Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жұқа линзалар. Линзада кескін алу. |
Мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағалиева Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Оқушылардың саны: |
Сабақта жоқ оқушылардың саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.5.1.13 – жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар білуі керек: - жинағыш және шашыратқыш линзалардан өтетін жарық сәулесініӊ жүрістерін сипаттауды; - линзаларда өтетін жарық сәулелерініӊ жүрісі арқылы линзаныӊ фокусын анықтауды; - жұқа линзада кескін алуды және оны сипаттауды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- жинағыш және шашыратқыш линзалардан өтетін жарық сәулесініӊ жүрістерін сипаттайды; - линзаларда өтетін жарық сәулелерініӊ жүрісі арқылы линзаныӊ фокусын анықтайды; - жұқа линзада кескін алуды және оны сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсінулері және қолдана алулары керек Пәнге тән лексика мен терминология: жұқа линза, жинағыш линза, шашыратқыш линза, дөӊес линзалар, ойыс линзалар, линзаныӊ оптикалық центрі, линзаныӊ бас оптикалық осі, линзаныӊ бас фокусы, линзаныӊ фокустық қашықтығы, линзаныӊ фокальдық жазықтығы, линзаныӊ оптикалық күші. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Линза- екі сфералық бетпен шектелген мөлдір дене. Линзалардыӊ екі түрі бар: жинағыш және шашыратқыш. Линзаны шектеп тұрған сфералық беттердіӊ центрлері арқылы өтетін түзу линзаныӊ бас оптикалық осі деп аталады. Бас оптикалық осьтіӊ бойында және линзаныӊ центрінде жатқан нүкте линзаныӊ оптикалық центрі деп аталады. Жинағыш линзаныӊ бас оптикалық осіне параллель жарық шоқтарын бағыттаймыз. Шоқтар линзадан сына өтіп бас оптикалық осьтіӊ бір нүктесінде жиналады. Бұл нүкте линзаныӊ бас фокусы деп аталады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық,топта жұмыс жасай алу және жауапкершілік құндылықтарын дамытуға бағытталған. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Есептеулер жүргізгенде математика пәнімен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдануды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-3 мин |
Оқушылармен амандасу, түгендеу,отырғызу. Оқушыларды топқа бөлу фигуралар арқылы 1 топ, 2 топ, 3 топ, 4 топ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
3-8 мин
8-13 мин
13-23 мин
23-33 мин
33-38 мин |
Линзалар, жинағыш және шашыратқын линзалар туралы оқушылардың алдынғы сабақтағы білімін тексеру.
Жұптық жұмыс: «Сызбалар сөйлейді» әдісі арқылы сызбаларды түсіндіру Топтық жұмыс 1. Линзаның оптикалық күші 5 дптр. Оның фокус қашықтығы неге тең? 2. Фокус қашықтығы 10 см болатын жинағыш линзадан 30 см қашықтықта обьект орналасқан. Кескіннің линзаға дейінгі қашықтығын анықтаң 3. Кескіннің линзаға дейінгі қашықтығы 15 см, фокус қашықтығы 10 см. Линзадан қанша қашықтықта обьект орналасқан? 4. Жинағыш линзадан 30 см қашықтықта обьект орналасқан. Кескіннің линзаға дейінгі қашықтығы 15 см. Оптикалық күшті анықтаң. Жеке жұмыс: Линзаның көмегімен кескiн алу Оқу мақсаты: 8.5.1.13 – жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру Тест тапсырмалары: 1. Жинағыш линзаның фокус аралығы 0,2 м. Дененің кескіні өзінің биіктігідей болып шығу үшін денені линзадан қандай қашықтыққа қою керек? 2. Фокус аралығы 25 см шашырақыш линзаның оптикалық күшінің абсолют мәні неге тең болады? 3. Егер дене оптикалық центр мен фокус аралығында орналасқан болса, онда жұқа жинағыш линза көмегімен алынған кескін: 4. Егер дене бас фокус пен оптикалық центр аралығында болса онда жұқа шашыратқыш линза көмегімен алынған кескін: 5. Егер дене линзаның фокусында орналасқан болса, онда жұқа жинағыш линза көмегімен алынған кескін: 6. Егер дене бас фокус пен екі еселенген фокус аралығында болса, онда жұқа жинағыш линза көмегімен алынған кескін: 7. Контейнерде қандай линза орнатылған?
А) шашыратқыш 8. Схемадан қандай линза қолданылған?
9. Зат қос дөңес ланзадан 40 см қашықтықта. Кескін 1,5 есе үлкейген болса, линзаның фокус аралығы неге тең? 10. Суретте оптикалық осімен шашыратқыш линза берілген. Фокус және екі еселенген фокус аралығында орналасқан дененің кескіні қандай болмақ?
А) Тура, жалған, үлкейтілген 11. Жинағыш линза арқалы нақты заттың жалған кескін алынды. Берілген формулалардың қайсысы осыған сәйкес келеді? леді? А) B) C) D) E)
Тест жауаптары
|
Таратпа материал
Таратпа материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соӊы 38-40 мин |
5) Рефлексия. Білім қоржынын пайдалану 6) Үйге тапсырма: Жаттығу 7.4 1,2 есептері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулы және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сырттай бақылай отырып, кері байланыс беріп, орташа қабілетті оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойып, қолдау көрсетіп отыру. Әрбір топ таныстырылым жасағаннан кейін оларға қабілетті оқушылар сұрақтар қояды. |
Топтық жүмысты және эксперименттік тапсырмалардың орындалуын сырттай бақылау арқылы бағалау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұры сжүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралыда ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі