КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР (үлгі)
Математика
2-сынып
Барлығы 136 сағат, аптасына 4 сағат
Сабақ тың № |
Сабақ тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 тоқсан «Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында |
|
|
||
1А бөлім – Екі таңбалы сандар |
|
|
||
1. |
Екі таңбалы сандар
|
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
|
|
2. |
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы |
2.1.1.3** екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу; |
|
|
3. |
Екі таңбалы сандардың графикалық моделі |
2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені пайдалану |
|
|
4. |
100-ге дейін тура және кері ретпен санау |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
|
|
5. |
Сан кестесі |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
|
|
6. |
Сан кестесінің көмегімен санаймыз |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; 2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық үлгілерін құру, разрядтар кестесін пайдалану |
|
|
7. |
Екі таңбалы сандарды салыстыру |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
|
|
1В бөлім: Сандармен амалдар орындау. Есептер |
|
|
||
8. |
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу |
2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
|
|
9. |
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап азайту |
2.1.2.5** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау |
|
|
10. |
Қосу кестесі |
2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану |
|
|
11. |
Бір таңбалы сандарды қосу кестесінің көмегімен қосу және азайту |
2.1.2.4** бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану; |
|
|
12. |
Екі таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту |
2.1.2.6 екі таңбалы сандарды: 40+17, 57-40; 35±12 түріндегі өрнектерді ондықтан аттамау жағдайында ауызша қосу және азайтуды орындау; |
|
|
13. |
Екі таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу және азайту
|
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
14. |
45 + 9 түріндегі қосу |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
15. |
45 – 9 түріндегі азайту |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
16. |
45 + 19 түріндегі қосу |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
17. |
45 – 19 түріндегі азайту |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
18. |
40 – 14, 100 – 35 түріндегі есептеулер |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
19. |
Дөңгелек саннан екі таңбалы санды азайту |
2.1.2.7 мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40-14, 65+35, 100-35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|
|
20. |
Жақшасыз өрнек |
2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу |
|
|
21. |
Жақшамен берілген өрнектер |
2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу |
|
|
22. |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
2.1.2.3** қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
|
|
23. |
Қосудың терімділік қасиеті |
2.1.2.3** қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
|
|
24. |
Қосынды мен қалдықты табуға берілген есептерді шығару |
2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; |
|
|
25. |
Бірнешеге кеміту... Бірнешеге арттыру... |
2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре біл |
|
|
26. |
Айырмалық салыстыруға берілген есептер |
2.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; 2.5.1.8** барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару есептің шешу тәсілін таңдау және түсіндіре білу |
|
|
1С бөлім– Шамалар және олардың өлшем бірліктері |
|
|
||
27. |
Ұзындық. Метр
|
2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау |
|
|
28. |
Метрмен өлшеу |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
|
|
29. |
Ұзындық өлшем бірлігі |
2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
|
|
30. |
Атаулы сандармен амалдар орындау |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
|
|
31. |
Масса. Центнер |
2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау 2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
|
|
32. |
Заттарды массасына қарай салыстыру |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
|
|
33. |
Көлем. Литр |
2.1.3.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау 2.1.3.2** ұзындық (м)/ масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
|
|
34. |
Заттарды көлеміне қарай салыстыру |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
|
|
35. |
Шамалар |
2.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.1.3.4** ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
|
|
36. |
Тоқсандық жиынтық жұмыс №1 |
|
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі