсайды?
(Екінші жартысына)
7.Король кімнің алдында тәжін шешеді?
(Шаштараздың)

«Болашақ» тобына:
1.Стоит богатый дом и бедный. Они горят. Какой дом будет тушить полиция?

Полиция пожары не тушит, тушат пожары пожарные

2.Как человеку не спать 8 дней?

Спать по ночам

3.Вы заходите в тёмную кухню. В ней есть свеча, керосиновая лампа и газовая плита. Что вы зажжёте в первую очередь?

Спичку

4.Сидит девушка, а вы не можете сесть на её место, даже если она встанет и уйдёт. Где она сидит?

Она сидит у вас на коленях

5.К реке подходят два человека. У берега лодка, которая может выдержать только одного. Оба человека переправились на противоположный берег. Как?

Они были на разных берегах

6.Два отца, два сына нашли три апельсина и разделили их. Каждому досталось по целому апельсину. Как такое может быть

Это были дед, отец и сын

7.Собака была привязана к десятиметровой верёвке, а прошла 300 метров. Как ей это удалось

Верёвка была ни к чему не привязана

Төртінші бөлім: Полиглот: (жұмбақтардың жауабын тауып, 3 тілде аударады.жұмбақ топтардан кезек-кезек сұралады )

  1. Үш тілі бар,
    Тықылдаған үні бар. (сағат-часы-clock)
    2. Таңмен көзін ашады,
    Әлемге нұрын шашады. (күн-солнце-sun)
    3. Сумен кірді ашады,
    Өзі судан қашады. (сабын-мыло-soup)
    4. Зверь я горбатый
    А нравлюсь ребятам. ( верблюд-түйе-camel)
    5. Голодная- мычит,
    Сытая- жует,..
    Всем ребятам
    Молоко дает. (корова-сиыр-cow)
    6. Сто одежек,
    Все без застежек. (капуста-қырыққабат- cabbage)

 

Бесінші бөлім: Суретти жұмбақтар: (слайд арқылы суреттер беріледі сол суреттердің атауын орысша, қазақша, ағылшынша айту керек. Ең алдымен суреттің бір бөлігі сіздерге ұсынылады. Бірінші топқа жасырылады, бір мүмкіндік беріледі. Дұрыс жауап 10 ұпай, көмек алып жауап берсеңіздер ұпайларыңыз шегеріледі. Таба алмаған жағдайда келесі топтан жауап беру сұралады.)
Алтыншы бөлім: « Шешендік» ( оратор) – бөлімінде оқушылар берілген тақырыпқа 5-6 сөйлемнен тұратын мәтін құрастырып, оны үш тілде оқып береді.
Жетінші бөлім «Ой түйіндеу» тіл туралы не білеміз?

« Жеті жұрттың тілін біл,
Жеті түрлі білім біл» деп халық даналығында айтылғандай, бүгінгі шарамызда үш тілдің ерекшелігіне тоқталып, « Тілден биік асқар жоқ, тілден асқан байлық жоқ, тілден терең теңіз жоқ» екеніне көзімізді жеткіздік. Үш тілді білу – заман талабы, әйтсе де қанша тіл білсек те өз тілімізді ұмытпайық.

Сайыстың сонында қазы алқалар шешімін айтқанша, көрермендермен «Көрермендерге сыйлық» ұйымдастырғымыз келіп отыр. Тапсырмалар береміз. Жауаптарыңыз дұрыс болып белгіленсе ұпайларыңызды оздеріңіздің топтарыңызға еселеуге мүмкіндік аласыздар.

3. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?
Жауабы: Медет
4. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?
Жауабы: үш
5. Тік төрбұрышты бөлмеге әрбір қабырғасында үш болатындай сегіз орындықты орналастыру керек. Орналастырыңдар. Жауабы:
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық
7. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды
Жауабы: үш стакан
8. Жүгіру жарысынан Әсет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?
Жауабы: 1 - Марат, 2 - Әсет, 3 - Талғат
9. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.
10. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?
Жауабы: үшеу

11. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?
Жауабы: екі сағат
12. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?
Жауабы: жоғары
13. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?
Жауабы: шырпы
14. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?
Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса

 «Жұлдызды сәт» оқушыларды марапаттау, қорытындылау


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер