Өлең, жыр, ақындар

Менің сүйікті ойыншығым

Астана қаласы
№ 32 мектеп-гимназиясы
Қазақ тілі пәні мұғалімі
Ишкимбаева Айнагуль Зарлыковна

Сабақ жоспары

Сынып:

2 - сынып

Пәні:

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:

Менің сүйікті ойыншығым

Негізгі түйінді идея:

 

Оқу мақсаты

Күнделікті өмірде қолданатын сөздердің атауларын білу және мағынасын түсіну

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:

 

Көпшілік оқушылар

Жекелеген оқушылар:

 а) ойыншық  атауларын біледі

ә) сөзтіркестер құрастыра алады

б) сұрақтарға жауап бере алады

 

а)   ойыншық атауларын біледі, мағынасын түсіненді

ә) сөйлем  құрастыра  алады

б) тақырып бойынша мұғалімнің көмегімен  сөйлей алады

тақырып бойынша мұғалімнің көмегімен  жаза алады

а)  ойыншық атауларын біледі, мағынасын түсіненді

ә) диалог құрастыра алады

в) тақырып бойынша еркін сөйлей алады

 

 

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

мақсаты

Мұғалім не істейді

Оқушылар не істейді

Бағалау

Ресурстар

 

Ұйымд. кезеңі

Сәлемдесу

Психол дайындық

 

Оқушылардың тілін жаттықтыру, сөздік қорын молайту.

Сәлеметсіңдер ме?

Бүгін ауа-райы қандай?

Қандай жыл мезгілі?

Сәлем саған алтын күн.

Сәлем саған көк аспан.

Сәлем саған жер ана.

Сәлем саған достарым,

Сендерді көрсем куанамын

Сәлеметсіз бе!

Ауа-райы жылы.

Қазір көктем мезгілі.

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

Үй гүлдері тақырыбындағы диалогті жаттап келу

Диалог құрастыра алады, сөйлейді, мағынасын түсінеді

Үй тапсырмасын оқушылардан жұптық жұмыс арқылы диалогті сұрайды

Тақтаға екі оқушы шығып диалогті айтады

Мұғалім бағалайды

Оқулық, терезе, гүл

 

Жаңа тақырыпты балаларға ойыншықтарды көрсетіп «Бұлар не? деп сұрақ қойып, 1 сыныптағы өткенді еске түсіре отырып  арқылы ашу

Тақырыпты ашады

Ойландыру, еске түсіруге, ізденуге талпындыру

«Мынау не?»деген  сұрақ қою арқылы ойыншықтардың аттарын сұрау

Оқулыоа «Мынау-аю», «Мынау-мысық» - деп жауап береді.

мадақтау

Жұмсақ ойыншықтар, ойыншықтар суреті

 

Сөздік 5-6 сөз

Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін құрастыру

Танысады

Құрастырады, көрсете алады.

Таныс емес ойыншық атауларын тақтаға жазады, тыңдайды, бақылайды

1-тапсырма бойынша берілген  ойыншық атауларын білетіндері бойынша кезектесіп қазақша-орысша баламасын тақтаға жазып шығады

Мадақтау

Слайд

 

Жеке жұмыс.

2-тапсырма бойынша 2-3 оқушы кезектесіп «Санамақты» тез-тез оқып шығады

Оқушылар ойыншық атауларын тағы да жақсырақ айтуға үйренеді

Төл дыбыстарды айтуда қиналатын 2-3 оқушыға санамақты оқытады. Балалардың «Санамақты» дұрыс оқып жатқанын қадағалайды

Оқушылар кезектесе оқып шығады

Мадақтау

Ойынықтар суреттері

 

Жұптық жұымыс

3-тапсырма бойынша оқуышылар диалогті парталас досымен оқып шығады және әр жолын

Оқушылардың тілін жаттықтыру, диалог құруға үйрету

Мұғалім  оқушылардың дұрыс оқып жатқанын бақылайды

Парталас оқушылар кезектесе диалогті оқып, әр қатарын орыс тіліне аударады.

Мадақтау

Ойыншықтарды көрсету

 

Сергіту сәті.

Біз    ұқыпты     баламыз ,
                            Айтқан   тілді       аламыз.    
                             Ойыншықтарды   жинаймыз,    
                             Үлкендерді    сыйлаймыз.    

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған

Мынау-басым ақылды,

Бәрін осы басқарған.

Мынау-менің оң қолым,

Мынау-менің сол қолым.

Бір, екі, үш деп айтып,

Демалайық отырып.

 

 

Сергіте отыра қайталау, ойната отырып тілдерін жаттықтыру

Оқушыларға қимылды бірге көрсете отырып көрсету.

Оқушылар мұғалім көрсеткен қимылдарды бірге қайталайдыү екінші рет айтқанда оқушылар қимылдарды өздері көрсетеді.

Мадақтау

 

 

Граматиканы түсіндіру

қ-ғ

к-г

П-б

Оқушыларға дауысты дыбыст басталатын жалғау жалғанғанда оның алдында тұрған дыбыстардың өзгеруін үйрету

Тақтаға 3-4 мысал келтіріп жазып көрсету.

Оқушылар тақтадағы ережемен көрсетілген сөздерді дәптерлеріне жазады.

 

Кесте

 

Дәптермен жұмыс

4-тапсырма. Сұраққа жауап бер.

«Сенің сүйікті ойыншығың не?

Балаларға өз сүйікті ойыншықтары жайлы айта алуға және жаза алуға үйрету.

Мұғалім тақтаға сұрақ және жауап ретінде бір мысал жазып көрнсетеді.Тақтаға сабаққа белсене араласпай отырған баланы шығару. 

Тақтаға бүгінгі тақырып бойынша аз сөйлеген бала шығады.

Мадақтау, оның да басқа оқушылар сияқты өте жақсы жауап бергенін айту.

тақта

 

Үйге тапсырма.

Жаңа сөздерді жаттау.

Тақтаға ереже бойынша 5 сөз жазылады солары тауып жазып келу. .

Өтілген жаңа тақырыпты үйде пысықтау және еске түсіру.

Мұғалім үй тапсмырмасын тақтаға жазады

Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне, ережеге байланысты үй тапсырмасын дәптерлеріне жазып алады.

 

Тақта және күнделік

 

Бағалау

Сабаққа өте белсенді қатысқан балаларды бағалау.

Сыныптағы жұмысқа баға қою арқылы оқушылардың сыныпта орындалатын тапсырмаға белсене араласуына деген қызығушылығын ояту.

Мұғалім бағалайды. Сабақта өте белсенді қатысқан оқушылардың аттары аталып мадақталады.

 

мадақтау

 

 

рефлексия

Үйренген жаң сөздерім:

Ұнаған тапсырма:

Қай тапсырманы түсінбедің:

Балалардан бүгінгі тақырып бойынша үйренгендерін қайталату, еске түсіру

Мұғалім ойыншықтар суреті салынған кеспе қағаздарды оқушыларға таратады. Кеспе қағаздарда рефлексияға  дайын сөздер жазылған

Оқушылар берілген дайын сөздерді жалғастырып жазады.

Үйренген жаңа сөздерім: қонжық, мысық, секіртпе

мадақтау

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтан кейінгі қойланатын сұрақтар:

Не сәтті болды?

Оқушылар ойыншық атауларын тез жаттап алды.

Не сәтті болмады?

К-г, қ-ғ,п-б дыбыстарына байланысты жазылған тапсырмада балалар кішкене шатасты

Нені жақсартуға болады?

Балалардың «Сенің сүйікті ойыншығың не?», «Менің сүйікті ойыншығым лего» сол сияқты ұзақ сөйлемді тақтаға кітапсыз жаздыруды әлі де болса дамытун

Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?

Жұптық және жеке жұмыстарды тездетіп орындата алуды.

Не өзгертуге болады?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз