Өлең, жыр, ақындар

у=ах3, оның қасиеттері және графигі

Қызылорда облысы, Арал ауданы,
Қаратерең ауылы №82 орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі: Омарова Римма 

 

   Сабақ : у=ах3, оның қасиеттері және графигі

   Пәні: Алгебра

   Күні:  4.Х. 2016 ж

   Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Р

   Сынып: 7а

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ  негізделген оқу мақсаты

y=аx3 функциясына анықтама беру, оның графигін тұрғыза білуге үйрету, оның қасиеттерін  талдау, бізді қоршаған ортамен байланысына тоқталу

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар істей алады: у=ах3функциясының графигін сала біледі

Оқушылардың көпшілігі істей алады: у=ах3функциясының графигінің қасиеттерін талдай алады

Кейбір оқушылар істей алады: у=ах3 функциясына анықтама бере алады

Тілдік мақсат

Оқушылар: Функцияның графигін сала алады

Негізгі сөздер мен тіркестер: Функцияның графигі және қасиеттері

Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

    у=ах3функциясының графигі: 1) а>0, 2) а<0 болғанда қай координаталық ширектерде жатады?

Сіз неліктен ...екінін айта аласыз ба?

Неліктен  у=-2х3 және у=2х3 функцияларының графиктері абсциссалар осіне қатысты симметриялы болдады?

Алдыңғы оқу

    у=ах2, оның қасиеттері және графигі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:  (мұғалім және оқушы немен айналысады)

Басы

 

 

 

2 минут

 

 

 

5 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Санау арқылы топқа бөлу.

Бағалау парақшаларын тарату.

Есептердің  дұрыстығын тексеру

Миға шабуыл

у=х3 функциясының графигі қандай болады?

Ортасы

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

10 минут

Жаңа тақырып бойынша түсінік

 Топтық жұмыс: №317, №319 - есептер

Жеке жұмыс: №321 ,№323, №325-есеп

Бағалау: Мадақтау

Соңы

 

 

3 минут

Бағалау.

Критерий арқылы бағалау

 

Мен көп білдім-3

Мен көп білген жоқпын-2

Мен көп білдім-1

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс. 

Не білдім?    Не қиын болды?

Үйге тапсырма:   №315, №324-есеп

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

 Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс

   •    Бағалау парақшасы
   •    Мадақтау
   •    Смайликтер

 

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
    Бүгін оқушылар не білді?
    Сыныптағы ахуал қалай болды?
    Мен берілген уақыт ішінде үлгірдім бе?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз