Өлең, жыр, ақындар

2,3,5,9,10 сандарына бөлінгіштік белгілері

ШҚО,Абай ауданы, М.Әуезов атындағы орта мектебінің

математика пәнінің мұғалімі Мажиева Динар Кусмановна

Сабақ

Пәні : Математика

Сынып:5         Күні :   14.11.2016  жыл

Барлық оқушы саны: 25

Қатысқан оқушы: 24

Сілтеме:

Күнтізбелік жоспар, оқулық.Алгебра-9. Дидактикалық материалдар

Түрі: Тренинг сабақ

Типі: Білімді тиянақтау.

Тақырып:

2,3,5,9,10 сандарына бөлінгіштік белгілеріне есептер шығару

Жалпы мақсаты

1. Оқушылардың өткен сабақтағы білімін тиянақтау, жүйелеу, ережені түсініп жаттау, есеп шығаруда қолдану.

2.Есептер шығару барысында ережелерді қолдануға дағдыландыру. Оқушылардың іскерлік дағдыларын арттыру, топпен жұмыс жасай білуге, өз білімін практикамен ұштастыру.

3.Жолдастарының алдында жауапкершілік сезімін арттыру, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа,алғырлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Ресурстары:

Оқулық. 5-сынып. Дидактикалық материалдар. Тест жинағы. Кесте.

Әдістемелік оқулық.Жұмыс дәптері.

Әдіс-тәсілдері:

Тәсілі: жекелей,жұптық, топтық

Әдістер:сұрақ-жауап,жаттығу жұмысы, бекіту тесті, ауызша, ойлау

Оқыту нәтижелері:

  • «Оқу материалын» өз бетімен баяндауды үйренеді.
  • Сұраққа нақты жауап береді.Есеп шығара алады
  • Практикада ережені қолдана алады.

Түйінді идеялар:

Оқушылардың 2,3,5,9,10 сандарына бөлінгіштік белгілері туралы ұғымдарын кеңейту.   Деңгейлік есептерді шығаруда қолдану.

Дереккөздер:

Керекті жабдықтар:

Кестелер, А4 форматтар,маркер, ноутбук, слайдтар, топтың аттары, микрофон, стикер, ленталар, бағалау парағы, интернет беттері

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модульдар

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу,түгендеу.

2.Оқушы көңілін сабаққа аудару.

3. Топқа бөлу

Түстер арқылы         4 мин

1.Сабаққа назарын аударады

2. 4 топқа бөлінеді.

«Аудиториядағы заттар» тілек айту..

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

ІІ. Үй тапсырмасы:

І.Танымдық деңгей.

А) «Ой толғаныс» кезеңі

Ереже сұрау

Ә) № 268,271,272,273

Б) «Ыстық микрофон»  

  Интернет беттері        

                               5 мин

 

№1    №2    №3      №4   

           Ауызша

Топ басшылары

Тарихи шоу.Интернет беттері.

Жеке оқушыны тыңдау

Өзін-өзі бағалау

 

ІІІ.Білімді өзектендіру:

ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі

Сәйкестендіру тесті 5 мин

Білгендерін ортаға салады.

Топпен жұмыс

А4, маркер

Бірін–бірі бағалау

Слайд арқылы

АКТ

 

ІІІ.Мағынаны ажырату кезеңі

Деңгейлік тапсырмалар:

«Қолжазба күнделігі»

Жұмыс дәптері №  1,2,3    

                                10 мин

1.Топтық жұмыс

2.Жеке оқушыны тыңдау

Бірін-бірі бағалау

Слайд арқылы

 

Оқулықпен жұмыс : №274,275 В-тобы   10 мин

Топтық жұмыс. Топтан 1 оқушы қорғайды.

Мұғалім бағасы

 

Сергіту сәті

Ауадағы жазулар     3 мин

Жаттығу жұмыстары

 

 

ІV. Сабақты қорытындылау.

Бекіту Ойын «Бинго тест»

                                 5 мин

Оқушылар бірін-бірі тексереді.

Тест жұмысы

АКТ

Бағалау

Оқушылардың жұмыстарына қарай «Бағалау парағы» бойынша бағалау 3 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақтан  түйген ойлары мен тұжырымдары стикер арқылы «Даналық ағашы»                                                  2 мин

Үйге тапсырма

№   276,277    В-тобы                                           1 мин

             

 


Пікірлер (2)

Ақбөпе

Керемет!

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз