Өлең, жыр, ақындар

Ойын арқылы математикалық ұғымдарды қалыптастыру. ТРИЗ технологиясы іс-тәжірибеде

МКҚК Теміртау қаласы әкімдігі Теміртау қаласы білім беру бөлімі
№21 "Самал" балабақшасының тәрбиешісі Рахметова Салтанат

Мақсаты: 1-ден 10 цифрларын заттың санымен сәйкестендіруді жалғастыру, заттың саны мен цифрмен сәйкестендіруді үйрету, екі топтағы заттарды салыстыруға жаттығу, заттың орналасқан орнын анықтау және сөзбен атап көрсету, (сол жақ, оң жақ, жоғарыда, төменде, арсында

Көрнектіліктер: Сандар. Қаламдар. Ақ парақ. Суреттер.

Сөздік жұмыс: Санау. Решать. Сан. Цыфр.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Шаттық шеңбер: Амандасу.

2. Сұрақтар қою:

- Жылмезгілдерін атаңдар.

- Апта күндерін атаңдар.

-1-ден 10ке дейін сандар қатарын санаңдар.

3. Балалар орындарына отырады.

4. Балаларға тапсырма беру:

1: Ойын: «Көп. Аз». Балалар қодарындағы жолаққа жоғарығы жағына бес дөңгелек, астынғы жағына үш төртбұрыш қою. Қайсысы көп, қайсысы аз екенін атап айту.

2: Ойын: «Жоғар, төмен, оң жақ, сол жақ». Балалар ақ парақтың ортасы, жоғарғы оң жақ бұрышы, төменгі сол жақ бұрышы, парақтың ортасына төрт бұрыш, үшбұрыш, дөңгелек салу.

3: Ойын: «Саусақ жаттығуы» Орыс тілене жүргізіледі. (Орыс тілі мұғалімі).

4: Ойын: «Қай дыбыс? Сол дыбысқа сөз ойлап тап». Балаларға әріп туралы өлең оқылып. Басқа дыдыс, әріптерді көрсетіп, сол дыбысқа балалар сөздер ойлап табады.

«А» дыбысы:

Ағып жатыр ағын су,

Толтырып кең арнаны.

Жүзді айдында қос аққау,

Орындалып арманы.

Жағадығы аю мәз,

Алғанға бір алм аны.

Жапырақ түссе өтіп жаз,

Күз жақындап қалғаны. Тәрбиеші балаларға С. З. Б. өткен ждыбыс, әріптерді көрсетіп, сөз ойлап таубуларын сұрайды.

5: Ойын: «Ойланып, сөйлемді аяқта». Баларға аяқталмаған сөйлемді тәрбиеші оқиды, балаалр сол сөйлемді аяқтайды.

«Жол сүрлеуден кең болмса, онда сүрлеу........(тар болады).

«Мамық тас тан жеңіл болса, онда тас .....( ауыр болада).

«Нені байлайды? Нені киеді?. Нені өреді? Нені тоқиды?»

«Ұяға дейін жылдам торғай ұшып жете ме, әлде жұлдызқұрт па?».

6: Ойын: Торкөздерді толтыр: Балалар алдарындағы дайын салынған тор көдерге бірінші қатарға дөгелек, екінші  қатарға үшбұрыш,үшінші қатарға гүлдер салып толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін сұрақ-жауаппен қорыту. Балаларды мадақтау.


Пікірлер (2)

Ерке

Сан және ретімен санау

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз