Пән: қазақ тілі Күні: 09 .02. 17ж Сынып: 11 «В» |
Мектеп: «№121 жом» Мұғалімнің аты-жөні : Арғынбаева.А. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Инженерлік іс және техникалық даму |
|
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып сөз сөйлеу туралы ұғындыру,қазақша сөйлеуге дағдыландыру қазақша еркін сөйлеу. Тапсырмаларды барлық оқушылар орындай алады: Сұрақтар бере алады, сөздікпен жұмыс жүргізе біледі.
|
|
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ережені біледі. Көптеген оқушылар: жаттығуды орындай алалы,талдайды сөйлемдерді аудара алады,диалг құра алады. Кейбір оқушылар: Нақты мысал келтіре алады. |
|
|||||
Жетістік критерийлері |
Мәтіннен тіркестерді таба алады,біріңғай мүшелерді және оның тыныс белгілерін қойа біледі. Сөйлемдерді қазақшадан орысщаға, орысшаны қазақшаға аудара алады. |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» үлкенді құрметтеуге,кішіні сыйлауға,елін-жерін сүюге шақырады. |
|
|||||
Пәнаралық байланыстар |
әдебиет, тарих . |
|
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушыларға компьютерден слайдттық суреттер көрсету. |
|
|||||
Бастапқы білім
|
Оқулықпен жұмыс жасау Сөздік Көрнекті-извесный Баяндама-доклад Мәшине жасау-машиностроение |
|
|||||
Сабақ барысы |
|
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу ,түгелдеу Сұрақ-жауап Сабаққа назар аударту |
Ресурстар |
|
||||
Сабақтың басы
|
«Сұрақ -жауап» әдісі. Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.
Бағдаршам түстері арқылы бағалау. |
Оқулық Суреттер
|
|
||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ. : Инженерлік іс және техникалық даму Қ.Сәтбаев атындағы Қазақ Ұлттық техникалық университетінде «Инженерлік іс және техникалық даму» деген тақырыпта халық-аралық ғылыми –практикалық конференция болып өтті. Конференцияда әртүрлі ұйымдардың 300-ден астам баяндамалары тыңдалды. Онда энергетика,көлік мұнай-газ және химиялық өнер-кәсіп,геология,металлургия, мәшине жасау шешу жолдарды қамтиды. Сабаққа критерий:
4 ұпай «5» баға 3 ұпай «4» баға 2 ден кіші ұпай «3» баға |
Дәптер ,түрлі- түсі қаламдар. |
|
||||
Сабақтың соңы
|
Үйге тапсырма : 6-тапсырма «INSERT» әдісі(3 мин) 1) Бүгінгі сабақта маған не ұнады... 2) Қандай қиындықтар болды? 3 ) Мен үйренгім келеді ... Оқушыларды бағдаршам түстері, критерий арқылы бағалау. |
|
|
||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||
|
Бағдаршам түстері арқылы бағалау.
Жасыл түс «5» баға Сары түс «4» баға Қызыл түс «3» баға
4 ұпай «5» баға 3 ұпай «4» баға 2 ден кіші ұпай «3» баға |
|
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Ия Ия Ия |
|
||||||
Жалпы баға
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? ___________________________ ______________________________________________________________________________
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі