Өлең, жыр, ақындар

Зат есім. Сөздік диктант

Ақтөбе қаласы
№15 коммуналдық мемлекеттік мекеме
Бастауыш класс мұғалімі
Танірберген Қымбат Ардаққызы

Сыныбы: 3

Пәннің аты: Қазақ тілі

Сабақтың атауы

Зат есім. Сөздік диктант

Мақсаты

 

 

 

Күтілетін нәтиже

Білімділік: Зат есім туралы білімдерін, ұғымдарын бекіту, толықтыру.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, ойын кезінде бір–бірін сыйлауға, білімге деген саналы көзқараста тәрбиелеу. 
Дамытушылық: Оқушылардың ауызша, жазбаша тілін, сөздік қорын дамыту. 
Көрнекілік: слайд, интерактивтік тақта, үлестірмелі карточкалар.

Түрі: ойын 
Әдісі: Сұрақ – жауап, өздік,  талдау, топтастыру.

Оқушылар зат есім туралы білімдерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикада тиімді пайдалануға үйренеді.

Психологиялық ахуал

І.Ұйымдастыру кезеңі 

«Шаттық шеңбері» 
Орнымыздан тұрайық, бір – біріміздің қолымыздан ұстайық. 
Айдай арайлап, 
Жұлдыздай жарқырап, 
Судай таза көңілмен, 
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз. 

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 

           6 – жаттығу, 143- бет

Ребус шешу. «Зат есім»

Мағынаны тану

ІҮ. Жаңа сабақ

Зат есім.

Ендеше балалар зат есім дегеніміз не?

Ережесі: Зат есім дегеніміз -заттың атын білдіреді. Кім? Не? Кімдер? Нелер? деген сұрақтарға жауап береді.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

1 –жаттығу. Суреттерге қарап, құстарға  сұрақ  қою.

2-жаттығу. Суретке қарап зат есімдерді тауып айту. Тапқан зат есімдерге әр басқа сұрақ қойылатынын дәлелде.

4 – жаттығу. Өз бетімен орындалады.

Көп нүктенің орнына тиісті зат есімдерді қойып, көшіріп жазу. Сұрақ қою.

Төрт түлік: ..................

Аңдар: ..................

Құстар: ...................

Отбасы мүшелері: ............

5 – жаттығу. Әр зат есімді таңдап, сөйлем құрап жазу. Сөйлем мүшесіне талдау.

Түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі –

Кесе, қасық, қазан, ожау, тостаған –

Қияр, сәбіз, қызылша, қауын, қарбыз –

6 – жаттығу. Мәтінді  көшіріп  жазу. Зат есімдерді табу, сөйлем мүшесіне талдау, сөз құрамына талдау. Қай сөз көп? Кім? сұрағы ма, әлде Не? сұрағы ма?

Үлкенді сыйлау – қазақ халқының ата салты. Ол ең алдымен әке мен шешені сыйлаудан басталады. Өз ата-анасын сыйламаған бала басқаны да сыйламайды.

     Ата-ана  баланы дүниеге  келтіріп, оны бағып-қағып, тәрбиелеп өсіреді. “Болашағым” деп үміт күтеді. Оған үй ішінің қамқоры деп сенім артады. 

Сергіту сәті

Жазып жазып бәріміз,

Талып қалды қолымыз.

Бір, екі, үш,

Бойға жинап күш,

Отырамыз біз тыныш.

•  Балдырған – сөзіндегі әріптерді пайдаланып бірнеше сөз құрау.

Бал. Мал. Балдыр. Нар. Аға. Баға.

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

   Сөздік диктант

  Борсықтар қыста ұйқыға кетеді. Бірақ қыстың жылымық күндерінде оянып, інінен шығатын кездері болады. Борсықтың терісі мен майының емдік қасиеті бар. 

Зат  есім

Етістік

Сын есім

Сан есім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

3–жаттығу,  144-бет

Күнделіктеріне жазады

Бағалау

        «5»                             «4»                            «3»

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам»

«Қызыл»Түсінбедім

«Сары»

Сұрағым бар

«Жасыл»

Түсіндім

Оқушылар стикерлерді өздері қалаған жерге жабыстырады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз