Өлең, жыр, ақындар

Компьютердің пайдасы мен зияны

 

 

Бөлім:

10-бөлім: Компьютердің тілін табу – өнер.Ы.Алтынсарин «Өнер, білім  бар  жұрттар...»

Педагогтың аты-жөні

Турсумбеков Болатказы Кажиевич

Күні:

08.07.2022

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Компьютердің пайдасы мен зияны

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

5.1.1.1. Тірек  сөздер  арқылы сабақтың   тақырыбын  болжау.

5.4.4.1. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша  постер жасау

Сабақтыңмақсаты (SMART)

Тірек сөздер  арқылы мәтіннің   тақырыбын  болжайды;

Тақырыпқа қатысты мәліметтерді жинақтайды;

Жинақталған ақпараттар негізінде  постер жасайды.

ЕБҚ бар оқушыға

(3-топ)

Тақырыптық сөздер  арқылы сабақтың   тақырыбын  болжайды;Тірек  сөздерді  табады;Сурет бойынша постер құрастырады.

Ойлау дағдылары деңгейі  

Білу, түсіну,жинақтау

ЕБҚ: білу, түсіну

 

 

 

 

Сабақтың барысы:

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Инклюзивтіоқыту

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2\3мин

Сәлеметсіздер ме!

 

 

«Болжам» стратегиясы

Бүгінгі  сабақтың  тақырыбын  берілген сөз  арқылы  болжайтын  боласыздар.

 Онлайн оқу

Ақпарат                                               Көзге  зиян

аламыз

ХатТәуелділік жазамыз

Уақыт  жоғалтасың

 

Сонымен,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны.

Сабақтың мақсатымен танысу.

сәлемдесу

 

 

Тақырыптық сөздер  арқылы сабақтың   тақырыбын  болжайды.Сұрақтарға  жауап  береді.

 

 

 

Компьютерге   қатысты  сөздерді атап бере алады

 

 

 

ҚБ

 

 

 

 

слайд

Сабақтыңортасы

 

4/6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздермен жұмыс

аңасөздердісинонимарқылымеңгерту)

Жаңа сөздермен  танысайық:

  • ұтымды–тиімді
  • ақпарат іздеу-мәлімет қарау
  • қажетті- керекті
  • айырмашылығы- ерекшелігі
  • мәлім- белгілі
  • шаршау- әлсіздік

Жаңа  сабақ.Мәтінмен жұмыс АВС

1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі

Мәтінді тыңдап, ат  қой.Мәтіннен  сын  есімдерді  табыңдар.(жеке жұмыс)

 

 

 

 

Сергіту сәті (қосымшада)

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма.«ВЕЕР» әдісі(жұптық жұмыс)

Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазады.

 

Топқа бөлу. "Пазл" әдісі арқылы 2 топқа бөлу (1-топ – «Пернетақта», 2-топ - «Тінтуір»

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма. «Постер жасау» әдісі

Мәтінді пайдаланып, алған ақпараттарды  қолдана  отыра постер жасау.

(топтық жұмыс)

А. Компьютердің пайдасы қандай  екенін айта  білу;

Б. Игерген  ақпараттар  бойынша компьютердің  зияны  туралы айта  алу

Дауыстап оқиды, синонимін дәптерге жазады

 

 

 

 

  •  

Мәтінмен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлеңді  тыңдай отырып, көзге  жаттығу жасайды

 

 

 

 

 

Жұбымен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер жасап, топ мүшелерімен қорғайды

 

Дауыстап оқиды, қайталайды, дәптерге жазады

 

 

 

 

Дескриптор:

  • ат қояды;
  •  

 

 

 

 

 

Қимыл іс-әрекеттерді орындайды

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-жаңа сөздерді қайталайды;

-синонимдерді қайталайды;

-«Компьютер»  сөзіне  кластер  жасайды;

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-суреттер  мен  сөздерді  сәйкестендіреді;

-сөз тіркестерін қолданады;

-компьютер туралы айтады;

-топта қорғайды.

 

 

 

 

 

Мадақтау:

«Жарайсың!», «Тамаша!», «Өте жақсы!», «Жақсы!», «Талпын» т.б.

 

 

 

Дескриптор:

  • -мәтінді  тыңдап,ат қояды;

-тақырыптық сөздерді табады.В-мәтінді  тыңдап, ат қояды;

  •  
  • -мәтінді  тыңдап, ат қояды;
  •  

«Бағдаршам»

«Шапалақ» бағалау

Дескриптор:

-жаңа сөздерді қолданады;

-тақырыпқа  сәйкес мәліметті  пайдаланады

-синоним сөздерді қолданады;

Керемет!

Тамаша!

Дескриптор:

мәліметтерді жинақтайды;

-компьютердің пайдасы туралы айтады;

-компьютердің зияны туралы айтады.

-постерді қорғайды.

 

ҚБ:

Топ бір-бірін бағалайды.

Интер-

белсенді  тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықhttps://expert.study-inn.kz/uchebniki-kaz/baysheshek52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ватман, стикер, маркер

 

Сабақтыңсоңы

 

1/2мин

Кері байланыс. «Kahoot!» бағдарламасы арқылы оқушыларды бағалау(10 балдық жүйе)

 

 

 

Тесті орындай алады

Сұраққа жауап бере алады

 

https://create.kahoot.it/user-reports/live-game/b255c8d9-424f-452a-967c-2475b86de0a8/35c37b64-d14b-4579-9d30-0323ed13670f/1653023591408/summary

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚОСЫМША 1

 

Жұмыс парағы 1

Жаңа сөздермен жұмыс

аңасөздердісинонимарқылымеңгерту)

Жаңа сөздермен  танысайық:

  • ұтымды –тиімді
  • ақпарат іздеу-мәлімет қарау
  • қажетті - керекті
  • айырмашылығы - ерекшелігі
  • мәлім - белгілі
  • шаршау- әлсіздік

 

Мәтінмен жұмысhttps://expert.study-inn.kz/uchebniki-kaz/baysheshek52

 

Тапсырма 1.АВС Мәтінді тыңда. Тақырып  қой.Мәтіннен  сын  есімдерді  табыңдар.

(жеке жұмыс)

                                                                 

Мәтінмен жұмыс.

 

Компьютер- ақпараттық үдерісті орындауға арналған құрал. Ақпарат үдерісі дегеніміз- қажетті ақпаратты алу, тыңдау, көру, өңдеу, тарату. Бұл әрекеттерді тез әрі сапалы жасауда компьютердің пайдасы өте көп. Мысалы, мұғалімдер пән бойынша реферат жазғанда оның әдемі әрі таза болғанын талап етеді. Қаламмен жазылған және компьютерде жазылған жұмыстарды салыстырайықшы. Екеуінің айырмашылығы жер мен көктей. Рефераттың көшірмесі керек болса, файлды ашып, принтермен көшірмесін жасай салу оңай. Оған аз уақыт жұмсалады. Рефератқа сурет керек болса, оны да компьютер арқылы аламыз. Компьютерден қосымша ақпараттарды, рефератқа қажетті суреттерді тез табамыз. Осылайша компьютердің көмегімен уақытымызды ұтымды пайдаланамыз. Бірақ компьютерді дұрыс пайдаланбасаң, оның зияны да өте көп. Әсіресе ондағы ойындар, балалардың денсаулығына, жүйкесіне, миына зиян келтіреді. Ғалымдар компьютердің адам ағзасына тигізетін мынандай зияны бар екенін айтады:

-көздің көру қабілетін төмендетеді;

-омыртқалардың қисаюына әкеледі;

-жүйкеге салмақ түсіреді;

-шаршағыштық, әлсіздік пайда болады.

Бұған қоса тағы бір зияны: ерік-жігері әлсіз балалар құмарпаздар секілді компьютерге тәуелді болып қалады. Мінезі күрт өзгереді, айналасына немқұрайды қарайды. Басқа ойындарға, ақыл-ойды дамытатын қызық тапсырмаларды орындауға талпынысы жоғалады.

Компьютерде ұзақ отыру баланың көңіл күйіне де жаман әсер етеді, олар көбінесі ашуланшақ болады. Сонымен бірге балада өзіне ғана мәлім «жабық әлем» қалыптасады. Компьютерге тәуелді бала өз достарын да жоғалтуы мүмкін...

 

  1. Мәтінге тақырып  қой.

_____________________________________________________________________________________________[1]

 

 

 

  1. Мәтіннен  тақырыптық  сөздерді  табыңдар.

 [1]  

 

 

  1. Мәтінге тақырып  қой.

_____________________________________________________________________________________________ [1]

 

 

 

  1. Мәтіннен  сын  есімдерді  табыңдар.

 

  1. Мәтінге тақырып  қой.

_____________________________________________________________________________________________ [1]

 

 

  1. Сын  есімдердің  мағыналық  түрін  ажырат.

 

 

 

 

Сергіту сәті

Орнымыздан  тұрамыз,

Басты  тура  ұстаймыз,

Тек көзбенен  қараймыз.

Енді  оңға  қараймыз,

Енді  солға  қараймыз.

Жоғары, төмен  қараймыз.

Шеңбер жасап  қараймыз,

Шаршы  жасап  қараймыз,

Енді  алысқа  қараймыз,

Бәрін  істеп  болған  соң,
Орнымызға  тараймыз.

 

Тапсырма 2.

«ВЕЕР»

Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазады.

(жұптық жұмыс)

Тапсырма 3. Топта берілген тақырып бойынша сабақтағы мәліметтерді жинақтап, постер дайындаңыз. Төмендегі талаптарды ескеріңіз.

  • постердің мазмұндылығы;
  • көркем безендіру;
  • креативтілік. 

 

(топтық жұмыс)

А. Компьютердің пайдасы қандай  екенін айта  білу;

 

 

 

 

Б. Игерген  ақпараттар  бойынша компьютердің  зияны  туралы айта  алу;

Постер  жасау.

 

Kahoot!https://create.kahoot.it/user-reports/live-game/b255c8d9-424f-452a-967c-2475b86de0a8/35c37b64-d14b-4579-9d30-0323ed13670f/1653023591408/summary

 

 

ҚОСЫМША2

Жұмыс парағы 2 (ЕБҚ)

 

Жұмыс парағы 2

Жаңа сөздермен жұмыс

аңасөздердісинонимарқылымеңгерту)

Жаңа сөздермен  танысайық:

  • ұтымды –тиімді
  • ақпарат іздеу-мәлімет қарау
  • қажетті - керекті
  • айырмашылығы - ерекшелігі
  • мәлім - белгілі
  • шаршау- әлсіздік

 

Мәтінмен жұмысhttps://expert.study-inn.kz/uchebniki-kaz/baysheshek52

 

 

Тапсырма 1 . Мәтінді тыңда.Атқой.Мәтіннен  тірек  сөздердітабыңдар.

(жеке жұмыс)

                                                                 

Мәтінмен жұмыс.

 

Компьютер- ақпараттық үдерісті орындауға арналған құрал. Ақпарат үдерісі дегеніміз- қажетті ақпаратты алу, тыңдау, көру, өңдеу, тарату. Бұл әрекеттерді тез әрі сапалы жасауда компьютердің пайдасы өте көп. Мысалы, мұғалімдер пән бойынша реферат жазғанда оның әдемі әрі таза болғанын талап етеді. Қаламмен жазылған және компьютерде жазылған жұмыстарды салыстырайықшы. Екеуінің айырмашылығы жер мен көктей. Рефераттың көшірмесі керек болса, файлды ашып, принтермен көшірмесін жасай салу оңай. Оған аз уақыт жұмсалады. Рефератқа сурет керек болса, оны да компьютер арқылы аламыз. Компьютерден қосымша ақпараттарды, рефератқа қажетті суреттерді тез табамыз. Осылайша компьютердің көмегімен уақытымызды ұтымды пайдаланамыз. Бірақ компьютерді дұрыс пайдаланбасаң, оның зияны да өте көп. Әсіресе ондағы ойындар, балалардың денсаулығына, жүйкесіне, миына зиян келтіреді. Ғалымдар компьютердің адам ағзасына тигізетін мынандай зияны бар екенін айтады:

-көздің көру қабілетін төмендетеді;

-омыртқалардың қисаюына әкеледі;

-жүйкеге салмақ түсіреді;

-шаршағыштық, әлсіздік пайда болады.

Бұған қоса тағы бір зияны: ерік-жігері әлсіз балалар құмарпаздар секілді компьютерге тәуелді болып қалады. Мінезі күрт өзгереді, айналасына немқұрайды қарайды. Басқа ойындарға, ақыл-ойды дамытатын қызық тапсырмаларды орындауға талпынысы жоғалады.

Компьютерде ұзақ отыру баланың көңіл күйіне де жаман әсер етеді, олар көбінесі ашуланшақ болады. Сонымен бірге балада өзіне ғана мәлім «жабық әлем» қалыптасады. Компьютерге тәуелді бала өз достарын да жоғалтуы мүмкін...

 

  1. Мәтінге ат  қой.

_____________________________________________________________________________________________ [1]

 

 

 

  1. Мәтіннен  тірек  сөздерді  табыңдар.

 [1]                                                                                                            

 

 

Сергіту сәті

Орнымыздан  тұрамыз,

Басты  тура  ұстаймыз,

Тек көзбенен  қараймыз.

Енді  оңға  қараймыз,

Енді  солға  қараймыз.

Жоғары, төмен  қараймыз.

Шеңбер жасап  қараймыз,

Шаршы  жасап  қараймыз,

Енді  алысқа  қараймыз,

Бәрін  істеп  болған  соң,
Орнымызға  тараймыз.

 

 

Тапсырма 2.

-жаңа сөздерді қайтала;

-синонимдерді  қайтала;

-«Компьютер»  сөзінетоптастыру   жаса;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(жұптық жұмыс)

 

 

 

 

 

Тапсырма 3. Мәтінді пайдаланып,суреттер  мен  сөздерді  сәйкестендіру.

(топтық жұмыс)

А. Компьютердің пайдасы туралы  білу;

Б. Игерген  ақпараттар  бойынша компьютердің  зияны  туралы мәлімет  алу;

 

Ол мұғалім, ақпараттар  аламыз.Тәуелділік  пайда  болады, уақытыңды  жоғалтасың.

 

 

Мәтін бойынша суреттер  мен  сөздерді  сәйкестендір.

 

Kahoot!https://create.kahoot.it/user-reports/live-game/b255c8d9-424f-452a-967c-2475b86de0a8/35c37b64-d14b-4579-9d30-0323ed13670f/1653023591408/summary

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз