№103 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Толқынбаева Салтанат
Оқу іс-әрекеті: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: 5 санын таныстыру
Мақсаты: Балаларды 5-ке дейінгі реттік сандарды ауызша санатып, тура және кері санауға логикалық есептер есептей білуге жаттықтыру. Көп, аз, тең таңбалары арқылы салыстыра білуге үйрету.Кеңістікті бағдарлай білуге жетілдіру. Сөздік қорын дамыту. Балалардың креативті қабілеттілігінің үйлестірілуін дамыту.
Міндеті: Кез келген уақытта бір-біріне көмектесе білу қажеттілігін түсіндіру
Көрнекіліктері: Суреттер, сандар таңбасы, қима қағаздар, таяқшалар
Әдістері: Логикалық ойын, дидактикалық ойындар, қүрастыру ойыншықтары
Үлестірмелі құралдар: бала санына қарай ақ қағаздар, қарындаштар, әліппе дәптерлер
Пәнаралық байланыстар: тіл дамыту, құрастыру, көркем әдебиет
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Ой-қозғаушы іс-әрекет
Ізденуші-ұйымдастырушы
Рефлективті түзеу кезеңі |
Шаттық-шеңбері Балалар, бізде бүгінқуанышты күн, біздің сыныбымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарымызға достық шеңберімізді құрып, амандасайық, біз бір-бірімізді өте жақсы көреміз, тату достармыз, қане қол ұстасып, бір-*бірімізге жылу сыйлайық. Біз қандаймыз, қандаймыз Шұғылылы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Еш уайымды білмейміз -Балалар, біз бір-бірімізге жылылық сыйлап, сәттілік тіледік, осы алған күш-қуатпен оқу іс әректімізді бастайық. Менің қойған сұрақтарыма қолдарыңды көтеріп жауап беріңдер. -Біз қай республикада тұрамыз?
-Елбасымыз кім? -Бас қаламыз қай қала? -Біз нешінші мектепте оқимыз? -Қай сыныпта оқимыз?
-Қазір қай мезгіл? -Қыста неше ай бар? -Атап беріңдерші? -«Қыс» туралы тақпақ білесіңдер ме? ІІ. Өткен іс-әрекетін қайталау 4 санын қайталау ІІІ. Дидактикалық ойын «Бес саусақ» Алдарыңда берілген қима қағаздарды тезірек құрастырайықшы -Одан не шықты? ІҮ. Бес саусақ турал тақпағымызды айтайықшы: Тақтаға 5 санының цифры орналастырылады
5 саны сандық қатардағы 4 санынан кейін келеді 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 5-тақ сан 5 саны 5 бірліктен тұрады 5 санын ауада жазу 5 санын санақ таяқшалардан құрастыру, түсін айту Нүктелермен берілген қағазды сызу ҮІ. Ойын : «Кім жылдам?» шарты: 1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау
ҮІІ. Сергіту сәті Оң қолымда 5 саусақ Сол қолымда 5 саусақ 5-ті 5-ке қосқанда Болып шықты он саусақ
ҮІІІ Әліппе дәптермен жұмыс 5 санын толтыру ІХ Ойын : «Кім тапқыр?» Сиқырлы сандарды табыңдар Осы сандарға байланысты тақпақтар білесіңдер ме?
Х. Ойын Жолаушыларды өз орындарына барып отыруларына көмектесіңдер ХІ Шапшаң айта білеміз Санамақ айту
Қорыту, бағалау, мадақтау |
Балалар төмендегі өлеі жолдарын айтып, сәлемдеседі. Біз ерекше баламыз Айтқан тілді аламыз Достарымды көргенде Қуана қарсы аламын Сәлем, сәлем, сәлем! Сәлеметсізбе, апайлар!
-Қазақстан Республикасында -Н. Назарбаев -Астана -№103 ЖОМ -0 «Б» сыныбында оқимыз -қыс мезгілі -үш ай бар -желтоқсан,қаңтар, ақпан -иә
Балалар алдарындағы қима қағаздарды тезірек құрастырады -бес саусақ
1+1+1+1+1 5
5
012345 543210
Балалар сергіту сәтін іс-қимылдар арқылы орындап шығады
5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 Суреттегі жемістерді санап, сиқырлы санды қалдырып, артық санды сызу керек 3-2 аю 1+1+1 қоян 1+1 күшік 2+1+1 ақ аю |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: балалар 0-ден 5-ке дейін санай алды
Түсінігі: Сандарды танып, ретімен қоюды меңгерді
Көрсете білуі: Өз бетімен іс-әрекет көрсете білді
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі