І Жалпы мәлімет |
|||||
Тобы: АЖ-1 |
Мерзімі: |
Оқытушы Буталиева Инкар Кайратовна |
|||
Бөлімі: |
«Деректерді ұсыну» |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттық қауіпсіздік |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
"Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" терминдер маңызын түсіндіру |
||||
Бағалау критерийі |
"Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" ұғымдарын сипаттайды |
||||
Сабақтың түрі |
Практикалық сабақ |
||||
Оқу құралдары, АКТ, дереккөздер |
Р.А.Қадырқұлов, Г.К. Нұрмұханбетов |
||||
ІІ Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеттері |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
|
|
Интерактивті тақта, оқу құралдары
Интерактивті тақта Презентация |
|
Үй тапсырмасына шолу «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен білімді еске түсіреді |
Сұрақтар: 1. Қауіпсіздік саясаты дегеніміз не? 2. Ақпаратты қорғау дегеніміз не? 3. Ақпаратты қорғаудың қандай маңызды бөліктері бар? 4. Қол жетімділік дегеніміз не? 5. Елімізде заңмен қорғалатын құпияларды атаңыз?
|
Білімалушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Жаңа тақырыпқа қатысты презентация көрсету арқылы студенттерге ой салып сұрақтар қойылады
|
Презентациядан көрген ақпаратты негізге ала отырып өз ойларын ортаға салып қарастырады. Суреттейді, мысалдар келтіреді, бірін-бірін тыңдайды, түсінеді, өз сөздерімен баяндайды, сын тұрғысынан ойланады Сұрақтар: 1. Криптология ғылымының мақсаты не? 2. Шифрлау дегеніміз не? 3. Заманауи криптография неше бөлімнен тұрады? 4. Мәтін дегеніміз не? 5. Код, шифр деген не? 6. Мәтіндік ақпаратты кодтауды қалай түсінесіздер? |
Әрбір дұрыс жауапқа 5 балдан беріледі |
Интерактивті тақта, жұмыс дәптері
|
|
Жеке жұмыс |
Әрбір білімалушы сілтеме арқылы «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындатады және бақылайды |
Әрбір білімалушы сілтеме арқылы «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындайды. |
3 дұрыс жауапқа 15 б 6 дұрыс жауапқа 30 б 9-10 дұрыс жауапқа 5 0б |
Ноудбук, «Kahoot» https://create.kahoot.it/share/5a477224-ca84-4d94-b1ff-2ecf9ddaac6f |
|
Топтық жұмыс |
«кім алғыр немесе сұрақ жауап» әдісі арқылы білім алушыларды 4 топқа бөледі. Анықталған топтарға интерактивті тақтада QR кодпен тапсырманы ұсынады.
ШИФРЛАНҒАН АҚПАРАТТЫ АНЫҚТАҢЫЗ
МІА НҒА АТҚ ИЕЕ ИЕҢ МДЫ ҚРТ ЖЕР ХГН МАЫ МПА ЫҮЛ ТНІ |
Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзінің тобын анықтайды. Өз топтарын анықтағаннан кейін топ басшыларын сайлайды және QR кодпен берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.
|
Бағалау парағы бойынша топтар бір-бірін 10-15 балл аралығында бағалайды |
QR код, ұялы телефон, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, бағалау парағы |
|
Сабақтың соңы Бағалау
|
Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» бағдарламасын қолдана отырып, тест тапсырмаларын ұсынады және бақылайды |
«Kahoot» бағдарламасына сілтеме бойынша өтіп, тест тапсырмаларын орындайды |
Тест тапсырмасындағы әрбір дұрыс жауапқа бір балдан беріледі |
https://create.kahoot.it/share/99ea75f4-1d84-43de-ad05-9ea47a171d71 |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС «ТАБЫС САТЫСЫ»
|
Ұялы телефон арқылы чатқа сурет жіберіп, білім алушылардың кері байланысын алады |
Ұялы телефон арқылы чаттағы суретке сәйкесінше эмодзилар қояды |
|
Интерактивті тақта, ұялы телефон, Whatsapp |
|
Ағымдағы бағалау критерийлері
|
Барлығы: Ақпаратты қорғау әдістерін біледі Кейбірі: Мәтінді алмастыру шифрымен шифрлай алады Ішінара: Кестелік шифрлауды қолдана алады |
|
|
|
|
Үй тапсырмасын беру |
Міндетті бағыт бойынша: Ғаламтор көздерінен игерілген материалды толықтыру Тереңдетілген бағыт бойынша: Шифрлау кестелерін пайдаланып, «Электронды цифрлық қолтаңба» сөйлемін шифрлайды Шығармашылық бағыт бойынша: тақырып бойынша презентация жасау |
|
|
|
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау шкаласы
Бағалаудың әріптік жүйесі |
Сандық эквивалент |
Ұпайлардыңмазмұнды пайызы |
Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау |
A |
4,00 |
95-100 |
Өте жақсы |
A- |
3,67 |
90-94 |
|
B+ |
3,33 |
85-89 |
Жақсы |
B |
3,00 |
80-84 |
|
B- |
2,67 |
75-79 |
|
C+ |
2,33 |
70-74 |
|
C |
2,00 |
65-69 |
Қанағаттанарлық |
C- |
1,67 |
60-64 |
|
D+ |
1,33 |
55-59 |
|
D |
1,00 |
50-54 |
|
F |
0,00 |
0-49 |
Қанағаттанарлықсыз |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі