Астана қаласы
№ 32 мектеп-гимназиясы
Қазақ тілі пәні мұғалімі
Ишкимбаева Айнагуль Зарлыковна
Сабақ жоспары
Сынып: |
2 - сынып |
|||||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Менің сүйікті ойыншығым |
|||||||||
Негізгі түйінді идея: |
|
|||||||||
Оқу мақсаты |
Күнделікті өмірде қолданатын сөздердің атауларын білу және мағынасын түсіну |
|||||||||
Табыс критерийлері |
||||||||||
Барлық оқушылар:
|
Көпшілік оқушылар |
Жекелеген оқушылар: |
||||||||
а) ойыншық атауларын біледі ә) сөзтіркестер құрастыра алады б) сұрақтарға жауап бере алады
|
а) ойыншық атауларын біледі, мағынасын түсіненді ә) сөйлем құрастыра алады б) тақырып бойынша мұғалімнің көмегімен сөйлей алады тақырып бойынша мұғалімнің көмегімен жаза алады |
а) ойыншық атауларын біледі, мағынасын түсіненді ә) диалог құрастыра алады в) тақырып бойынша еркін сөйлей алады
|
||||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
мақсаты |
Мұғалім не істейді |
Оқушылар не істейді |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымд. кезеңі Сәлемдесу Психол дайындық |
|
Оқушылардың тілін жаттықтыру, сөздік қорын молайту. |
Сәлеметсіңдер ме? Бүгін ауа-райы қандай? Қандай жыл мезгілі? Сәлем саған алтын күн. Сәлем саған көк аспан. Сәлем саған жер ана. Сәлем саған достарым, Сендерді көрсем куанамын |
Сәлеметсіз бе! Ауа-райы жылы. Қазір көктем мезгілі. |
|
|
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй гүлдері тақырыбындағы диалогті жаттап келу |
Диалог құрастыра алады, сөйлейді, мағынасын түсінеді |
Үй тапсырмасын оқушылардан жұптық жұмыс арқылы диалогті сұрайды |
Тақтаға екі оқушы шығып диалогті айтады |
Мұғалім бағалайды |
Оқулық, терезе, гүл |
|||
|
Жаңа тақырыпты балаларға ойыншықтарды көрсетіп «Бұлар не? деп сұрақ қойып, 1 сыныптағы өткенді еске түсіре отырып арқылы ашу |
Тақырыпты ашады |
Ойландыру, еске түсіруге, ізденуге талпындыру |
«Мынау не?»деген сұрақ қою арқылы ойыншықтардың аттарын сұрау |
Оқулыоа «Мынау-аю», «Мынау-мысық» - деп жауап береді. |
мадақтау |
Жұмсақ ойыншықтар, ойыншықтар суреті |
|||
|
Сөздік 5-6 сөз |
Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін құрастыру |
Танысады Құрастырады, көрсете алады. |
Таныс емес ойыншық атауларын тақтаға жазады, тыңдайды, бақылайды |
1-тапсырма бойынша берілген ойыншық атауларын білетіндері бойынша кезектесіп қазақша-орысша баламасын тақтаға жазып шығады |
Мадақтау |
Слайд |
|||
|
Жеке жұмыс. |
2-тапсырма бойынша 2-3 оқушы кезектесіп «Санамақты» тез-тез оқып шығады |
Оқушылар ойыншық атауларын тағы да жақсырақ айтуға үйренеді |
Төл дыбыстарды айтуда қиналатын 2-3 оқушыға санамақты оқытады. Балалардың «Санамақты» дұрыс оқып жатқанын қадағалайды |
Оқушылар кезектесе оқып шығады |
Мадақтау |
Ойынықтар суреттері |
|||
|
Жұптық жұымыс |
3-тапсырма бойынша оқуышылар диалогті парталас досымен оқып шығады және әр жолын |
Оқушылардың тілін жаттықтыру, диалог құруға үйрету |
Мұғалім оқушылардың дұрыс оқып жатқанын бақылайды |
Парталас оқушылар кезектесе диалогті оқып, әр қатарын орыс тіліне аударады. |
Мадақтау |
Ойыншықтарды көрсету |
|||
|
Сергіту сәті. Біз ұқыпты баламыз , |
Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған Мынау-басым ақылды, Бәрін осы басқарған. Мынау-менің оң қолым, Мынау-менің сол қолым. Бір, екі, үш деп айтып, Демалайық отырып.
|
Сергіте отыра қайталау, ойната отырып тілдерін жаттықтыру |
Оқушыларға қимылды бірге көрсете отырып көрсету. |
Оқушылар мұғалім көрсеткен қимылдарды бірге қайталайдыү екінші рет айтқанда оқушылар қимылдарды өздері көрсетеді. |
Мадақтау |
|
|||
|
Граматиканы түсіндіру |
қ-ғ к-г П-б |
Оқушыларға дауысты дыбыст басталатын жалғау жалғанғанда оның алдында тұрған дыбыстардың өзгеруін үйрету |
Тақтаға 3-4 мысал келтіріп жазып көрсету. |
Оқушылар тақтадағы ережемен көрсетілген сөздерді дәптерлеріне жазады. |
|
Кесте |
|||
|
Дәптермен жұмыс |
4-тапсырма. Сұраққа жауап бер. «Сенің сүйікті ойыншығың не? |
Балаларға өз сүйікті ойыншықтары жайлы айта алуға және жаза алуға үйрету. |
Мұғалім тақтаға сұрақ және жауап ретінде бір мысал жазып көрнсетеді.Тақтаға сабаққа белсене араласпай отырған баланы шығару. |
Тақтаға бүгінгі тақырып бойынша аз сөйлеген бала шығады. |
Мадақтау, оның да басқа оқушылар сияқты өте жақсы жауап бергенін айту. |
тақта |
|||
|
Үйге тапсырма. |
Жаңа сөздерді жаттау. Тақтаға ереже бойынша 5 сөз жазылады солары тауып жазып келу. . |
Өтілген жаңа тақырыпты үйде пысықтау және еске түсіру. |
Мұғалім үй тапсмырмасын тақтаға жазады |
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне, ережеге байланысты үй тапсырмасын дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақта және күнделік |
|||
|
Бағалау |
Сабаққа өте белсенді қатысқан балаларды бағалау. |
Сыныптағы жұмысқа баға қою арқылы оқушылардың сыныпта орындалатын тапсырмаға белсене араласуына деген қызығушылығын ояту. |
Мұғалім бағалайды. Сабақта өте белсенді қатысқан оқушылардың аттары аталып мадақталады. |
|
мадақтау |
|
|||
|
рефлексия |
Үйренген жаң сөздерім: Ұнаған тапсырма: Қай тапсырманы түсінбедің: |
Балалардан бүгінгі тақырып бойынша үйренгендерін қайталату, еске түсіру |
Мұғалім ойыншықтар суреті салынған кеспе қағаздарды оқушыларға таратады. Кеспе қағаздарда рефлексияға дайын сөздер жазылған |
Оқушылар берілген дайын сөздерді жалғастырып жазады. Үйренген жаңа сөздерім: қонжық, мысық, секіртпе |
мадақтау |
Кеспе қағаздар |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Сабақтан кейінгі қойланатын сұрақтар: |
||||||||||
Не сәтті болды? |
Оқушылар ойыншық атауларын тез жаттап алды. |
|||||||||
Не сәтті болмады? |
К-г, қ-ғ,п-б дыбыстарына байланысты жазылған тапсырмада балалар кішкене шатасты |
|||||||||
Нені жақсартуға болады? |
Балалардың «Сенің сүйікті ойыншығың не?», «Менің сүйікті ойыншығым лего» сол сияқты ұзақ сөйлемді тақтаға кітапсыз жаздыруды әлі де болса дамытун |
|||||||||
Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым? |
Жұптық және жеке жұмыстарды тездетіп орындата алуды. |
|||||||||
Не өзгертуге болады? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі