Сабақтыңтақырыбы:Құжатқа графиктік объектілер және диаграммаларды, математикалық формулаларды кірістіру.
Сабақтың жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда диаграммаларды қолдануды, формулалар енгізу тәсіліндерін меңгерту, сабақ барысында тұрмыста қолдануға дағдыландыру
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже (осы саб нені үйренеді)
Диаграмма құрып білу;
Математикалық формулаларды енгізіп үйренеді.
Сабақтың әдістері:түсіндіру,сұрақ-жауап,көрнекілік қолдану,тәжірибелік әдіс.
Модуль:
1.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету : «Өрмекшінің торы », «Веер», «Өкіл»;
2. АКТ қолдану – интербелсенді тақта, компьютер, ұялы телефон;
3. Талантты және дарынды оқушыларды анықтау ;
4. Оқудағы көшбасшылық
5. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі:компьютер,экран,проектор, оқулық 10 сынып, бор, тақта, маркерлер, желім, А4, А3 беттері, түрлі түсті стикерлер, смайликтер
Сабақтың типі: тәжірибелік элементі бар жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы.
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру кезеңі
Танысу тренингі (шеңберде тұрады) 3 мин
Құрметті оқушылар! Бүгін мен өздеріңізбен бірге жұмыс жасаймын. Алдымен сабағымызды бастамас бұрын бір-бірімізбен танысып алайық. Мен – Венера Құрманбайқызымын, ал сіз -....
Ал енді өткен тақырыбымызды бір қайталап шығайық. Ол үшін «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы бір-бірімізге сұрақтар қояйық.
ІІ. Үй тапсырмасы:«Өрмекші торы» әдісімен бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді. 5 мин
Қызығушылықты ояту
«Сыр-сұхбат»
Ал енді оқушылар, сабағымыздың тақырыбын анықтап алдық. Ендеше, осы тақырып бойынша не білесіңдер, төменгі сыныпта не өттік?
Бұл тақырып туралы не біліглерің келеді?Бұрын не білетін едіңдер? Ой бөлісіп көрейік... 5 мин
ІІІ. Мағынаны тану
Ендеше, тақырыпты меңгеріп алу үшін, қосымша ресурстар арқылы тобымызда «Өкіл» әдісі арқылы жұмыс жасайық.
2 топ 2 бөлікті оқиды. Әр топтан 1 оқушыдан шығып келесі топқа барып түсіндіреді. 1топ -2 топқа, 2 топ – 1 топқа.
(тыңдаған топ келіп түсіндірген оқушыны бағалайды) 10 мин
І топ- Құжатқа диаграмма қірістіру
ІІ топ–Математикалық формулалар кірістіру(бірін-бірі бағалау)
IV. Жаңа білімді бекіту
Жақсы жұмыс жасадық. Тақырыпты бір-бірімізге түсіндірдік. Енді осы тақырыбымызды меңгерту үшін , «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұмыс жасап көрейік.
1топ. Диаграмма түрлері.постер
2-топ. Математикалық формула батырмалары . постер
. 1 топ-2 топты, 2-3,3-1 бағаласын . Жақсы тамаша жұмыс жасадыңыздар.
Ендеше арқылы топтарымызда жеке жұмыс жасау үшін, практикалық тапсырмаларға кезек берейік. 10 мин
( смайлик арқылы бағалау. Ең жақсы орындаған оқушыларды мадақтау.)
«Жоба» әдісі бойынша (Топтық жұмыс
Топтағы оқушылардың бойы мен салмағын, жасын көрсетіп, кесте құрып, диаграммаға кірістіру.
2-топ. Қосымша ақпаратпен жұмыс жасайды. Компьютерде
4.«Ой толғаныс»
Бүгінгі сабағымызды қорытындылау үшін , «Веерде жазылған сұрақтарға» жауап берейік. Уақ - 3 мин
2 топқа 1 беттен үлестіріп, әр топ мүшесінің санына қарай тақырып бойынша сұрақтар қойып, ауызша жауап беріледі.
Ү. «Көзқарас». (зерттеушілік біліктілікті қалыптастыруға бағытталған әдіс)
Сабақ барысында тыңдалған мәселе жайлы ойланып, келесі сұраққа жауап беріңіз, ойыңызды дәптерге жазыңыз: «Бүгінгі оқып үйренген материалдың негізгісі не?», «Осы сұрақ бойынша қандай қосымша ақпарат алғыңыз келеді?». Диаграмманы алдағы уақытта қолданасыздар ма және өмірімізде маңыздылығы қандай?
ҮІ. Кері байланыс «Бармақтар» 4 мин
Оқушылар, бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?Тақырыпқа түсіндіңіздер ме? Егер сабақ ұнап, тақырыпты түсінсеңіздер - бас бармақтарыңды жоғары көтеріңдер, егер жартылай түсінсеңіздер –көлденең, егер сабақ мүлде ұнамаса, тақырыпты түсінбесеңдер – бас бармақтарыңды төмен қаратып көрсетіңіздер.
ҮІІ. Бағалау
Оқушылар бағалау бүгін бізде өздеріңіз куә болып отырғандай , көз алдарыңызда. Ендеше, кімнің алған ұпайы жоғары, орташа, төмен екенін бірге көрейік.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: п 17, 18
Қош сау болыңыздар!
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі