Ақтөбе қаласы
№15 коммуналдық мемлекеттік мекеме
Бастауыш класс мұғалімі
Танірберген Қымбат Ардаққызы
Сыныбы: 3 Пәннің аты: Қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Зат есім. Сөздік диктант |
||||||||||||||||||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Білімділік: Зат есім туралы білімдерін, ұғымдарын бекіту, толықтыру. Түрі: ойын Оқушылар зат есім туралы білімдерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикада тиімді пайдалануға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||
Психологиялық ахуал |
І.Ұйымдастыру кезеңі «Шаттық шеңбері» |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 6 – жаттығу, 143- бет Ребус шешу. «Зат есім» Мағынаны тану ІҮ. Жаңа сабақ Зат есім. Ендеше балалар зат есім дегеніміз не? Ережесі: Зат есім дегеніміз -заттың атын білдіреді. Кім? Не? Кімдер? Нелер? деген сұрақтарға жауап береді. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1 –жаттығу. Суреттерге қарап, құстарға сұрақ қою. 2-жаттығу. Суретке қарап зат есімдерді тауып айту. Тапқан зат есімдерге әр басқа сұрақ қойылатынын дәлелде. 4 – жаттығу. Өз бетімен орындалады. Көп нүктенің орнына тиісті зат есімдерді қойып, көшіріп жазу. Сұрақ қою. Төрт түлік: .................. Аңдар: .................. Құстар: ................... Отбасы мүшелері: ............ 5 – жаттығу. Әр зат есімді таңдап, сөйлем құрап жазу. Сөйлем мүшесіне талдау. Түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі – Кесе, қасық, қазан, ожау, тостаған – Қияр, сәбіз, қызылша, қауын, қарбыз – 6 – жаттығу. Мәтінді көшіріп жазу. Зат есімдерді табу, сөйлем мүшесіне талдау, сөз құрамына талдау. Қай сөз көп? Кім? сұрағы ма, әлде Не? сұрағы ма? Үлкенді сыйлау – қазақ халқының ата салты. Ол ең алдымен әке мен шешені сыйлаудан басталады. Өз ата-анасын сыйламаған бала басқаны да сыйламайды. Ата-ана баланы дүниеге келтіріп, оны бағып-қағып, тәрбиелеп өсіреді. “Болашағым” деп үміт күтеді. Оған үй ішінің қамқоры деп сенім артады. |
|||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Жазып жазып бәріміз, Талып қалды қолымыз. Бір, екі, үш, Бойға жинап күш, Отырамыз біз тыныш. • Балдырған – сөзіндегі әріптерді пайдаланып бірнеше сөз құрау. Бал. Мал. Балдыр. Нар. Аға. Баға. |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Сөздік диктант Борсықтар қыста ұйқыға кетеді. Бірақ қыстың жылымық күндерінде оянып, інінен шығатын кездері болады. Борсықтың терісі мен майының емдік қасиеті бар.
|
||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
3–жаттығу, 144-бет |
Күнделіктеріне жазады |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау |
«5» «4» «3» |
||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс
|
«Бағдаршам» «Қызыл»Түсінбедім «Сары» Сұрағым бар «Жасыл» Түсіндім |
Оқушылар стикерлерді өздері қалаған жерге жабыстырады. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі