Қызылорда облысы, Арал ауданы,
Қаратерең ауылы №82 орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі: Омарова Римма
Сабақ : у=ах3, оның қасиеттері және графигі |
Пәні: Алгебра |
||
Күні: 4.Х. 2016 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Р |
||
Сынып: 7а |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
y=аx3 функциясына анықтама беру, оның графигін тұрғыза білуге үйрету, оның қасиеттерін талдау, бізді қоршаған ортамен байланысына тоқталу |
||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар істей алады: у=ах3функциясының графигін сала біледі Оқушылардың көпшілігі істей алады: у=ах3функциясының графигінің қасиеттерін талдай алады Кейбір оқушылар істей алады: у=ах3 функциясына анықтама бере алады |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Функцияның графигін сала алады |
||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Функцияның графигі және қасиеттері |
|||
Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: у=ах3функциясының графигі: 1) а>0, 2) а<0 болғанда қай координаталық ширектерде жатады? |
|||
Сіз неліктен ...екінін айта аласыз ба? Неліктен у=-2х3 және у=2х3 функцияларының графиктері абсциссалар осіне қатысты симметриялы болдады? |
|||
Алдыңғы оқу |
у=ах2, оның қасиеттері және графигі |
||
Жоспар |
|||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) |
Басы
|
2 минут
5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Санау арқылы топқа бөлу. Бағалау парақшаларын тарату. Есептердің дұрыстығын тексеру Миға шабуыл у=х3 функциясының графигі қандай болады? |
||||||||||||||
Ортасы
Негізгі бөлім
|
15 минут
10 минут
10 минут |
Жаңа тақырып бойынша түсінік
Топтық жұмыс: №317, №319 - есептер Жеке жұмыс: №321 ,№323, №325-есеп Бағалау: Мадақтау |
||||||||||||||
Соңы |
3 минут |
Бағалау. Критерий арқылы бағалау
Кері байланыс. Не білдім? Не қиын болды? Үйге тапсырма: №315, №324-есеп |
||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |
• Бағалау парақшасы |
|
||||||||||||||
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қалай болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгірдім бе? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі