Өлең, жыр, ақындар

Сонет

  • 19.05.2022
  • 0
  • 0
  • 484
Өшкен үміт көңіліме қайғы сап,
Көлбеңдейді өткен жылдар елесі,
Бұлтты түнде көкті кезген ай құсап
Толықсисың, көз алдыма келесің.
Пәк жанарың, шат күлкіңді аңсаумен
Ғұмыр кешкен мен бір ғаріп бишара.
Мен табынып, зарыққанмен, жан сәулем,
Сүймеген соң - жігерім құм, не шара.
Мен үздігіп, бір өзіңе талпынған
Кезімде де сол самарқау қалпыңнан
Айнымайсың ешбір елең қылмастан;
Жағадағы жартас еш тіл қатпайтын
Тыпыршыса мың сан толқын тынбастан
Көңіл бөлмес һәм бетінен қақпайтын.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Болжау

  • 0
  • 0

Россияға қатерлі бір жыл келер,
Патша біткен тақтан құлап күңіренер
Қара халқы жақсы көріп сыйламас,
Көбі соның төккен қанын қылар ас.

Толық

Көрші

  • 0
  • 0

Соңғы шапақ көкте семіп барады,
Іңір түсіп, жұлдыздан нұр тарады;
Байғұс көршім неғып жатыр үйінде? –
Білейін деп жай-жағдайын бүгін де,

Толық

...ға

  • 0
  • 0

Кешікпе шалғай далада,
Жалынам, жаным, күтем, кел.
Бір сәтке маған қара да,
Қоштасып бол да кете бер.

Толық

Қарап көріңіз