Өлең, жыр, ақындар

Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру

Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
"№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембаевна «Информатика» пәнінін мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника. Лабиринт және кегельринг.

Педагогтың аты-жөні

 

Күні

 

Сынып: 4

Қатысушылар саны

 

Қатыспағандар саны

 

Сабақтың тақырыбы:

Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады

Көптеген оқушылар:

программаға қажетті блоктарды таңдап алады

Кейбір оқушылар:

ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді

ЕБҚ бар  балалар үшін

 - Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

 - Көруінде кемістігі бар балаларды  ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру(  практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

 - Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

 

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

 

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

 

 

Сабақтың ортасы

Жобаның мақсаты: ультрадыбыс датчигін қолдану.

Жұмыс барысы:

 —  Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосу.
 —  Программаға қажетті блоктарды таңдап алу.
 —  Ультрадыбыс датчигін қолдану.
 —  Мәзірден Қосу (Включить) батырмасын басу.
 —  Программаны  іске қосып тексеру.

1-тапсырма. Оқулық 53-бет, 1-тапсырма.

Дескриптор:

- Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады;

- программаға қажетті блоктарды таңдап алады;

- ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.

ҚБ: «Смайлик» әдісі

2-тапсырма. Оқулық 53-бет, 2-тапсырма.

Дескриптор:

- Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады;

- программаға қажетті блоктарды таңдап алады;

- ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.

ҚБ: «Смайлик» әдісі

Мұғалімді тыңдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырманы орындайды

 

 

 

2-тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.»

Сары түс -  “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.”

Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

Өзін-өзі бағалау.

 

Плакат слайд

Үй тапсырмасы

§ 12

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз