Өлең, жыр, ақындар

Ақпараттық қауіпсіздік

І Жалпы мәлімет

Тобы: АЖ-1

Мерзімі:

Оқытушы  Буталиева Инкар Кайратовна

Бөлімі:

«Деректерді ұсыну»

Сабақтың тақырыбы:

Ақпараттық қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

"Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" терминдер маңызын түсіндіру

Бағалау критерийі

"Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" ұғымдарын сипаттайды

Сабақтың түрі

Практикалық сабақ

Оқу құралдары, АКТ, дереккөздер

Р.А.Қадырқұлов, Г.К. Нұрмұханбетов

ІІ Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеттері

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу
  • Студенттердің қажетті оқулықтар және оқу-құралдарымен қамтамасыз етілуін, сабаққа дайындығын тексереді;
  • Кіріспе сөз жүргізеді
  • Cәлемдесу
  • Оқу әдебиеттерін және оқу құралдарын дайындайды;

 

 

Интерактивті тақта, оқу құралдары

 

 

Интерактивті тақта Презентация

Үй тапсырмасына шолу

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен білімді еске түсіреді

Сұрақтар:

1. Қауіпсіздік саясаты дегеніміз не?

2. Ақпаратты қорғау дегеніміз не?

3. Ақпаратты қорғаудың қандай маңызды бөліктері бар?

4. Қол жетімділік дегеніміз не?

5. Елімізде заңмен қорғалатын құпияларды атаңыз?

 

Білімалушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

Жаңа сабаққа кіріспе

 

 

Жаңа тақырыпқа қатысты презентация көрсету арқылы студенттерге ой салып сұрақтар қойылады

 

Презентациядан көрген ақпаратты негізге ала отырып өз ойларын ортаға салып қарастырады. Суреттейді, мысалдар келтіреді, бірін-бірін тыңдайды, түсінеді, өз сөздерімен баяндайды, сын тұрғысынан ойланады

Сұрақтар:

1. Криптология ғылымының мақсаты не?

2. Шифрлау дегеніміз не?

3. Заманауи криптография неше бөлімнен тұрады?

4. Мәтін дегеніміз не?

5. Код, шифр деген не?

6. Мәтіндік ақпаратты кодтауды қалай түсінесіздер?

Әрбір дұрыс жауапқа 5 балдан беріледі 

Интерактивті тақта, жұмыс дәптері

 

Жеке жұмыс

Әрбір білімалушы сілтеме арқылы  «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындатады және бақылайды

Әрбір білімалушы сілтеме арқылы  «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындайды.

3 дұрыс жауапқа

15 б

6 дұрыс жауапқа

30 б

9-10 дұрыс жауапқа

5 0б

Ноудбук,

«Kahoot»

https://create.kahoot.it/share/5a477224-ca84-4d94-b1ff-2ecf9ddaac6f

Топтық жұмыс

«кім алғыр немесе сұрақ жауап» әдісі арқылы білім алушыларды 4 топқа бөледі. Анықталған топтарға интерактивті тақтада QR кодпен тапсырманы ұсынады.

 

ШИФРЛАНҒАН АҚПАРАТТЫ АНЫҚТАҢЫЗ

 

МІА НҒА АТҚ  ИЕЕ  ИЕҢ  МДЫ  ҚРТ ЖЕР ХГН МАЫ  МПА  ЫҮЛ ТНІ

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзінің тобын анықтайды. Өз топтарын анықтағаннан кейін топ басшыларын сайлайды және QR кодпен берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

 

Бағалау парағы бойынша топтар бір-бірін 10-15 балл аралығында бағалайды

QR код, ұялы телефон, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, бағалау парағы

Сабақтың соңы

Бағалау

 

Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» бағдарламасын  қолдана отырып, тест тапсырмаларын ұсынады және бақылайды

«Kahoot» бағдарламасына сілтеме бойынша өтіп, тест тапсырмаларын  орындайды

Тест тапсырмасындағы әрбір дұрыс жауапқа бір балдан беріледі

https://create.kahoot.it/share/99ea75f4-1d84-43de-ad05-9ea47a171d71

КЕРІ БАЙЛАНЫС

«ТАБЫС САТЫСЫ»

 

Ұялы телефон арқылы чатқа сурет жіберіп,  білім алушылардың кері байланысын алады

Ұялы телефон арқылы чаттағы суретке сәйкесінше эмодзилар қояды

 

Интерактивті тақта, ұялы телефон, Whatsapp

https://chat.whatsapp.com/CWJ1xD09aaZ7nwi6508gPJ

Ағымдағы бағалау критерийлері

 

Барлығы: Ақпаратты қорғау әдістерін біледі

Кейбірі: Мәтінді алмастыру шифрымен шифрлай алады

Ішінара: Кестелік шифрлауды қолдана алады

 

 

 

Үй тапсырмасын беру

Міндетті бағыт бойынша: Ғаламтор көздерінен игерілген материалды толықтыру

Тереңдетілген бағыт бойынша: Шифрлау кестелерін пайдаланып, «Электронды цифрлық қолтаңба» сөйлемін шифрлайды

Шығармашылық бағыт бойынша: тақырып бойынша презентация жасау

 

 

 

 

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау шкаласы

Бағалаудың әріптік жүйесі

Сандық эквивалент

Ұпайлардыңмазмұнды пайызы

Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау

A

4,00

95-100

Өте жақсы

A-

3,67

90-94

B+

3,33

85-89

Жақсы

B

3,00

80-84

B-

2,67

75-79

C+

2,33

70-74

C

2,00

65-69

Қанағаттанарлық

C-

1,67

60-64

D+

1,33

55-59

D

1,00

50-54

F

0,00

0-49

Қанағаттанарлықсыз

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз