Ақтөбе қаласы
№15 коммуналдық мемлекеттік мекеме
Бастауыш класс мұғалімі
Танірберген Қымбат Ардаққызы
| 
			 Сыныбы: 3 Пәннің аты: Қазақ тілі  | 
		|||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың атауы  | 
			
			 Зат есім. Сөздік диктант  | 
		||||||||||||||||||||||||
| 
			 Мақсаты 
 
 
 Күтілетін нәтиже  | 
			
			 Білімділік: Зат есім туралы білімдерін, ұғымдарын бекіту, толықтыру. Түрі: ойын  Оқушылар зат есім туралы білімдерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикада тиімді пайдалануға үйренеді.  | 
		||||||||||||||||||||||||
| 
			 Психологиялық ахуал  | 
			
			 І.Ұйымдастыру кезеңі «Шаттық шеңбері»   | 
			
			 Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.  | 
		|||||||||||||||||||||||
| 
			 Қызығушылықты ояту ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 6 – жаттығу, 143- бет Ребус шешу. «Зат есім» 
 Мағынаны тану ІҮ. Жаңа сабақ Зат есім. Ендеше балалар зат есім дегеніміз не? Ережесі: Зат есім дегеніміз -заттың атын білдіреді. Кім? Не? Кімдер? Нелер? деген сұрақтарға жауап береді. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1 –жаттығу. Суреттерге қарап, құстарға сұрақ қою.  
			2-жаттығу. Суретке қарап зат есімдерді тауып айту. Тапқан зат есімдерге әр басқа сұрақ қойылатынын дәлелде. 
 4 – жаттығу. Өз бетімен орындалады. Көп нүктенің орнына тиісті зат есімдерді қойып, көшіріп жазу. Сұрақ қою. Төрт түлік: .................. Аңдар: .................. Құстар: ................... Отбасы мүшелері: ............ 5 – жаттығу. Әр зат есімді таңдап, сөйлем құрап жазу. Сөйлем мүшесіне талдау. Түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі – Кесе, қасық, қазан, ожау, тостаған – Қияр, сәбіз, қызылша, қауын, қарбыз – 6 – жаттығу. Мәтінді көшіріп жазу. Зат есімдерді табу, сөйлем мүшесіне талдау, сөз құрамына талдау. Қай сөз көп? Кім? сұрағы ма, әлде Не? сұрағы ма? Үлкенді сыйлау – қазақ халқының ата салты. Ол ең алдымен әке мен шешені сыйлаудан басталады. Өз ата-анасын сыйламаған бала басқаны да сыйламайды. Ата-ана баланы дүниеге келтіріп, оны бағып-қағып, тәрбиелеп өсіреді. “Болашағым” деп үміт күтеді. Оған үй ішінің қамқоры деп сенім артады.  | 
		|||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сергіту сәті  | 
			
			 Жазып жазып бәріміз, Талып қалды қолымыз. Бір, екі, үш, Бойға жинап күш, Отырамыз біз тыныш. • Балдырған – сөзіндегі әріптерді пайдаланып бірнеше сөз құрау. Бал. Мал. Балдыр. Нар. Аға. Баға.  | 
			
			 Ой сергітеді,шашағандары басылады  | 
		|||||||||||||||||||||||
| 
			 Ой толғаныс  | 
			
			 Сөздік диктант Борсықтар қыста ұйқыға кетеді. Бірақ қыстың жылымық күндерінде оянып, інінен шығатын кездері болады. Борсықтың терісі мен майының емдік қасиеті бар. 
 
  | 
		||||||||||||||||||||||||
| 
			 Үйге тапсырма  | 
			
			 3–жаттығу, 144-бет  | 
			
			 Күнделіктеріне жазады  | 
		|||||||||||||||||||||||
| 
			 Бағалау  | 
			
			 
 «5» «4» «3»  | 
		||||||||||||||||||||||||
| 
			 Кері байланыс 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 
 «Қызыл»Түсінбедім «Сары» Сұрағым бар «Жасыл» Түсіндім  | 
			
			 Оқушылар стикерлерді өздері қалаған жерге жабыстырады.  | 
		|||||||||||||||||||||||
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі