Байқоңыр қаласы К.Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы орта білім беретін мектептің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Бухарбаев Жанибек Пауадинұлы
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:Дене шынықтыру |
Сыныбы: 5 «А» сыныбы |
Мерзімі: 17.04.13 |
Пән мұғалімі:Бухарбаев Ж. |
||
Сабақтың тақырыбы |
«Қарама-қарсы эстафета» |
||||
Жалпы мақсаттар |
Қарама-қарсы эстафетаның тәсілдерін үйрету, топқа бөлінуді үйрету. |
||||
Оқыту нәтижесі |
Қарама-қарсы эстафетаның тәсілдері туралы түсінік алады, топтық жұмыс істеуге үйренеді.
|
||||
Оқыту әдістері |
Қызығушылығын ояту, эстафеталық жарыс |
||||
Тапсырмалар түрлері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс – әрекеті |
Ресурстар |
Жұмыс түрі, уақыты |
Күтілетін нәтиже |
Ұйымдастыру жұмысы |
Түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерін таныстыру. |
Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру. |
|
Ұйымдастыру |
|
Қыздырыну жаттығулары |
Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады. |
Жаттығуларды орындайды. |
|
Жаттығулар орындату. 7 мин |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді. |
Топқа бөлу |
Спортқа қатысты суреттердің қиындысын біріктіру арқылы топтастыру. |
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топтасады. |
Үлестірме қағаздар. |
Топқа бөлу. 3 мин |
Топқа бөлінуді үйренеді, ауызбіршілікке тәрбиеленеді. |
«Қызығушылығын арттыру» |
Қарама-қарсы эстафетаның тәсілдерін түсіндіру, көрсету. |
Қарама-қарсы эстафета туралы ақпарат алады.
|
Ысқырық, таяқшалар, пирамидалар. |
Түсіндіру. 15 мин |
Қарама-қарсы эстафета туралы мағлұмат алады, жаңа тақырыпты меңгереді. |
Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасату |
Эстафеталық жарыс ұйымдастыру. Үш топты қарама-қарсы тұрғызып жарыстыру. |
Оқушылар уақытқа жарысады. |
Ысқырық, таяқшалар, пирамидалар, секундомер. |
Жарыстыру. 10 мин |
Жылдам жүгіруге үйренеді, таяқша беруді, қабылдауды үйренеді. |
Рефлексия (қорытындылау) |
Сапқа тұрғызу,оқушылардың жетістіктерін айтып түсіндіру. Сұрақтар қою арқылы сабақты қорыту.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендерін көрсетеді. |
|
Қорытындылау3 мин |
Ойларын ашық жеткізуге үйренеді. |
Бағалау |
Мұғалім оқушыларды сабақтағы жетістігін айта отырып бағалайды. |
Оқушы бағасымен келісетінін не келіспейтінін және неліктен екенін айтады. |
|
Бағалау. 2 мин |
Өз-өзіне баға беруге үйренеді. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі