Өлең, жыр, ақындар

Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы

33 сабақ: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы

Мектеп: №3 Аршалы орта мектебі

Күні:

Мұғалім есімі: Айкынбаева М.М.

Сынып:  6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

"Тарихтың атасы" атанған Геродоттың сақтар туралы айтып кеткен деректерді біледі, сақтардың айналысқан тұрмысы мен шаруашылығын анықтайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар

Сақ қоғамының айналысқан шаруашылығын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі

Сақтарда үлкен маңызға ие болған мал шаруашылығының ерекшелігін анықтай алады.

Кейбір оқушылар

Сақ қоғамының тұрмысын мен әлеуметтік құрылысын салыстыра алады.

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып,  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және өзіндік жұмыс жасауға дағдыландыру.

 .... (істей алады)

Негізгі сөздер мен тіркестер

Әлеуметтік жіктелу, көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған мақсаттар:

«Көшпелі және жартылай көшпелі» дегенді қалай түсінесіздер? 

Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?

Сақтардың тұрмысы туралы не білесіңдер?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Мал шаруашылығының формалары жайында

Алдыңғы оқу: Сақ тайпалары, мекендеген территориясын білген

Жоспар

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Жоспарланған уақыт  Басталуы (5 мин)

 

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топ қасандар арқылы бөлдіремін.

 

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

(10 мин)

  • «Азиялық скифтер», «құдіретті еркектер», «жүйрік атты турлар» деп қай деректерде айтылған?
  • Сақ тайпалыры мен тайпалық одақтарының топтарын атап, олардың қоныстарын атап, олардың қоныстарын картадан көрсет.
  • Сақ әйелдерінің қоғамдағы орны
  • Сақ қоғамында көсемдердің рөлі қалай бағаланды?

 

ФБ: алақан және жұдырық  (өзара бағалау).

Төлеубаев Ә.Т., Іргебаев Ғ.Д. 2015, «Атамұра»

Ортасы

 

Картамен жұмыс

Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты  ашу

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте толтыру

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

ФБ: Ұпай арқылы (5 ең үлкен, 3 ең төмен) (өзара бағалау).

 

Видео, презентация

      Аяқталуы

 Ойлан, тап! арқылы тақырыпқа талдау жасау

(10 мин)

 

 

Кері байланыс: «Аяқталмаған ой»

  1. Бүгін мен білдім.......
  2. Қиындық туғызды....
  3. Енді мен.....
  4. Мен үйрендім...
  5. Маған маңызды болып көрінді...

 

Қорытынды бағалау (мұғалімнің бағалауы).

Үй тапсырмасы:  Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы оқу, мазмұнын айту.

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз