|
Тлепова Айзада Ерхауқызы М-С Бабажанов атындағы мектептің музыка пәнінің мұғалімі |
|
Пәні : |
Музыка |
|
Сыныбы: |
3 |
|
Уақыты: |
|
|
Тоқсанның тақырыбы: |
Бүгінгі заман музыкасы 10 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кино және музыка 2 сағат |
|
Құзыретілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері: |
А) Ақпараттық |
|
|
Б)Коммуникативтік |
|
|
В) Проблеманы шешу құзыреттілігі |
|
Түрі: |
жаңа материалды түсіндіру |
|
Қолданылатын педагогикалық технологиялар: |
Ақпараттық-коммуникативтік технология |
|
Әдістер: |
Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ- жауап.ойын түрлері. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Саз теориясы |
|
Пайдаланылған көрнекілігі: |
|
Сабақтың барысы |
Оқытушының қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
І. Ұйымдастыру кезеңі |
1.Оқушылармен амандасу; «Сәламатсыз ба ?-балалар . Ұстаз еңбегін бағалар » 2.Оқушыларды түгелдеу: Сабақта жоқ оқушыларды анықтау; 3.Дауыс жаттықтыру: C-dur» гаммасы .Стакатто,лигатто . Аспаппен жетектейді. |
1.Оқытушымен амандасу; «Сәлематсыз ба ? – ұстазымыз, Өнер – білімге құштармыз.» 2.Кезекші оқушының есеп беруі; 3. Қосылып орындайды.: |
Оқушы бар зейінімен сабаққа көңіл аударуы. Оқушылар сабақ бастауға дайын |
ІІ. Үй тапсырмасы. |
Ән жаттау . Тақырып оқу . |
Оқушы үй тапсырмасын жеткізе білуге бағытталады. |
|
ІІ. Жаңа материалды игеру кезеңі |
Музыкасыз өмір сүреңсіз. Олсыз өмірдің сәні де, дәмі де, мәні де жоқ. Мұныма бәріңіз келісерсіздер? Өркениет қанат жайғаннан бері музыка адамның сенімді серігіне айналды. Ал кино өндірісі де музыкасыз қараң қалушы еді.Өздеріңіз байқайтын әр кинофильм музыкасыз дүниеге келмейді. Бәрінде аса ұзақ болмаса да бір қойылып алады. Кез келген жарқын-жарқын сценарий желілері музыкамен әрленеді. Сонымен қатар осы музыка жанры туралы талай кинофильм де жарыққа шыққан. Музыка жай өмірде де, өнерде де адамға күш беріп, шығармаға сән беріп келеді. Ал тек музыка жайлы жарық көрген кинофильмдер бөлек әңгімені талап етеді. Біз бүгін сіздерге сондай кинофильмдер жайлы айтып бермекпіз. Мүмкін сіз мына кинофильмдерді көріп те қойған боларсыз: «Пианиношы туралы аңыз» («Легенда о пианисте»)
|
Оқушылар жаңа сабақты қабылдайды, қабылдаған ақпаратты талқылап, талдайды, ақпарат негізінде білімін жүиелейді, жинақтайды, одан қорытынды шығара алады. |
|
Музыкалық сауаттылық: |
«Фа, соль» нота. |
|
Сөз қорына жаңа сөз қосылады |
Ән жаттау: Б.Ғизатов С.Жиенбаев. «Біздің ән» |
Мұғалім домбырамен айтып көрсетеді . Үйренсең нотаны, Ән де саласың. Барлығын оп- оңай Жаттап аласың Сен де қосыл жасқан ба, Әнің жетсін аспанға. |
Шырқалсын әрқашан Әсем ән ғана , Шырқасын бұл әнді Күнде бар бала. |
Жаңа ән үйрену. |
Музыка тыңдау: |
А.Зацепин. «Біздің сүйікті дәрігер» |
Ұлттық өнер туралы ұғымы кеңейіп,музыка тыңдайды. |
Қызығушылығын арттыру. |
Жаңа сабақты бекіту |
Әртүрлі балаларға арналған кино, мультфильмдердің әуенін жіберу арқылы «Таныс әуен» ойынымен бекітеміз . |
Түсіндірілген тақырып бойынша жауабын ойша іздейді , жауап береді . |
Қойылған сұраққа жауап беру арқылы оқушы жаңа материалды қорытындыл-ды |
Бағалау |
Оқушылар жұмысына жалпы сипаттама беру; Тақырыпты қорғаудағы жетістіктеріне баға беру; Кемшіліктерді ашу, олардың алдын алу жолдарын көрсету |
Сабақты ойша зерделейді; Жетістіктер мен кемшіліктерді қабылдайды. Баға алған оқушы күнделіктеріне бағаларын қойғызады. |
|
Үй тапсырмасы |
Ән жаттау . Тақырыпты оқып келу . |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, оны орындауды түсінеді. Оқытушымен қоштасады
|
Оқушылар өздігінен үйге берілген тапсырманы орындай алады. |
- Нарша Булгакбаев
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі