| І Жалпы мәлімет | |||||
| Тобы: АЖ-1 | Мерзімі: | Оқытушы Буталиева Инкар Кайратовна | |||
| Бөлімі: | «Деректерді ұсыну» | ||||
| Сабақтың тақырыбы: | Ақпараттық қауіпсіздік | ||||
| Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: | "Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" терминдер маңызын түсіндіру | ||||
| Бағалау критерийі | "Ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" ұғымдарын сипаттайды | ||||
| Сабақтың түрі | Практикалық сабақ | ||||
| Оқу құралдары, АКТ, дереккөздер | Р.А.Қадырқұлов, Г.К. Нұрмұханбетов | ||||
| ІІ Сабақтың барысы | |||||
| Сабақтың кезеңі | Педагогтің әрекеттері | Білім алушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
| Ұйымдастыру кезеңі | 
 | 
 | 
 
 | Интерактивті тақта, оқу құралдары 
 
 Интерактивті тақта Презентация | |
| Үй тапсырмасына шолу «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен білімді еске түсіреді | Сұрақтар: 1. Қауіпсіздік саясаты дегеніміз не? 2. Ақпаратты қорғау дегеніміз не? 3. Ақпаратты қорғаудың қандай маңызды бөліктері бар? 4. Қол жетімділік дегеніміз не? 5. Елімізде заңмен қорғалатын құпияларды атаңыз? 
 | Білімалушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. | 
 | 
 | |
| Жаңа сабаққа кіріспе 
 
 | Жаңа тақырыпқа қатысты презентация көрсету арқылы студенттерге ой салып сұрақтар қойылады 
 | Презентациядан көрген ақпаратты негізге ала отырып өз ойларын ортаға салып қарастырады. Суреттейді, мысалдар келтіреді, бірін-бірін тыңдайды, түсінеді, өз сөздерімен баяндайды, сын тұрғысынан ойланады Сұрақтар: 1. Криптология ғылымының мақсаты не? 2. Шифрлау дегеніміз не? 3. Заманауи криптография неше бөлімнен тұрады? 4. Мәтін дегеніміз не? 5. Код, шифр деген не? 6. Мәтіндік ақпаратты кодтауды қалай түсінесіздер? | Әрбір дұрыс жауапқа 5 балдан беріледі | Интерактивті тақта, жұмыс дәптері 
 | |
| Жеке жұмыс | Әрбір білімалушы сілтеме арқылы «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындатады және бақылайды | Әрбір білімалушы сілтеме арқылы «Kahoot» бағдарламасына кіріп, тақырыпқа қатысты «Ақиқат», «Жалған» тапсырмасын орындайды. | 3 дұрыс жауапқа 15 б 6 дұрыс жауапқа 30 б 9-10 дұрыс жауапқа 5 0б | Ноудбук, «Kahoot» https://create.kahoot.it/share/5a477224-ca84-4d94-b1ff-2ecf9ddaac6f | |
| Топтық жұмыс | «кім алғыр немесе сұрақ жауап» әдісі арқылы білім алушыларды 4 топқа бөледі. Анықталған топтарға интерактивті тақтада QR кодпен тапсырманы ұсынады. 
 ШИФРЛАНҒАН АҚПАРАТТЫ АНЫҚТАҢЫЗ 
 МІА НҒА АТҚ ИЕЕ ИЕҢ МДЫ ҚРТ ЖЕР ХГН МАЫ МПА ЫҮЛ ТНІ | Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзінің тобын анықтайды. Өз топтарын анықтағаннан кейін топ басшыларын сайлайды және QR кодпен берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. 
 | Бағалау парағы бойынша топтар бір-бірін 10-15 балл аралығында бағалайды | QR код, ұялы телефон, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, бағалау парағы 
 | |
| Сабақтың соңы Бағалау 
 | Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» бағдарламасын қолдана отырып, тест тапсырмаларын ұсынады және бақылайды | «Kahoot» бағдарламасына сілтеме бойынша өтіп, тест тапсырмаларын орындайды | Тест тапсырмасындағы әрбір дұрыс жауапқа бір балдан беріледі | https://create.kahoot.it/share/99ea75f4-1d84-43de-ad05-9ea47a171d71 | |
| КЕРІ БАЙЛАНЫС «ТАБЫС САТЫСЫ» 
 | Ұялы телефон арқылы чатқа сурет жіберіп, білім алушылардың кері байланысын алады | Ұялы телефон арқылы чаттағы суретке сәйкесінше эмодзилар қояды | 
 | Интерактивті тақта, ұялы телефон, Whatsapp | |
| Ағымдағы бағалау критерийлері 
 | Барлығы: Ақпаратты қорғау әдістерін біледі Кейбірі: Мәтінді алмастыру шифрымен шифрлай алады Ішінара: Кестелік шифрлауды қолдана алады | 
 | 
 | 
 | |
| Үй тапсырмасын беру | Міндетті бағыт бойынша: Ғаламтор көздерінен игерілген материалды толықтыру Тереңдетілген бағыт бойынша: Шифрлау кестелерін пайдаланып, «Электронды цифрлық қолтаңба» сөйлемін шифрлайды Шығармашылық бағыт бойынша: тақырып бойынша презентация жасау | 
 | 
 | 
 | |
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау шкаласы
| Бағалаудың әріптік жүйесі | Сандық эквивалент | Ұпайлардыңмазмұнды пайызы | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау | 
| A | 4,00 | 95-100 | Өте жақсы | 
| A- | 3,67 | 90-94 | |
| B+ | 3,33 | 85-89 | Жақсы | 
| B | 3,00 | 80-84 | |
| B- | 2,67 | 75-79 | |
| C+ | 2,33 | 70-74 | |
| C | 2,00 | 65-69 | Қанағаттанарлық | 
| C- | 1,67 | 60-64 | |
| D+ | 1,33 | 55-59 | |
| D | 1,00 | 50-54 | |
| F | 0,00 | 0-49 | Қанағаттанарлықсыз | 



-
-
-
-
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі