Бекетова Айгүл Маратқызы,
Қызылорда қаласы,
Бастауыш сынып мұғалімі.
Пәні: Математика
Сыныбы: 4-3-2
Сабақтың тақырыбы: Көбейту мен бөлуге кері жай есептер; (4-сынып)
Шамалар және өлшем бірліктері; (3-сынып)
Қосу мен азайту – өзара кері амалдар. Қосуды тексеру (2-сынып)
Сілтеме |
Математика оқулығы, ғылыми әдістемелік педагогикалық журнал |
||
Жалпы мақсаты: |
Көбейту мен бөлудің өзара кері амал екендігі, соған сәйкес көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығара алу, ұзындық, масса, уақыт және сыйымдылық бірліктері арасындағы қатынастарды тағайындау және есте сақтау. Шамаларды қосу және азайту тәсілдерін қайталау. Қосуды тексеру әдісін түсіндіре отырып оны септеулерде қолдана білуге үйрету. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. |
||
Оқыту нәтижесі: |
Тақырыптың мазмұнын түсіну арқылы есептеу дағдысы қалыптасады. Оқушының білімі тереңдейді Сыни ойлауға үйренеді |
||
Дереккөздер |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
||
Негізгі идеясы: |
Оқушыларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, еңбексүйгіштікке баули отырып білімдерін қалыптастыру, есептеу дағдыларын меңгерту. |
||
Тапсырма |
«Ой қозғау», «Сұрақты ұстап ал», «Бір айналым» әдісі, Оқулықпен жұмыс, «Ойлан-топтас-талқыла» әдісі, бағалау |
||
Жүргізілетін жұмысым |
|||
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
1 минут
1 минут
3 минут
5 минут
20 минут
5 минут
5 минут
3 минут
1 минут
1 минут
|
Сыныппен сәлемдесу. Сынып оқушыларын 3 топ бойынша отырғызу.
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Оқушыларды бүгінгі сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру. Білу
«Сұрақты ұстап ал» әдісі
Түсіну
(Бір айналым әдісі)
(таратпа қағазында берілген тапсырмаларды орындау, тапсырманы орындау барысын айтып түсіндіру)
Қолдану
1-топ. 1-мысал. 30*4=120 120:4=30 120:30=4 240:60=4 60*4=240 4*60=240 50*8=400 400:8=50 400:8=50 480:6= 80 80*6=480 6*80=480 2-есеп а)Жасыл бор – 3 Ақ бор - ?, 5 есе артық Ш: 3*5=15 Ж: ақ бор – 15 ә) Ақ бор - 15 Жасыл бор – ?, 5 есе кем Ш: 15:5=3 Ж: жасыл бор – 3 3-есеп а)шымшық – 7 торғай - ?, 3 есе артық Ш: 7*3=21 Ж: торғай – 21 ә) торғай - 21 шымшық – ?, 3 есе кем Ш: 21:3=7 Ж: шымшық – 7 4-есеп ит – 20 жыл үй қояны – ?, 2 есе кем Ш: 20:2=10 Ж: үй қояны – 10 жыл өмір сүреді 5-мысал. Ауызша орындау
2-топ. 1-мысал 1 м=100 см 9 м=900 см 1 м=10 дм 4 м=40 дм 1 дм=10 см 7 дм=70 см 8м 1дм=81 дм 6дм 5см = 65 см 3 м 5 дм = 350 см 2-мысал 1 т=10 ц 9 т=90 ц 1 т=1000 кг 5 т=5000 кг 1 ц=100 кг 8 ц=800 кг 5ц 23кг=523кг 4т 7ц=47ц 8ц 100кг=9ц 3-мысал 2 жыл = 24 ай 2 тәул.=48 сағ 4 мин = 240 с 1 тәул. 15сағ = 39 сағ 28 сағ = 1 тәул. 4 сағ 4-мысал. Ауызша орындау
3-топ. 1-мысал 6+2=8 8-2=6 8-6=2 2-мысал 5+3=8 6+4=10 40+50=90 8-3=5 10-4=6 90-50=40 3+5=8 4+6=10 50+40=90 8-5=3 10-6=4 90-40=50 3-мысал 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 Ең кішісі – 20 Ең үлкені – 29 4-мысал. Ауызша орындау 5-есеп. а)алма – 30 жәшік алмұрт - ?, 10 жәшік артық Ш: 30+10=40 Ж: алмұрт – 40 ә) алмұрт – 40 жәшік алма - ?, 10 жәшік кем Ш: 40-10=30 Ж: 10 жәшік алма кем жинады
Сергіту сәті Талдау «Қабырғадағы есеп» (сынып қабырғасындағы карточкаларға топтасып жауап береді)
Жинақтау «Есеп құрастыр» дидактикалық ойыны (әр топ берілген есепті жалғастырып, құрастырып, шығарып көрсетеді)
Бағалау Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма? Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық. (топ басшылары ортақ бағалау парағындағы критериилер бойынша бағалайды)
Рефлексия
Үйге тапсырма: - 6,7 мысал 15 бет (1 топ) -5 мысал 17 бет (2 топ) - 6 мысал 15 бет (3 топ) Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар!
|
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушылар сыныптар бойынша бөлініп, жиналады.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Сабақтың мақсатына жетеді.
Оқушылар тапсырманы орындайды, жауап береді.
Әр оқушы тапсырманы өз бетінше ойланады және жазады. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар топтасып тақтамен жұмыс жүргізеді. Мұғалімнің бағыттауы бойынша топта жұмыс істейді, яғни топта талқылап, бір шешімге келеді, постер жасап, қорғайды.
Есептерді дұрыс шығарып отырған оқушыны бағыттау парағына белгілеп қояды.
Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды критерийлері бойынша бағалайды, ал топ басшысын топтағы оқушылар бағалайды
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикердің көмегімен бетшеге жапсырады.
Оқушылар орындарынан тұрып, қош айтысады.
|
Абилькаирова У: Е.
осы сайт маған өте ұнады
Myrza
Өте тамаша!