Қостанай облысы, Рудный қаласы әкімдігі «№19 орта мектебі» КММ
Музыка пәнінің мұғалімі: Омарова Гульжихан Кайырбековна
САБАҚ: Музыка |
Мектеп: №19 |
|||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: Қазақ батырлары. |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 14.02.2016ж. |
Оқытушының аты-жөні: Омарова Г.К. |
|||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 6 Ә |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
Қазақ батырлары бойынша қосымша мәлімет алады, түсінігі кеңейеді, пікірлей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушы істей алады: оқиды, сұрақтарға жауап береді. Көпшілігі істей алады: тапсырмаларды орындайды. Мәтін бойынша жазбаша сұрақтарға жауап жазады. Кейбірі істей алады:шығармашылық тапсырмалар, іздену жұмыстарын. Тілдік қорын дамыту, пікірін толық жеткізуге баулу, тұжырымдауға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Сөздік жұмыстар, терминдер т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Бұл бөлім, алдындағы барлық меңгерілген бөлімдермен байланысты. |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұраймын. Оқушылардың сабаққа дайындығын, зейіндерін сабаққа аудару. Мектептің әдемі гой әр сабағы Оқушылардың сабаққа зейінін аудару. Үй тапсырмасы: Таңбалы тастар сыр шертеді.сұрақтарға жауап беру:
|
Суреттер, карточкалар тест срақтары |
||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
Қазақ батыралры дегенде көз алдымызға –елін ,жерін жаудан қорғай алатын күшті-қайртатты жандар елестейді. Балалар қазақ жерінде көптеген батырларымыз ерлік еткен. - Демек бүгінгі тақырыбымыз «Өнердегі қазақ барыларының көркемдік бейнесі» екен. Енді мынадай сұрақтарға жауап беру арқылы мәтін тақрыбын анықтаймыз. 1. Қазақтың қандай батырларын білеміз?. 2. Ол батырлар не үшін күрескен? Алпамыс, Қобыланды, Қамбар батырларымыз бар. Алпамыс батыр өзінің туған жеріне деген ыстық сезімін ерлік және өжеттілігі арқылы бейнелеген. Алпамыс батыр бейнесі адалдық, шыншылдық, әділеттілік болып табылған. Қобыланды батыр өзінің жүйрік тұлпарымен жаудан тайсалмай күрескен батырлардың бірі. «Алпамыс» қазақ еліне, әсіресе оңтүстік қазақтарына, ертеден таныс, көп заман бойына ауызша айту арқылы тараған көне жырдың бірі бола тұрса да, тек өткен ғасырдың аяқ кезінде ғана хатқа түсіп, баспа жүзіне шықты. Жырдың бір вариантын алғаш рет Жүсіпбек қожа Шейхұлы Исламов деген кісі 1899 - жылы Қазан қаласында бастырып шығарды. Содан кейін жырдың осы варианты өзгеріссіз 1901, 1905, 1907, 1910, 1912, 1914, 1916 жылдары қайта басылды. Жырдың бұл вариантында айтылатын негізгі әңгімелер Алпамыстың Гүлбаршынға үйленуі, Тайшық ханға аттануы. Ұлтанды жеңуі жайында болаты». Оқушылар топқа бөлініп «Алпамыс батыр» жырындағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау. ІІ. «Жүйріктер тобына Тәшпен бидің қылығы мен бет әлпетін бейнелеу. «Хаһарман» тобына жалмауыз кемпір Алпамыстың зынданнан қалай шықандығы туралы мәтін құрастыру. Музыкалық сөздік жұмыс Альтерация белгілерітуралы түсінік Бемоль - жарты тон төмен Дауыс жаттығулары: 1. Ма-мэ-ми-ма-му, Ән: «Жаса Қазақстан» әннің сөзімен жұмыс және динамикасы жайында тұжырымдау.ән қандай екпінде орындалатындығын оқушылар өздері тауып айту. Топқа бөліп орындау. Жалпы орындау. Жеке-жеке шығарып айтқызу. Әннің кульминациясын (қиын жерін) бірнеше рет айтқызу. Тапсырма: «Миға шабуыл» Берлген қатарды ретімен қою арқылы жоспар құрастыру
1. Шертпе күйдің өкілі Ой толғау. 1. Сен батыр болсаң не істер едің ? |
|
||||||||||||||||||||||||||
Соңы
|
Батырларымыз туралы жалпы шығармашылық жұмыс жасау. Алпамыс батыр жыры туралы мәлімет Бағалау. Ән. «Жаса Қазақстан» әнін жаттау. |
|
||||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.
|
Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланады |
Дүние жүзі және Қазақстан тарихы пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Презентация қолданылады, Интерактивті тақтаны 20-25 минуттан артық қолдануға болмайды. |
||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі