Өлең, жыр, ақындар

Поэзия

  • 29.04.2020
  • 0
  • 0
  • 4603
Әкем маған жаттатқызды бірде аят,
Қияқтай ай көк желкемде тұрды аяп.
Қойнымдағы қағазымды су-су ғып
Жаңбыр талай жазып берді рубаят.

Ақынмын деп қырға шықтым алшаңдап,
Қуанушы ем құшаққа жел толса алдап.
Шыр-пыр болды қарлығаштар ақ тамақ–
Қонар ем деп басыңа егер – болсам бақ.

Шуылдады сырын айтып көк қамыс,
Қиялым да көкке самғап кетті алыс.
Жүрдім талай қой соңында салпақтап,
Қыр астында жусандарым көп таныс.

Жаттым сайда саққұлақтай тың тыңдап,
Төбемде ұшты көкала үйрек сымпылдап.
Саз-саз болған менің жалаң басыма
Дәл сол күні қонған шығар мүмкін бақ?

Сырласам деп төбемдегі тырнамен
Ғашық болып қалдым ба екен жырға мен.
Содан бері таңдайыма жабысып
Өлең болып келе жатсың, нұрлы әлем!



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Келіншектерге кеңес

  • 0
  • 0

Қарамайды қыздарға кім таңданып,
Жүресіңдер жігітке гүл таңдатып.
Басқа жаулық түскен соң – бәрі басқа,
Әйел болу – ұлы өнер, үлкен бақыт.

Толық

Кешігіп жатсаң 7-ге, 8-ге дейін

  • 0
  • 0

Кешігіп жатсаң 7-ге, 8-ге дейін,
Шарқ ұрып сені іздеймін.
Неге іздемейін?
Көңілім менің өрекпіп көре алмай қалсам,

Толық

Тәуелсіздікке тәуелділік

  • 0
  • 0

Ей Аллаһ,
Шашу етіп шаттығымды,
Бұйырттың пешенеме сәтті күнді.
Өзіңнің есіміңмен қатар қоям

Толық

Қарап көріңіз