Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
1-тоқсан (18 с.) |
|||
5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі 18с
|
Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады? |
Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу |
1 |
Алғашқы адамдардың өмірі Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? |
5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау; 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету |
2 |
|
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? |
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау |
2
|
|
Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау |
2 |
|
Ботай мәдениеті Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау |
2 |
|
|
Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті? |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру
|
2 |
Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? |
5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау; 5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.
|
2 |
|
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? |
5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау; 5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
2 |
|
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат |
5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету |
2 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) |
I тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
2-тоқсан (14 с.) |
|||
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі 9с |
Қазақстан территориясында темірдің игерілуі Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті? |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
2 |
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру 5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу |
2 |
|
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; 5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
2 |
|
Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? |
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
2 |
|
5.2В Сақтар 5с |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
3
|
«Алтын адам» археологиялық олжасы Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; 5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау; 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
2 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) |
II тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
3-тоқсан (20 с.) |
|||
5.3А Сақтар 12с |
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру; 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
2 |
Берел қорғандары Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
2 |
|
Тасмола археологиялық мәдениеті Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде? |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; |
2 |
|
Сақ патшайымы Томирис Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
2 |
|
Шырақтың ерлігі Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
2 |
|
Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
1 |
|
5.3В Үйсіндер мен қаңлылар 8с
|
Үйсіндер туралы жазба деректер
Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады? |
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; 5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
2 |
Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты? |
5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру; 5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
2 |
|
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
2 |
|
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай? |
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
2 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) |
III тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
4-тоқсан (16 с.) |
|||
5.4А Ғұндар 8с
|
Ғұн тайпаларының бірігуі Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
2 |
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар? |
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
2 |
|
Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
2 |
|
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? |
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету; 5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
2 |
|
5.4В Сарматтар 4с |
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді? |
5.2.2.1 - археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; 5.3.1.1 – картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру |
2 |
Сарматтардың саяси тарихы Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды? |
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
2 |
|
5.4 С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу 4с |
Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты Зерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді? |
5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау
|
1 |
Ежелгі Қазақстанға саяхат |
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау; 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру; 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау; 5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру |
2 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) |
IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
Барлығы жылына |
|
68 c. |
жан ашар адам
КТЖ №115 бұйрыққа сәйкес жасалады. Бұйрықтағы тақырыптар өзгертілмейді
Айна
жан ашар адам, рахмет
Есимова Гулжан
Оте керемет маған ұнадй осындай сайттар көбейе берсін Табысқа кенеле беріңіздер
сауле
құрметти мұғалімдер 5 кластын баласына, қытай авторлары үйсиндердин омирин қалай сипаттады деген сұрақ қоюды билесиздер, ал 150 созден туратын жауап бериниздерши
Динара
Маган сумативтің өзі керек еді қайдан алсам болады!!
Amana Kim
Маган БЖБ керек едi кайдан алуга болады
Айдана
Бұл сайтты кім ашса да сол адамға рахмет.Өте күшті
Ахмет
Бұл саит өте күшті екен
Мерей
Қазақстан тарихтан сарматтар бөлімі бойынша жиынтық бағалау жауаптармен керек
назым
Рақмет
5 сынып мұғалімі
4 тоқсант Т,Ж,Б барма
кунсулу
күшті керемет жазылған
Камила
Менде бар Сумматив ТЖБ БЖБ барлық сынып
Дилназ
Маған тжб керек еді
ақбота
темір өндірісі адамөірін қалаи ізгертті
Аружан
қазақстан тарихында 1-тасырманың суреті неліктен шықпайды маған да жауаптарымен керек еді
жаннұр
қазақстан тарихынан бжб жауаптары жоқ па
Балжан
Бжб 5 сынып бар ма?
Айкүміс
Маған 4-токсаннын ТЖБ керек еді кайдан алсам бо-ла-ды
жанай
рахмет
Жубаныш
Маған тжб керек еді
Олжас
Көп көп рахмет
Олжас
Коп рахмет
Мерейлі
Көп көп рахметт
Ақбота
сайт ұнады маған
Жансезім
Рахмет
Сманқұл Назым
Рахмет сіздерге
Сандуғаш.И
Сәлеметсіздер ме?!
Менің пікірім өте жақсы болып жатыр мен сендердің жазған жауаптарыңызды алдым!!! Сіздерге көп-көп рақмет!
Диляра
Қазақстан тарихы тжб! Комек керек 2токсан