Өлең, жыр, ақындар

Осьтік симметрия

1-сабақ

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: математика кабинеті

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:10

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық

Сабақ тақырыбы

Осьтік симметрия

Жалпы мақсаттар

Осьтік симметрия ұғымын үйрену, түсіну, қолдана отырып есептер шығару.

Топ ережесін құру арқылы топ құрудың мәнін түсіну.

Түйінді идеялар

Симметриялы фигуралар өзара тең болады.

Оқыту нәтижелері

Оқушылар осьтік симметрияны біледі, сабақ барысында өз ойларын еркін жеткізе алады. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу арқылы бірін-бірі үйретеді.

Дереккөздер

Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта интернет материалдары және кеспе қағаздар

Сабақ барысы

Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру (3 мин)

- үй тапсырмасын тексеру; (3 мин)

 -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

(3 мин)

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысын тексер;

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу;(тілек сөздер жазылған кәмпиттер тарату)

- Оқушыларды топқа бөлу (кәмпит түрі бойынша), топ ережесін құру;

«Өрмекшінің торы» әдісі:

- Өткен тақырыпқа байланысты әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне қояды.

 

Ақ, көк, қызыл түсті кәмпиттер  таратылады.

1-топ     ақ;

2-топ     көк;

3-топ     қызыл;

 

Рөлдерге болінуді ұсынады.

 

 

Ұйымдастыру, қадағалау;

 

Кәмпит алу арқылы топқабөлініп, тілек сөздер арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызады;

Топ ережесін құрады, рөлдерге бөлінеді.

 

Жіп өзіне келгенде сұраққа топпен жауап береді, келесі топқа сұрақ қояды, осылай жалғастырады;

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

Жіп орамы

Канфеттер

 

2-кезең: Мағынаны ажырату: (10 мин)

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

 

 

 

 

 

 

 

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.(3 мин)

 

 

«Миға шабуыл»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ББҮ кестесі»

Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: симметрия, ось ұғымдарын қалай түсінеміз? (слайд арқылы көрсету)

Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;

 

Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.

Осьтік симметрия туралы айтады;

1-топ:түзуге қатысты симметриялы

2-топ:Осьтік симметриялы фигура

       3-топ:Осьтік симметриялы фигураларға мысалдар

Тапсырмаларды оқулықты интернет материялдарын пайдалана отырып білуді ұсынады.

«ББҮ» түртіп алуды айтады.

 

Қызығушылықты ояту:

Осы тақырыпты білу үшін нені меңгеруіміз керек екен?

Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтыруды айтады.

 

Оқушылар өз ойларын білдіре отырып тақырыпты анықтайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыбты дәптерлеріне жазады.

 

Оқушылар берілген тапсырма бойынша  топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды;

Білген түсініктерін қорта отырып, біреуі шығып қорғайды;

 

 

Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады.

Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» деген бағанын толтырады

 

Смайликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі–түсті күн суреті бар  фишкалар жинау

 

3-кезең: Ой-толғаныс:

 - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; (8 мин)

 

 - синтез, бір-бірімен ой бөліседі (5 мин)

 

 - сабақ қорытындысы (3 мин)

 

 

«Бәрін білдім» әдісі

Алған білімдерін пайдалана отырып топпен постер жасау.

 

Тақырыбқа байланысты постер жасауды тапсырады.

 

Тақырыптың басты идеясы неде?

Сәйкестендіру тапсырмасын беру,себебін сұрау.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады.

Оқушылар тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап баяндамашы қорғайды.

Оқушылар электронды тақтадағы суреттерді мағынаға сәйкестендіреді, себебін түсіндіреді.

Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қортынды анықтама береді.

 

Бас бармақ

 

 

 

 

 

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) (2 мин)

Осьтік симметрияға байланысты есептер.

Рефлексия(5 мин)

 

Мына дискрипторлар арқылы бағалау

- Осьтік симметрияны білемін – 1 балл;

- Остік симметрияның түрлерін білемін – 2 балл;

- Осьтік симметрияға байланысты есептерге пайдалана аламын – 3 балл;

Топ басшысы дискрипторлар арқылы «6 баллдық» жүйе бойынша топ мүшелерін бағалайды.

1-2-3 балл – «2»

4 балл – «3»

5 балл – «4»

6 балл – «5»

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түстіалма бейнесіндегі стикерге сабақ бойынша өз ойларын жазып себетке салады.

  

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз