Өлеңдер Бөлімі

Желтоқсан желі

Тексерілді                      

Оқу ісінің меңгерушісі: Сапаров О.

Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
«Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі
Тарих пән мұғалімі: Рысбекова Жаухар

Сабақтың мақсаты: Өткен сабақтарды еске түсіре отырып, тақырыптарды қайталау. «Желтоқсан» қозғалысының саяси орнын анықтау,

оқушыларды өз елін, жерін, отанын сүюге, аға буын өкілдерінің еңбектерін құрметтей білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Бүгінгі тақырыптан оқушылар 1986 жылы желтоқсанда жастарымыздың өз өмірлерін құрбан етіп тәуелсіздікке жеткендігі   жөнінде мағлұматтар алады.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: жеке, жұптық, топтық жұмыстар, диалогтық оқыту, екі жақты күнделік әдісі, еске алу сабағы.

Уақыты

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ОүБ, ОБ

Қолданылатын ресурстар

5 минут

Ұйымдастыру

Балалармен сәлемдесемін. Балалардың сабаққа деген ықыластары мен сыныптың тазалығына назар аударамын.

Психологиялық ахуал орнату үшін слайдқа Сырым, Исатай,Махамбет, Кенесары, Жанқожа, Есет, Жоламан  есімдерін шығарамын.

Топқа бөлу.

Сәлемдеседі

 Өздерінің сабаққа деген ықыластарын білдіред.

 Кезекші балалардың сабаққа қатысуы  жөнінде мәлімдейді.

  Балалар есімдердің ұқсастығы мен даралығын ажыратып өз пікірлерін айтады.

Суреттер арқылы топқа бөлініп отырады.

 

 

АКТ

 

 түрлі суреттер

 

10 минут

Қызығушылығын ояту

Үй тапсырмасын «Кім ? Қайда? Қашан?» табло ойыны арқылы пысықтау.

Әр топтан 3 оқушыдан тақтадағы стикерлерге жазылған сұрақтарды алып,  жауап береді

Формативті

смайликтер

 

17 минут

Мағынаны тану 

 «Желтоқсан желі» бейне роликті тамашалайды..

«Екі жақты күнделік» әдісі бойынша жұмыс жасайды.

Бейне роликті тамашалап, екі жақты күнделікке өз пікірлерін жазады.

 Әр топтан 1 – 2 оқушы өз жұмысын ортаға салып талқылайды.

Формативті

смайликтер

 ноутбук

 графопроектор

 А4 форматы

 

8 минут

Ой толғау

«Туған жер, Отан, Тәуелсіздік» туралы мақалдардың жалғасын тап әдісі бойынша әр топ қарсы топқа 5-6 мақал жасырады.

Әр топ өзінің  туған жер, тәуелсіздік  туралы мақалдарының басын бастайды, қарсы топ жалғасын айтып аяқтайды. Ең көп жауап берген жеңімпаз.

Формативті

смайликтер

2 минут

Рефлексия

Кері байланыс

Мен үшін бүгінгі сабақта не құнды болды?

 

стикер

 даналық ағашы

2 минут

Бағалау

 

Әр топ жинаған смайликтеріне қарай ұпайлары есептеледі

жиынтық

Журнал

 күнделік

2 минут

Үйге тапсырма 

§18-24. Бақылау жұмысына дайындалу.    Желтоқсан туралы бес жолды өлең құрастыру.

 

 

 

 

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×