Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы,
Кәукей ауылы,
№225 орта мектеп жанындағы
«Қыр бөбегі» шағын орталығының
психологы: Ізімқұл Гүлбақыт Бөрібайқызы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ақылды лақ
Мақсаты: ертегінің мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету, балалардың сөздік қорын молайту. Үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру. Көркем әдеби тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ертегі желісі бойынша саусақ театры, қора макеті, тал, үй жануарларының суреті, үнтаспадағы дауыстары, үлестірмелі материалдар, дидактикалық кітапша.
Сөздік жұмыс: ақылды лақ,
Билингвальді компонент: лақ - козлёнок
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Төрт түлік жыры Шөре-шөре, шөлдедің бе, лағым, Сонша неге елеңдейді, құлағың? Қойшы, лағым, әлде қарның ашты ма, Сен жыласаң, менің келер жылағым. Кіріспе әңгіме
1-тапсырма. «Адасқан төлдерді тап» ойыны Дидактикалық кітапшадағы үй жануарларына қыстырғыш арқылы төлдерін қосады. Төлдердің аттарын атайды.
|
Қимылдармен орындайды.
Балалар жауабы тыңдалады.
Үйде, адамдар өсіреді. Балалар жауабы.
Тапсырманы орындайды. Төлдерді атайды. |
Ұйымдастырушылық- ізденістік
|
«Ақылды лақ» ертегісін саусақ театры арқылы тамашалату. Сергіту сәті Қошақаны қойдың, Қайда қалып қойдың. Бұлтйып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың. Секең-секең, ей лақ, Жүрмін саған кейіп-ақ. Тыным тапсаң болмай ма, Секірмей-ақ кей уақ?
Тапсырмалар орындату арқылы ертегінің мазмұны не жайлы екенін білу.
2-тапсырма. «Ертегі кейіпкерлерін тап»
3-тапсырма. «Жағымды кейіпкер мен жағымсыз кейіпкер»
Жағымды кейіпкер: лақ, бұзау, қозы; Жағымсыз кейіпкер: аю, қасқыр, түлкі;
Сөздік жұмыс: ақылды лақ. Билингвальді компонент: лақ-козлёнок;
«Ертегіні сахналау»
|
Ертегіні мұқият тамашалайды.
Сергіту сәтін орындайды.
Қораптан жануарларды бөліп алады.
Арнайы белгісі бар парақты алып, кейіпкерлерді екіге бөліп жапсырады. Неге бөлгенін әңгімелейді.
Үлгімен салыстырады.
Күлегештерді жапсыру арқылы өздерін бағалайды.
Қайталайды. Балалар рөлдерді бөліп алып, саусақ театры арқылы ертегіні сахналайды.
Дауысын салады. Үнтаспадан дауыстарын тыңдайды. |
|
4-тапсырма. «Дауысын сал»
Мен слайдтан бір үй жануарын көрсетемін, сендердің біреуің дауысын саласыңдар. Оның дұрыс екенін білу үшін үнтаспадан жануардың дауысын тыңдаймыз |
Балалар ойынға белсене қатысады. |
Рефлекциялық-түзетушілік |
Балалардың өнеріне ризашылық білдіріп, мақтау. Қоштасу хор Қол ұстасып тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Көріскенше күн жақсы, Аман-есен болайық. |
Балалар қызығушылық танытады.
Қоштасу сәтін орындайды. |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: Үй жануарларын, төлдерін, олардың қалай дауыстайтынын.
Игереді:ертегі кейіпкерлерін жағымды және жағымсыз топқа бөлуді.
Меңгереді: Көркем әдеби тілде сөйлеуді.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі