1-сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: Орны: математика кабинеті |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:10 |
|||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
||||
Сабақ тақырыбы |
Осьтік симметрия |
||||
Жалпы мақсаттар |
Осьтік симметрия ұғымын үйрену, түсіну, қолдана отырып есептер шығару. Топ ережесін құру арқылы топ құрудың мәнін түсіну. |
||||
Түйінді идеялар |
Симметриялы фигуралар өзара тең болады. |
||||
Оқыту нәтижелері |
Оқушылар осьтік симметрияны біледі, сабақ барысында өз ойларын еркін жеткізе алады. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу арқылы бірін-бірі үйретеді. |
||||
Дереккөздер |
Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта интернет материалдары және кеспе қағаздар |
||||
Сабақ барысы |
Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау (формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру (3 мин) - үй тапсырмасын тексеру; (3 мин) -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады (3 мин) |
- Оқушылармен сәлемдесу; - Оқушылардың сабаққа қатысын тексер; - Жағымды психологиялық ахуал туғызу;(тілек сөздер жазылған кәмпиттер тарату) - Оқушыларды топқа бөлу (кәмпит түрі бойынша), топ ережесін құру; «Өрмекшінің торы» әдісі: - Өткен тақырыпқа байланысты әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне қояды. |
Ақ, көк, қызыл түсті кәмпиттер таратылады. 1-топ ақ; 2-топ көк; 3-топ қызыл;
Рөлдерге болінуді ұсынады.
Ұйымдастыру, қадағалау; |
Кәмпит алу арқылы топқабөлініп, тілек сөздер арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызады; Топ ережесін құрады, рөлдерге бөлінеді.
Жіп өзіне келгенде сұраққа топпен жауап береді, келесі топқа сұрақ қояды, осылай жалғастырады; |
Бағалау парағы
Жіп орамы Канфеттер
|
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: (10 мин) - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.(3 мин)
|
«Миға шабуыл»
«ББҮ кестесі» |
Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: симметрия, ось ұғымдарын қалай түсінеміз? (слайд арқылы көрсету) Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;
Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады. Осьтік симметрия туралы айтады; 1-топ:түзуге қатысты симметриялы 2-топ:Осьтік симметриялы фигура 3-топ:Осьтік симметриялы фигураларға мысалдар Тапсырмаларды оқулықты интернет материялдарын пайдалана отырып білуді ұсынады. «ББҮ» түртіп алуды айтады.
Қызығушылықты ояту: Осы тақырыпты білу үшін нені меңгеруіміз керек екен? Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтыруды айтады. |
Оқушылар өз ойларын білдіре отырып тақырыпты анықтайды.
Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыбты дәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды; Білген түсініктерін қорта отырып, біреуі шығып қорғайды;
Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады. Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» деген бағанын толтырады |
Смайликтер
Түрлі–түсті күн суреті бар фишкалар жинау
|
|
3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; (8 мин)
- синтез, бір-бірімен ой бөліседі (5 мин)
- сабақ қорытындысы (3 мин)
|
«Бәрін білдім» әдісі Алған білімдерін пайдалана отырып топпен постер жасау. |
Тақырыбқа байланысты постер жасауды тапсырады.
Тақырыптың басты идеясы неде? Сәйкестендіру тапсырмасын беру,себебін сұрау. Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. |
Оқушылар тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап баяндамашы қорғайды. Оқушылар электронды тақтадағы суреттерді мағынаға сәйкестендіреді, себебін түсіндіреді. Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қортынды анықтама береді. |
Бас бармақ
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) (2 мин) |
Осьтік симметрияға байланысты есептер. |
||||
Рефлексия(5 мин)
|
Мына дискрипторлар арқылы бағалау - Осьтік симметрияны білемін – 1 балл; - Остік симметрияның түрлерін білемін – 2 балл; - Осьтік симметрияға байланысты есептерге пайдалана аламын – 3 балл; Топ басшысы дискрипторлар арқылы «6 баллдық» жүйе бойынша топ мүшелерін бағалайды. 1-2-3 балл – «2» 4 балл – «3» 5 балл – «4» 6 балл – «5» Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түстіалма бейнесіндегі стикерге сабақ бойынша өз ойларын жазып себетке салады. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі