Өлең, жыр, ақындар

Салақтық

Оңтүстік Қазақстан облысы Абай ауданы

Шымкент қаласы Ынтымақ елді мекені

№54 жалпы орта мектептің

бастауыш сынып мұғалімі Алипбаева Замира Бердихановна

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2-«Ж»

Сабақтың тақырыбы: Салақтық

Жалпы мақсат: Автор туралы мәлімет бере отырып ,мәтіннің мазмұнын, негізі идеясын ұғынуына  жағдай жасау , оқушылардың байланыстырып сөйлеуін ,шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпқа байланысты өз ойларын салады. Сөйлемдегі сөздердің байланысы туралы түсініп , қолдана алады.

Типі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: «Балама», ой шақыру , «Роунд-робин» , «Интервью»

Сабақтың көрнекілігі: слайдтан кестелер ,интерактивті құралдар ,суреттер.

 

 Сабақ                   кезеңдері

  Мұғалімнің іс-әрекеті

 Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

Кіріспе

(8-мин)

1.Ұйымдастыру кезеңі

«Шаттық шеңберін» құру

Топқа бөлу

Топ ережесін айту

2.Үй тапсырмасын сұрау

«Балама» әдісі арқылы тест алу

Әке ,ана туралы мақал-мәтелдер сұрау

Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.Топқа бөлінеді.Топ ережесін айтады.

 

Тестке жауап береді. Мақал-мәтелдер айтады.

 

 

 

 

 

Белгі таяқшасы

Таныстырылым

(6-мин)

Қызығушылығын ояту «Сөзжұмбақ шешу» Мақал-мәтел жарысы. Смайлик арқылы бағалау

 

Сөзжұмбақты шешеді.Мақал-мәтелді табады

АКТ,сызба

Негізгі бөлім

(24-мин)

3.Жаңа сабақ

Ы.Алтынсарин туралы мағлұмат беру

Оқулықпен жұмыс

«Салақтық» сөзін сөз құрамына талдау

«Роунд-робин» стратегиясы арқылы мәтінді бөліктерге бөліп оқу

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Көңілді күн»сергітуін жасау

 

 

 

Шығармашылық жұмыс

1-топ: «Салақтық» туралы ассоцация құру

2-топ: «Салақтық пен тазалық» туралы Венн диаграммасын құру

3-топ: «Салақтық» туралы бір  шумақ өлең құру

 

Ы.Алтынсарин туралы мағлұмат алады. Ақынның кез келген өлеңін жатқа айтады.

Салақтық сөзін сөз құрамына талдайды.

Мәтінді бөлікке бөліп оқиды, келесі топқа мазмұнын түсіндіреді. Басбармақ арқылы бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

Сергіту сәтін жасайды

 

 

 

 

 

Постер қорғайды

 

 

 

 

Шумақ өлең құрайды

 

АКТ,Ы.Алтынсарин суреті

Әдебиеттік оқу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Плакат ,стикер

Қорытынды

(7-мин)

4.Қорытынды

«Жақсы-жаман» сюжетті суреттер бойынша жұмыс жасау

«Интервью» әдісі арқылы сабақты қорыту

 

Рефлексия

Ашық журналға бағалау.Кері байланыс жасау

 

Үйге тапсырма

 

Мәтінді оқу. «Салақтық»

тақырыбына эссе  жазу

 

Сұрақтарға жауап беру  

арқылы сабақты қорытады

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасап, стикерге жазып жапсырады.

 

 

Үй тапсырмасын жазып алады

Суреттер,нақыл сөздер

 

 

 

 

 

стикер


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз