Сауат ашу
Сынып: 1 «а» сыныбы
Оқулық: Алматыкітап баспасы 2012,Ұ. Ботабаева,К.Е. Ерешева,Б.К.Игенбаева
Сабақтың тақырыбы: Я дыбысы мен әрпі (1)
Сабақтың мақсаты: Я дыбысы мен әрпі туралы, оның и,а естілгенімен я әрпі жазылатын ережені ұстана отырып, білімдерін қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: қима–қағаздар, суреттер, доп, электронды оқулық, калька, табиғи заттар.
Сабақтың әдіс–тәсілі: СТО, жас ерекшелік, көшбасшылық, оқудағы жаңа тәсілдер, дарынды оқушылармен жұмыс.
Тапсырмалар |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Уақыт |
Психолгиялық сәт |
|
Оқушыларға сәттілік тілейді, сабаққа назарларын аудартады. Өзімізге: Сәттілік, қуаныш! |
Сабаққа көңілдерін аударады |
1 мин |
Тақырыпқа шығу |
СТО, Жас ерекшелік |
«Шашылған суреттер» әдісін қолдану 3 қатарға қима суреттер беру Қоян, тақия, шаян Сұрақ: Бұл сөздердің ұқсатығы неде? |
Оқушылар тақта алдына қатармен шығып, суреттерді құрастырады, тақтаға іледі.
|
2 мин |
Мағынаны ажырату
|
АКТ жас ерекшелік |
Ендеше тақтаға назар аударайық. Тақтада Таяқ,пияз,қияр,қоян,бояу сөздері жазылып тұрады. 1. Бәрі хормен оқу. 2. Айтылуымен, жазылуындағы ерекшілікті айту, қосарлы дыбыс екенін айту. 3. Буынға бөлу, я дыбысы нешінші буында тұрғанын айту. 4. Сөздің мағынасына назар аудару. АКТ Я дыбысын қортындылау |
Тақтаға назар аударады, тыңдайды, ой қорытады, өз ойын айтып отырады. |
10 мин |
Дәптермен жұмыс «Көркем жазу» (Калькамен жұмыс) |
|
Дәптерді ашу, алдымен ауаға жазу сосын дәптерге жазу. Я әрпін әдемі етіп жазу |
Дұрыс отыру, әдемі етіп жазу. |
2 мин |
Сергіту сәті |
|
Қазір біз сіздермен ертегі әлеміне барып келеміз, ол үшін әр түрлі аңдардың маскасын киесіздер. Ән «Ертегілер» |
Аңдардың маскасын киіп билеу |
2 мин |
Мәтінмен жұмыс |
|
Оқулық 110 бет «Саябақ іші» 1. Қолымызға қарындаш алып, тізбектей оқимыз, оқи отыра қарындашпен түсініксіз сөздердің астын сызып отырамыз. 2. Бір оқушы толық оқып шығады. Түсініксіз сөздер Бетті қариды - бетті тоңдырады Бұта түбінде - аласа ағаштың қасында Зып беру - қашу Мәтінді қортындылау «Серпілген сауал» доп лақтыру арқылы сұрақтар қою - Бұл оқиғаның қыс ішінде болғанын қайдан білдіңдер? - Мәтінде қандай кейіпкерлер бар? -Қоян неге не істерін білмей отыр екен? - Ауа-райының қолайсыздығын қайдан байқадың? - Қоян неге балалардан қашты? - Мәтіннен қандай ой түйдің? - Мәтін ертегіге жата ма? |
Мәтінді дұрыс оқу, мұқият болу.
Доп тиген оқушы сұрақтарға жауап береді.
|
15 мин |
Сергіту сәті |
|
«Топ-топ» әні |
|
2 мин |
Шығармашылық жұмыс Рефлексия
|
СТО, Жас ерекшелік, Көшбасшылық, дарындылық |
Топпен жұмыс І топқа Пияз беру (Пиязды аршы не байқадың?) ІІ топқа Қияр беру(Қиярды жеп көріңдер, дәмін айтыңдар) ІІІ топқа Ұя беру (Ұя құстарға не үшін қажет?) ІVтопқа Ұялы телефонның зияны жайлы айт V топқа Бояу қарындаш беру(Түрлі түсті бояу өмірде не үшін қажет?) VІ топқа Аяқ сөзін құрастыр , дыбыстық талдау жаса |
Топпен ойлану, бір-бірін тыңдау, өз ойларын білдіру, қорыту. |
10 мин |
Бағалау |
|
Қоянның суретін тарату *Егер саған сабақ ұнаса,тапсырманың бәрін сәтті орындасаң қоянның киімін жасыл түспен боя. *Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірсең сары түспен боя. *Егер саған сабақ барысында мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түске боя |
|
1 мин
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі