Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Өрікті ауылы
Б.Майлин орта мектебі КММ
бастауыш сынып мұғалімі Алтынбекова Ғалия Қанатбековна
Сабақтың тақырыбы: Денеге қалай күтім жасаймыз? |
Мұғалімнің аты-жөні: Алтынбекова Ғалия Қанатбековна Күні: |
||||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқаноқушылар саны: 22 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау |
||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 3 минут
Өткенді пысықтау
6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды дене мүшелерге қарай топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол оқушы өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? Үй тапсырмасын сұрау Ыстық орындық әдісі арқылы 4 топтың топ басшыларын ортаға шығарып басқа топтарға сұрақ қойдырту 1. Қаңқа дегеніміз не? |
«Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
1. Тіс туралы және оның күтімі туралы түсінік беру, сұрау 2. Суреттер беру, әр топ берілген сурет бойынша ереже құрастырады,дәлелдейді |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут
|
Талдау Жеке тазалық заттар және бірге қолданылатын заттар тобын ажыратады Қолдану Кітаппен жұмыс Оқушыларға тізбктей оқыту Оқыған тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қою Дәптермен жұмыс |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,өз ойын толық жеткізеді |
|||||
Сергіту сәті 1 минут |
Сергіту сәті |
Видеожазба |
|||||
Аяқталу Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез «. Дене мүшелерінің қасиеттерін анықтау,және оларды қалай күту туралы сұрау Сөздік қорын молайту Мақал-мәтел ,жұмбақпен жұмыс Жылдам сұрақ Тез жауап беру Тамақ ішерде не істейміз? Дене тазалығын қалай күтеміз? Күнделікті тіске қалай күтім жасаймыз? Денені не ұстап тұрады? Денені қозғалысқа келтіреді Алманы тістеуге көмектеседі Ойлаудың қызыметін атқарады |
|
|||||
Бағалау
5 минут Кері байланыс 3 минут |
Оқушылардың өзін–өзі бағалауы топ басшысын тыңдау Әр топ басшыға алдын-ала берілген тапсырма бойынша топ басшысы өз топтарын бағалайды |
Бағалау парақшасы Рефлексия парағы. |
|||||
Үйге тапсырма: Өзіңе күнделікті калай күтім жасайсын ерже құрастыр |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-менбайланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі