Өлең, жыр, ақындар

Сан есім

Күні: 25.11.2015 ж.

Пәні:  Қазақ тілі

Сынып: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Сан есім туралы түсінік

Мақсаттары: Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы сан есім тақырыбын меңгерту, өзіндік баға беруін қалыптастыру. Критериалды  бағалау арқылы  шығармашылық жұмысқа бейімдеу.

Күтілетін  нәтиже:Топта жұмыс жасайды, ойын жинақтайды, түйінді пікірлер айтады, өзін-өзі бағалайды, жылдамдық пен тапқырлыққа талпынады.Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады.

Модульдері: АКТ, СТО, ОҮБ және ОБ.

Бағалау: Өзін-өзі, топтық , жиынтық.

Құрал-жабдықтар: тақта, бағалау парақтары, аудио әуен, тақырыпқа байланысты суреттер.

Әдіс- тәсілдер: «Миға шабуыл»,  «Жалғасын тап», «Кім жылдам?» (тыңдалым,айтылым, жазылым)

Сабақ

кезеңдері

Уақыт

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже

Білім

 

Миға шабуыл

2 мин

Тақырыптық суреттер.

Терме тыңдату.

Термені тыңдату, мазмұнын есте сақтату, қолдарындағы тақырыптық суреттермен байланыстырту

Термені тыңдайды, мазмұнын ұғады, суретті қарай отырып сан есімге қатысты сөздердің көп қолданылғанын байқайды.

 

Ойын жинақтай-ды, тапсырма-ларды байланыс-тырады, болжам жасайды.

Түсіну

2 мин

Сурет және терме арқылы ойын жинақтап ережені айту, мысалдар келтіру.

 

Топтық жұмыстарды ұйымдастыру,баға-лау  парағымен таныстыру.

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру.

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Оқушы жауаптарын пайдалана отырып сан есім жайлы мәліметтерді тұжырымдау.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын дәлелдейді.

 

Топта талқылайды, ойын жинақтайды.

 

Сан есім туралы мәлімет алады, өздері ережесін түйіндейдімысалдар-мен дәлелдейді немесе өмірмен байланыс-тырады.

Қолдану

5 мин

105-жаттығудың құрамынан сан  есімдерді теріп жазу, бағалау парағы арқылы өз ұпайларын есептеу

1-тапсырма (жеке жұмыс)

105-жаттығу

Кітаппен және дәптермен жұмыс

9-12 сөз – 2 ұпай

5-8-сөз – 1 ұпай

Кітаппен және дәптермен жұмыс жасатады. Жеке жұмыс жасату арқылы оқушының  өздігінен білім алуына ықпал жасайды.

Бәсекелестікке талпынады, ұпай жинауға тырысады , өз бетінше ізденеді, жаңа тақырыпты меңгереді, тіркестерін таба отырып  білімдерін пысықтайды.

 

Ережені қолданадысан есімдерді ажырата-ды, тіркесі арқылы  сөйлем құрауға бейімделе-ді.

Талдау

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  мин

1.Жеке жұмыс

«Мақалдың жалғасын тап» тапсырмасы

2- тапсырма (жеке жұмыс)

Мақалдың жалғасын тап.

Сан есімді ата.

1 ұпай

 

 

 

 

 

 

2.Топтық жұмыс

«Сандардың сыры неде?»

сол сандарға байланысты шығармашылық  тапсырма

3- тапсырма (топтық жұмыс)

 Сандардың сыры неде?

Берілген сандардың сырын ашу

1 ұпай

Әр  оқушыға аяқталмаған мақалдарды  беріп, сол мақалдан сан есімдерді таптыру.

 

 

 

 

 

 

Осы сандардың қазақ халқына жақындығы туралы айтқызу, басқа сандардан ерекшелігіне мән бергізу, осы сандарға байланысты мысалдар келтіру, өмірмен байланыстыру.

Мақалдың жалғасын табады, әдебиетпен байланысты-

рады, сан есімді ажыратады. Мақал арқылы өмірмен байланыстыра-

ды, қолдануға үйренеді.

 

Бірігіп топтық жұмыс жасайды, мәлімет

терді ұсынады, ойларын түйіндей

ді, тұжырымды идея ұсынады.

Шығармашылықпен айналыса-ды, жылдам-дыққа бейімделе-ді, ойын жинақтай-ды.

 

 

 

 

Шығармашылықпен айналыса-ды, бәсекелес-тікке талпынадыөз ойларын  қызу талқыға салады.

 

Жинақтау

4 мин

«Кім жылдам»

Логикалық  сұрақтар

Қорытынды (жеке жұмыс)

««Кім жылдам»

әдісі

 1 ұпай

 

 

Оқушыларға арнайы берілген сұрақтар  арқылы сабақты жинақтауға бағыттайды. Сан есімді тапқызады.

Сұрақтарға жылдам жауап береді, сан есімді анықтайды.

Жылдам ойын жинақтай-ды, тез шешім қабылдай-ды

Бағалау

1 мин

Бағалау парағы

Бағалау жолдары

Ұпайларын санайды.

Өзін-өзі бағалайды.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз