Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
"№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембаевна «Информатика» пәнінін мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг. |
|||
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады |
||||
Көптеген оқушылар: |
||||
программаға қажетті блоктарды таңдап алады |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді |
||||
ЕБҚ бар балалар үшін |
- Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту - Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) - Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
1. Оқушылармен амандасу. 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жобаның мақсаты: ультрадыбыс датчигін қолдану. Жұмыс барысы: — Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосу. 1-тапсырма. Оқулық 53-бет, 1-тапсырма. Дескриптор: - Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; - программаға қажетті блоктарды таңдап алады; - ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді. ҚБ: «Смайлик» әдісі 2-тапсырма. Оқулық 53-бет, 2-тапсырма. Дескриптор: - Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; - программаға қажетті блоктарды таңдап алады; - ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді. ҚБ: «Смайлик» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
Үй тапсырмасы |
§ 12 |
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі