Өлең, жыр, ақындар

А. Байтұрсынов «Аққу, шортан һәм шаян»

Қысқа мерзімді сабақ жоспар
4а сыныбы
пәні: Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов «Аққу, шортан һәм шаян»
пән мұғалімі: Баубекова Айтолқын

 

Сабақ кезеңдері

Блум

таксономиясы

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

 

І.Ұйымдастыру

3 мин

 

 

Сыныпты топқа бөлу.

 Геометриялық фигуралар тарату арқылы топқа бөледі.

Ынтымақтастық атмосферасын  қалыптастыру

Мұғалім: «Мен оң қолымды жайып жүрегімнен қуаныш алып сендерге сыйлаймын. Жер бетіндегі ең ақылды, ең күшті кім? Әрине адам. Яғни сендер ақылды, күшті зерексіңдер. Ендеше біз өз білімімізге сеніп ерекше сабағымызды бастаймыз.»

Оқушылар мұғалімнің қолынан геометриялық фигуралар  бейнеленген парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді.

 

Көңіл-күйін көтеріп, жаңа сабаққа психологиялық тұрғыда дайындалады.

 

ІІ. Жаңа сабақ

І.Қызығушы-лықты ояту.

5 мин

Білу

 

 

«Миға шабуыл»  /қайталау сұрақтары/

өткен сабақ бойынша әр топ бір-біріне сұрақ қояды.

«Автор орындығы» стратегиясы бойынша сұрақ-жауап жүргізуді тапсыру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

.

Топ басшылары бағалау парағына толтырып отырады.

Диалог, сұрақ-жауап жүргізеді

 

А. Байтұрсыновтың суреті

ІІ. Мағынаны тану

5 мин

Түсіну

Жаңа сабақтың тақырыбы жарияланады.

Топтық тапсырма топтастыру стратегиясы бойынша 1,2,3 топтар аққу, шортан,шаянды жазады,4-топ аққу мен шаянды 5-топ шортан мен шаянды салыстырады.

тыңдайды, қабылдайды,

көз жеткізеді,есте сақтайды

Топтастырады, салыстырады

АКТ

15 мин

Қолдану

 

Өлеңді өз бетінше оқып, түсіну, топта талқылау.

 

Әр топтағы балалар бір-біріне үйретеді

Оқулық «Ана тілі»

2 мин

 

 

10мин

Сергіту сәті

 

Талдау

(анализ)

 

 

«Сазды әуен тыңдатады, сергіту сәтін интерактивті тақтадан көрсетеді.

-Мысалды сахналық қойылым етіп көрсету тапсырылады.

Дәптермен жұмыс.

Мысалдағы негізгі ой ашылатын жолды тауып,жазу

 Оқушылар  қосылып , іс – қимылдарды қайталайды.

 

 

Топтар сахналық қойылым етіп көрсетеді

Дәптермен жұмыс жүргізу

АКТ

 

 

 

5мин

Жинақтау (синтез)

 

-Бұл мысалда кейіпкерлер не істемекші болды?

-олар жүкті неге орнынан қозғалта алмады?

-Мысалда адамдардың қандай әрекеті сыналады? Постер жасау

Тапсырмаларды орындайды ,  түйіндейді, жиынтықтайды.

Постер жасайды

постер

Үй тапсырмасы

Мысалды мәнерлеп оқып келу

Күнделікке жазып алады.

 

Бағалау

-формативті бағалау

-жиынтық бағалау

-өзін – өзі бағалау, формативті бағалау

Бағалау парағы

Өзіндік рефлексия

Бүгін сабақ қалай өтті

Бүгін мен не үйрендім?

Маған не ұнады?

Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...

Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып, арнайы плакатқа жапсырады.

 

Плакат, стикер


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз