Т.Масин атындағы ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі Тулепова Айнур Хайроллаевна
Күні: 14.12.2016ж |
Т.Масин атындағы ЖОББМ |
|
Қазақ тілі 3 сынып |
Мұғалімі: Тулепова Айнур Хайроллаевна |
|
Сабақ тақырыбы: |
Қаратпа сөз |
|
Жалпы мақсаттары: |
Қаратпа сөзді дауыс ырғағы арқылы ерекшелеп айту керектігін үйренуге, қаратпа сөздің негізгі ойға байланысты екенін түсінуге ықпал ету; |
|
Оқу нәтижесі |
Қаратпа сөз жайлы біледі. Сөйлемдердің ішінен қаратпа сөзді таба алады. |
|
Негізгі идеялар |
Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы оқушы өзіндік танымдық қабілетінкөрсетеді. Осы қабілеттерін дамыта отырып, сабаққа белсенділікпен араласады. |
|
Тапсырма көздері |
Жаттығулармен жұмыс Суреттерге қарап мәтін құрау Ашық сұрақтар беру |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Кесте, үлестірме қағаздар,бағдаршам, смайликтер |
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
Сабақ барысы |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 1 мин |
Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық дайындық Мақсатымыз - білім алу Міндетіміз – еңбектену Еңбек етіп жұмыла «5»- ке қолды жеткізу. |
|
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин |
5-жаттығуды тексеру, оқыту, қосымша сұрақтар қою. Бағалау Ереже Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз: «Жеміс жинау» ойыны |
|
Сабақтың ортасы
2мин
5 мин
1 мин
6 мин
5 мин
4 мин
5 мин
3 мин 5 мин |
Сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын хабарлау «Қаратпа сөз» Тілде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады.Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді. - Шынар, сен сабаққа дайындалдың ба? а) Оқулықпен жұмыс 7-жаттығу Сөйлемдерді мәнерлеп оқып.Қаратпа сөздерді табу. Тиісті тыныс белгілерін қойып көшіріп жазу. - Түйе қайда барасың?- дейді түлкі.Кел, балалар келіңдер. Кереметті көріңдер.Жаңа жыл! жаңа жыл! Не әкелдің сен бізге? Құлпыра берші, кең дала!гүліңді күнде терейін.анау тағаны балам ала жүр. Ереже – Қаратпа сөз сөйлем мүшесі бола алмайды. Оған сұрақ қойылмайды. Қаратпа сөзді бастауыштан ажырата білуге болады. 8-жаттығуда хабарлы сөйлемдерді қаратпа сөзі бар сөйлемдерге айналдырып жазу. - Серік кітапханадан алған кітаптарынды өткізші! - Балалар , ән шырқайық! – Жылқышы, аттарды айдап кетті ме? – Айдос, үлкен кісіге орын бер! 9-жаттығу Мәтіндітүсініп оқу., Қаратпа сөзі бар сөйлемдерді теріп жазу. - Ертең жолға шығамыз, балам, тағы да тауға шығып кетпе, - деді. - Қайда барамыз, көке?- деді Кәкен. - Баба деген кім ол көке? Шығармашылық тапсырма 10-жаттығу Ата, туған өлкемсөздері бірде қаратпа сөз, екінші жағдайда бастауыш болатындай сөйлем құрап жазу. ол біреуге қаратылып айтылып тұр. Бұл қаратпа сөз, өйткені ол сөйлем мүшесі бола алмайды. 11-жаттығу Бұл үзінді қай ертегіден алынғын? Қаратпа сөздерді табу. Ертегіні әрі қарай жалғастыру. - Ей күшік мен сені жеймін – дейді. 12- жаттығу Көп нүктенің орнына қаратпа сөз қойып, көшіріп жаздыру. Балам, мені көшеден өткізіп жіберші. Терезені дұрыстап жапшы, Айдос. Иә, балам оқып жүрсің бе? |
|
Сабақтың соңы
1 мин |
Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу. |
|
Бағалау 1 мин
2 мин |
«Бағдаршам» әдісі Жасыл түс-түсіндім Сары түс-орта түсіндім Қызыл түс-түсінбедім Топты смайликпен бағалау, жеке оқушыны бағалау. Рефлексия
Ұнады Қиын болды ? Стикерлер арқылы өз ойларын жинақтап қорытындылайды. |
|
Үйге тапсырма |
13-жаттығу Ережені жаттау |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі