Өлең, жыр, ақындар

Иіндіктің тепе-теңдік шарты

ШҚО Зайсан ауданы "М. Дауленов атындағы мектеп-интернат" КММ
физика пәні мұғалімі Ниязбек Каусар

ШҚО Зайсан аудыны «М.дауленов атындығы мектеп-интернаты»КММ

Ашық сабақ

Сыныбы: 7 «Ә»

Пән мұғалімі: Ниязбек Каусар

Сабақтың тақырыбы:

Иіндіктің тепе-теңдік шарты

Оқу мақсаты

7.2.4.4 – тепе-теңдікте тұрған денелер үшін күш моменттер ережесін тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

Сабақ мақсаты

Барлығы: Иінтіректің құрылысын және иіндіктің тепе – теңдік шартының формуласы мен анықтамасын біледі

Басым бөлігі: Иіндіктің жұмыс істеу принципін түсінеді, күнделікті өмірдегі маңыздылығын ажыратады

Кейбірі:  иінтіректің тепе–теңдік шартына арналған есептерді шығара алады.Өмірден мысалдар келтіреді, пәнаралық байланыс жасайды.

Бағалау критериилері

  - Иіндіктің тепе теңдік шартына тұжырым жасай алу.
  - Иінтіректің тепе-теңдік шартын қолданылуына мысал келтіру.
  - Моменттер ережесін тұжырымдайды және практикада қолдануы.

Тілдік мақсаты

 

 

 

 

 

 

Пәндік терминдер бойынша сөздік:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Күш моменті

Момент силы

Moment of power

Иіндік

Рычаг

Arm

Блок

Блок

Blok

Сызғыш

Линейка

Ruler

Таразы

Весы

Libra

Құндылықтар

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы қағидасына сүйене отырып оқушыларды еңбекке баулу, ұжыммен жұмыс атқару

Пән аралық байланыс

Математика, технология

Алдыңғы білім

Күш, күш моменті, жай механизмдер

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

І.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

ІІ. Тақырыпқа сай сынып оқушыларын топқа бөлу (сызғыш, кір тасы, блок, таразы)

ІІІ.Ынтымақтастықты қалыптастыру .

Психологиялық ахуал туғызу:

«Шаттық шеңбері» - оқушылар шеңбер жасап тұрып, оң жақтағы көршісіне жантайып, иықтарын түйістіріп, жақсы тілек айтады.

ІV. Үй тапсырмасын тексеру:

«Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады»  әдісі

1. Түсірілген күшті түрлендіру үшін қолданылатын құралды атайды  (Жай механизмдер дегеніміз не?)

2. Бұл шаманың өлшем бірлігі 1 Н*м (Күш моментінің өлшем бірлігіне қандай шама алынған?)

3. М=F•d формуласымен анықталады (Күш моментінің формуласы қандай?)

4. Өлшем бірлігі 1 Н (Күштің өлшем бірлігіне қандай шама алынған?)

5. Иіндік, көлбеу жазықтық, шығыр, сына, бұранда (Жай механизмдердің түрлеріне не жатады?)

ҚБ: Бірін бірі бағалайды, дұрыс жауаппен түзету жасайды.(Смайликтер арқылы бағалау.)

Алдарындағы суреттер бойынша сабақтың мақсатын анықтау

 

 

 

Пазыл қиындылары

(Сурет 1, 2, 3, 4)

    Похожее изображение

Похожее изображение

http://cs11261.vk.me/u161945432/152864176/x_4e236e59.jpg   Картинки по запросу гири для весов

http://www.zdorovieinfo.ru/upload/images/neutral-01.jpg

Сабақтың ортасы

 

2 минут

Тақырыпты ашу:

 «Миға шабуыл» - берілген заттар арқылы, оқушылармен тақырыпты табу, сабақ мақсаты мен критерийлерді бірлесе құру. Шыны стаканда шанышқы мен қасық байланысының тепе- теңдікте тұруын көрсету, себебін сұрау.

Шанышқы мен сіріңке- https://www.youtube. com/watch?v=W77HcFriDww

Бейнеролик

7 минут

ЖИГСО әдісімен оқулықтағы иіндіктің тепе-теңдік шарты тақырыбын топпен талқылау.

Мәтінді оқу.

Оқулықпен жұмыс

«Түртіп алу» әдісі бойынша талқылайды, түйінін жазады

Үлестірме қағаз

C:\Users\User\Desktop\ce95ca24f4ae7c273accdbb6dcb1a2822668509c_original.pnghttp://s54.radikal.ru/i146/1009/3a/9dbbbece2c23.pngC:\Users\User\Desktop\ce95ca24f4ae7c273accdbb6dcb1a2822668509c_original.png   

ҚБ: «Үш шапалақ»

 

7 минут

2-тапсырма.

Сұрақ - жауап: «Конверт » әдісі.

Осы тақырыпты ашатын анықтамаларды қайталайды.

ҚБ: «Бас бармақ»

Похожее изображение

 Конверт, таратпа қағаздар

 

1 минут

Сергіту сәті: Дене қозғалысына жаттығу. Топтар әр түрлі қимылдар арқылы тепе-теңдік сақтап тақырыпты көрсетеді.

 

12 минут

«Оқы, есепте, зертте» топтық жұмыс

Тапсырма №2 Кестені толтырыңыздар:

Білу

Иінтірек дегеніміз________________

Тіреу нүктесі___________________

Күш иіні__________________________

Иінтіректің тепе- теңдік шарты___________________________________

Түсіну

 Иіндік центрінен оңға  3 см қашықтықта 5 кг дене орналастырылды, сол бағыттан 10 кг денені ілетін қашықтықты есептеңдер

Қолдану

Эксперименттік тапсырма арқылы есептеу жүргізу

«Иінтіректің тепе- теңдік шартын анықтау» зертханалық жұмысты орындау.  PHYWE зертханалық құралдар жиынтығынан бірнеше білеуше, тұрғы, жүктер жиынтығын алу. Құрылғыны жинап, рычагты тепе- теңдікке келтіріп, тепе- теңдік шартын бақылау.

ҚБ: Бірін-бірі бағалайды, өзін-өзі бағалайды, «Жарайсың»

 

 

 

 

 

Сұрақтар жазылған парақша

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

PHYWE зертханалық құралдар жиынтығы,таразы,

иіндік, жүк.

Сабақтың соңы

3 минут

Үйге тапсырма:§ 37, үйде орындалатын эксперименттік тапсырма

Кері байланыс. «Қарлы кесек » әдісі арқылы оқушылар бір – біріне сұрақ қойып, жауабын алады.

Рефлексия: Бүгінгі сабақтан алған әсерін стикерлермен білдіру

 

Саралау

Сабаққа мақсат сараланып қойылады.

Осыған сәйкес үй тапсырмасы да сараланып беріледі.

Бағалау

Әрбір тапсырмадан кейін оқушылардыңқызығушылықтарын арттыру үшін «Жарайсың» деген сияқты сөздермен ынталандыру жүргізеді, стикерлермен қалыптастырушы бағалау әдістері жоспарланады, біріне-бірі түсіндіреді, толықтырады, бағалайды.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың сабақта жағымды психологиялық ахуал туғызу, көңіл-күйлерін көтеру үшін шаттық шеңберін құрады.

Сергіту сәті тақырыппен байланыстырыла әзірленеді.


Пікірлер (3)

aimanru

Өте жақсы жазылған!

Бақытжан қызы динара

Йіндік не үшін қолданылды

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз