Пәні: |
геометрия |
|||
Күні: |
31.01.2017 Мұғалімнің есімі: Құдасова А |
|||
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы:
|
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысына есептер шығару
|
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысын табатын теоремаларды пайдалана отырып есептерді шығару |
|||
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||
үшбұрыштың қабырғасына және бұрыштарының шамасына қарай бөлінуін біледі, сызбасын сыза алады.
|
||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысына есеп шығарады. |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысын табатын теоремаларды пайдалана отырып есептерді шығара алады
|
||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады:
|
|||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||
Сыртқы бұрыш, ішкі бұрыш
|
||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Не үшін тең қабырғалы үшбұрыштың ішкі қабырғаларының әрқайсысы 60
|
||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||
|
||||
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Не себептен деп ойлайсыз? |
||||
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге 180 –қа тең екенін айта аласыз ба? Үшбұрыштың сыртқы бұрышы ше? |
||||
Алдыңғы тақырып: |
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 мин
10 мин |
Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу
Үшбұрыштың түрлеріне қарай топқа бөлінеді. Өткен сабақты пысықтау «Ойлан тап»
|
1-5 слайд |
||
Ортасы |
|
|||
10 мин
5 мин
5 мин
5 мин |
«Қатені қағып ал» әдісі Әр топқа есептер беріледі.
Сергіту сәті. «Ауада жазу» (оқушылар қолмен, аяқпен, баспен ауада 5- ке дейін жазады )
Үшбұрыштарды санау
12үшбұрыш бар
«Мнемоника» әдісі Әр топтан бір-бір оқушыдан шығады да, жасырылған үшбұрыштардың арасынан әр топқа сәйкесінше түскен өздерінің үшбұрыштарын іздейді. 1 топ тең бүйірлі үшбұрыш 2 топ тең қабырғалы үшбұрыш 3 топ әртүрлі қабырғалы үшбұрыш
«Пинг-понг» әдісі Шарты: мақал беріледі, жалғасын табу керек.
Екі кеменің басын ұстаған суға кетеді.
|
5-8 слайд
|
||
Аяқталуы
5 мин
|
Үй тапсырмасын беру Кері байланыс Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? |
|
||
Қосымша аұпарат |
||||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді жоспарлайсыз ба? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
Түрлі жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалануды жоспарлаймын. Кинометафора, желпеуіш
|
Критерийлер арқылы бағалау |
Электронды оқулық Интерактивті тақта Геометрия 7 сынып. А.Шыныбеков "Атамұра" баспасы, 2014 жыл Электронды оқулық |
||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол яшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқуда да, оқытылуда да ескеріңіз)? 1. «Қатені қағып ал» әдісі оқушыларға ұнады 2. «Мнемоника» әдісінде үшбұрыштардың түрлерін табу оқушыларға ұнады. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуда да, оқытылуда да ескеріңіз)? 1.Уақытты тиімді пайдалану 2.Жоспарды оқушылардың білім деңгейіне сәйкес жоспарлау
|
||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі