Корейская косметика премиум класса

Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»

Ақтөбе қаласы, №23 орта мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Темирова Жанат Муратовна 

Пәні: Қазақ тілі

Күні: 17.11.2016ж

Класы: 9"в"-класс

    Ақтөбе қаласы, №23 орта мектеп-лицейінің
    қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
    Темирова Жанат Муратовна

Тақырыбы

Асан қайғы «Еділ бол да, Жайық бол», «Бұл заманда не ғаріп?»

Мақсаты

 

Оқушыларға жаңа сабақ туралы толық мағлұмат беру, қазақ халқына жеррұйық іздеген Асан қайғы туралы мәлімет беру, өз ойларын еркін айтуға, өмірмен байланыстыра білуге үйрету,сөздік қорларын молайтып, ой-өрістерін дамыту, өзіндік пікір қалыптастыруға үйрету.

Күтілетін нәтиже

  Сөздік қорлары молаяды;
  Ой-өрістері дамиды;
  Салыстыруды үйренеді;
  Өзіндік пікір қалыптасады;
  Өз ойларын еркін жеткізуді үйренеді.

Оқыту формасы

Жеке жұмыс, топтық жұмыс       

Ресурстар

Суреттер, плакат, маркер,кубик, стикер, қорапшалар, Қазақстанның картасы, интерактивті тақта, көңіл күй себеті ,ұшақтың, парашюттің суреттері т.б.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

 

 

 

 

Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, жоқ оқушыларды белгілеу.

Амандасады

Үй тапсырмасы. Орхон ескерткіштері туралы қосымша мәлімет тауып, оқып келу. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. (5 мин)

Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады, ой қорытады.

 

Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту. Асан қайғы туралы аудионұсқаны тыңдатып, суретті көрсетіп жаңа тақырып туралы болжам жасатады.      

3. Топтық жүмыс жасатады. Мағынаны ашу.

1 топ. Асан қайғы туралы кластер жасатады.

2 топ. Кейіпкердің жүрген жерлерінің картасын салады.

3 топ. «Венн диаграммасы» өлеңдерді салыстыру.

4. Жеке жұмыс жасатады. Ой толғау

1 топ Тест сұрақтарына жауап береді.

1. Асан ата есіміне қайғы сөзінің қосылу себебі;
2. Асан атаның қандай жерді іздегені;
3.Асан ата ойындағы жерұйықтың қандай екенін;
4. Қандай нәрсеге мініп алып,жерді шарлады?
5. Тарихи деректер бойынша Асан ата қай ғасырда өмір сүрген?

2 топ. Берілген сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын сұрайды.

3 топ. Сөйлемнің қай өңірге байланысты айтылғандығын сәйкестендіртеді.

 

Аудио арқылы мәлімет тыңдайды. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды .Реттік сандары бойынша топқа бөлінеді. Дәптерге Асан қайғы туралы мәліметті жазады.

 

 

     

3.Топтық жүмыс жасайды

1 топ. «Кластер» әдісі бойынша өз тапсырмасын топтастырады.

2 топ. «Хикаят картасы»әдісі бойынша Асан қайғының сапар шеккен жерлерін ретімен орналастырады.

3 топ. «Венн диаграммасы» әдісі бойынша Асан қайғының екі өлеңін салыстырады.

 

 

 

4. Берілген жеке тапсырмаларды интербелсенді тақтада орындайды.

Қорытындылау. Рефлексия. Сабақтан алған әсерді суретті таңдау арқылы түсіндіреді.

 

Бағалау.  Топ ішіндегі ерекше көзге түсіп, ойын ортаға салып отырған оқушыларды бағалау, қошеметтеу.

Топтардың белсенділігі, жауаптары туралы ойларымен бөліседі.

Үйге тапсырма беру. Өмірбаянын оқып, өлеңін жаттау.

Үй тапсырмасын жазып алады


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×