Эссе және өлең-жыр байқауы

Абайды оқы, таңырқа!

ШҚО Өскемен қаласы "№32 орта мектебі" КММ
Касымканова Зилиха Нурдубаевна 

Сабақ тақырыбы

Нәтиже сабақ. «Абайды оқы, таңырқа!»

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

6.1.2.1. – тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

6.3.6.1- тақырып бойынша үйренген сөздерді қүнделікті өмірде қолдана білу.

Білімділік:

Модуль бойынша шағын әңгімелер құрау арқылы тақырыпқа қатысты алған білімдерін бекіту

Дамытушылық:

Сабақ барысында интербелсенді әдістерді қолдану арқылы ақпараттық- танымдық қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік:

Қазақ тіліндегі сөйлесім әрекетіне құрылған қарапайым сөйлеу үлгілері негізінде оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру

Жетістік қритерийлері:

ОТЖ: модуль аясында қазақша сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді.

ООЖ: Тақырып аясында меңгерген жаңа ұғымдардың мағыналарын түсінеді, сөйлесім әрекетінде қолданады.

ОЖЖ: Қазақ тілінде модульге қатысты мәтін мазмұнын айтады, шағын мәтін құрай біледі..

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы

Негізгі түсініктер:

Салыстыру,

Қолданылған материалдар:

Интерактивті тақта, слайд, А4 парағы, маркерлер, желімқағаздар

Қолданылған әдістер

Түсіндіру, сұрақ- жауап, «Шаттық шеңбері», «Оймоншақ» әдісі, ассоциаграмма әдісі, «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі, «Бинго» ойыны, «Шашылған сөздер» әдісі«Шағын шолу»

 

Тапсырмалар

Сабақ барысында мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

тапсырма

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

 

Сабақтың басы

Оқушыларға психологиялық жақсы хал- ахуал туғызу

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Сендерді көргеніме қуаныштымын. Бәріміз қол ұстасып, дөңгелене тұрайық.

Күндей жарық, айдай арайлы,

Судай мөлдір таза көңілмен

Бүгінгі сабақты бастайық!

 

Ізгі тілектерін айтады.

 

Интерактивті тақта, слайдтар, сұраққа жауап береді.

Сыныпты топқа бөлу

Сөздер мен сөз тіркестері  арқылы топқа бөліну(қар, аяз,боран, ақ киімді, ақ қырау,үскірік, жаңбыр, ыстық,көгорай шалғын, шілде)

Сөздерді алып оқиды

«Жаз», «Күз» екі топқа бөлінеді

Лексико-фонетикалық жаттығу

 

«Оймоншақ» әдісі арқылы басталған ойды жалғастыру. Мұғалім бастайды.

М:Мен Қазақстан Республикасында тұрамын.

Айтылған ойды жалғастырады.

Қызығушылығын ояту

Мұғалім оқушыларға интерактивті тақтадан модульге байланысты дайындалған слайдтарын көрсетеді. 

Слайдты көреді.

 

Сабақтың ортасы.

Ассоциаграмма әдісі арқылы ойды жинақтау.

«Абай Құнанбайұлы»  (топтық жұмыс)

Топпен ассоциаграмманы толтырады

 

«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы модуль бойынша алған білімдерімен бөлісу.

Бір- бірлерін тыңдайды, іштей бағалайды.(Айтылым)

 

 Дұрыс жазуға дағдыландыру үшін

5- тапсырманы орындату

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады.(Жазылым, оқылым) Бір –бірлерін тексереді. Жеке, топтық.

Сергіту сәті.

«Бинго» ойыны Абай Құнанбайұлының «Қыс» «Күз» өлең жолдарынан бір сөзді қалдырып оқу (денелі, сұр)

Қай сөздің түсіп қалғанын табады.

 

«Шашылған сөздер» әдісі сандықшадағы сөздерді тарату

 Абайды, құлақ сал, оқы, Абайға.

Маған, лирикасы, табиғат, Абайдың, ұнайды.

Шашылған сөздерден сөйлем  құрайды (топтық жұмыс)

 

«Жалпы сұрақ» техникасы бойынша тақырып бойынша сұрақтар қойғызу

Топпен сұраулы сөйлемдер құрайды, келесі топқа сұрақтарын қояды.

Бекіту

99-бет Білгенге маржан айдарымен берілген мәтінді дұрыс оқуға машықтандырады

Мәтінді оқиды, талдайды.

Үйге

1.99-бет білгенге маржан есте сақтау

2.Тақырып бойынша презентация жасап қорғау

Күнделіктеріне жазады

 Сабақтың соңы

Бағалау

Формативті бағалау «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар  таратады. 

Тақырып аясында сөздер мен сөз тіркесі, сөйлемдер жазады.

Рефлексия

Түсіндім, түсінбедім, сұрағым бар смайликтерінің астына желімқағаздарға жазғызып жапсырғызады

Желімқағаздарға жазып жапсырады.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...