Өлең, жыр, ақындар

Дауыссыз н мен ң

Қысқа мерзімді жоспар             Бекітілді        Д.Оспанова

Сабақ жоспары

     Сабақ: Қазақ тілі

     Мектеп: № 101

     Мерзім

     Оқытушының аты-жөні: Әуелбекова Нұргүл Әуелбекқызы

     Сынып: 2 «З»

     Қатысқан оқушылар саны:                        _____________

Қатыспағандар саны:

____________              

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз н мен ң

Осы сабақтың оқу мақсаттары:

Дауыссыз н-ң дыбыстарының айтылуы мен жасалу ерекшеліктерін ұғындыруға  алған білімдерін тиянақты, жетілдіреді,

      Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

н-ң дыбыстарының дауыссыз екндігін біледі

 

Оқушылардың көпшілігі:

Талдай алады, сөйлем құрай алады

 

Кейбір оқушылар:

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата алады, деңгейлік тапсырмаларды орындай алады            

Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 Бұған дейін меңгерілген білім:

 Өтілген материалдарды пысықтау

Оқушылар:

                   Пәндік лексика және терминдер:

Нан–хлеб-bread

Жаңғақ–орех-nut

Жаңбыр-дождь-rain

                        

       Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

       Талқылау:

        н –қандай дыбыс?

        ң- Қандай дыбыс?

Осы дыбыстарды қатыстырып сөйлем құра

Жоспар

Жоспарланған

   уақыт   

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

       Басы

    0 – 7 мин

  

 

 

 

 

 

 

 

 

     Ортасы

   8 – 15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    16 – 24 мин

     

 

   25 – 30 мин

 

 

 

 

       Соңы

   30 – 35 мин

 

     36-40 мин

Поэзия минуты.

            М.Жұмабаевтың «Қарағым» өлеңі оқылады.

Қарағым оқу оқы, босқа жүрме!

Ойынға, құр қаларсың көңіл бөлме,

Жасынан оқу оқып, өнер қуған

Жан жетпес көңілі жүйрік кемеңгерге

 - Нені түсіндік?

 - Балаларға қандай өсиет айтады?

 - Үнді дауыссыз дыбысы бар сөздерді атаңдар.

1-тапсырма. Көркем жазу сәті. Жаңбыр сөзіне дыбыстық талдау.(дәптерімізге көшіріп ң дыбысы бар сөздің астын сызу.)

н-ң дыбыстары қандай дыбыстар?

н-ң дыбыстары екеуі екі басқа дыбыс, екі басқа әріп. Жасалуы жағынан ң-н-ға мүлдем жуықтамайды.

Н-тіл ұшы дыбысы

Ң-тіл арты дыбысы.

2-тапсырма. Ой сергіту жаттығуы. «Кім көп біледі?»

Жұмбақ шешу.

1. Нанда бар, майда жоқ.

Ұнда бар, айда жоқ.  (н)

2. Шаңда бар, гүлде жоқ

Аңда бар сайда жоқ. (ң)

3-тапсырма. Ой қозғау. «Тез тауып, бөгелмей айт»Тон-тоң, шын-шың, он-оң (сөздегі өзгертіп тұрған дыбыстарды салыстырып, мағынасын түсіндіру.)

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

1-топ  1-жаттығу

2-топ  2-жаттығу

3-топ  3-жаттығу

Қайырымды жандар айнала,

Шеңберге келсін жайлана.

Жалықпастан қайта бiз,

Махаббат сөзін айтамыз.

Сүйеміз барлық әлемді,

Әлемдегі бар елді.

Бақыттымыз осы біз

Қасымызда досымыз

«Ойлан тап». (7 күн,  суреті ілінеді)

-Суреттен нені түсіндік. «7 күн – 1 апта». Олай болса әр күнді өз атауымен атап, жасырынған дыбысты табайық.

1.Дүйсе  бі            3.Сәрсе  бі       5.Жұма

2. Сейсе   бі          4. Бейсе  бі      6. Се бі

-Қандай дыбыстар жасырынған?

Н – дауыссыз, үнді дыбысы.

Сабақ соңында барлық тапсырма орындалып болғасын жаңбыр ашылып күлімдеп күн шығады

 

Қорапша, парақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көрнекі суреттер

 

 

 

 

Маркер тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

Ы.Алтынсариннің портреті

 

 

Магнит тақта

 

Қоңырау макеті

 

 

 

Парақшалар

 

Тест парақшалары

Қосымша ақпарат

Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

   «Адасқан сөйлемдер» атты шығармашылық тапсырма беру

Рефлексия

 Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

 Бүгін оқушылар нені үйренді?

 Оқыту ортасы қандай болды?

 Оқушыларға дифференциация табысты болды ма?

 Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

 Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

 

Қалыптастырушы бағалау элементтер (жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б)

Пәнаралық байланыс:

Музыка, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану.

 

Қорытынды бағалау

 Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты)

 1.

 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

 1.

 2.

Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 


Пікірлер (2)

жанар

өте жақсы

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз