Өлеңдер Бөлімі

Бала — басты байлығымыз

Шымкент қаласы
М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп
Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Нурсеитова Бубазия Мутетаевна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Т/А 9.1.5.1.тыңдаған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен өз қөзқарастармен сыни тұрғыда баға бере алады
Ж9.3.5.1 оқылым мен тыңдалым матыриялдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазу;
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:
Тірек сөздер мен термин сөздерді ажырата алады. Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты орындай алады:
Детальды ақпараттар мәтін ішінен термин және кәсіби сөздерді табады.
Оқушылардың кейбірі орындай алады:
Мәтінге байланысты қосымша ақпарат таба алады және әртүрлі мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийі:
- Мәтіннің мазмұнын түсіндіре алады.
- Тірек сөздер мен термин тапсырмаларды орындай алады.
- Жеке және топтық тапсырмаларды орындай алады.

Құндылықтар:
Жауапкершілік. Адамның туған елге, туған жерге деген сүйіспеншілігі.
Туған өлкенің кереметтігіне, тіл жетпейтін құндылығына құрметпен қарау. Бостандықтын қадірің білу.

Пәнаралық байланыс:
Әдебиет, тарих, география, өзін-өзі тану

Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады; Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, детальды ақпаратты анықтайды.

Сабақтың кезеңдері:
Шаттық шеңбер Ресурстар
1. Топқа бөлу гүлдер арқылы(бәйшешек, қызғалдақ, сарғалдақ)
2. Үй тапсырмасын сұрау өрмекші әдісі және сұрақ - жауап әдісін қолдану

1. Екінші тапсырма.
2. Адам бостандығы жайлы эссе жазу
3. Тәуелсіздік тірегі

Сабақтың ортасы:

1- тапсырма
《Миға шабуыл》әдісі (тақырыпты табу, не жақсы?,Бұлт үстіндегі саяхат,)
I топ Еш есікте тұрмайды
Ол жоқта жер құрғайды (су)
II топ Өзі көк көлеңкесі жоқ (көл)
III топ Көп бытыра қолдасын
Көбейткен жердің олжасын ( жаңбыр)

2- тапсырма
1. Мәтін бойынша сурет салу, әңгімелеу.
2. Тірек сөздерді табу, синонимдік байланысына қайта сөйлем құрау
3. Мәтіннен термин сөздерді тауып, оны таратып айту
ҚБ. 《А,Б,С》 әдісі 《кім тапқыр》 әдісі

3- тапсырма
І - топ қазіргі таңдағы мәдениет құндылықтары
ІІ - топ тілдік құндылықтар
ІІІ - топ құндылықтар туралы мәлімет

Сергіту сәті.

Сабақтың соңы:

Кері байланыс
Сұрақ - жауап; доп лақтыру арқылы
 
Бүгінгі таңдағы мәдениет құны қандай?
Саралау - оқушыға қалай қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материялды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлаймыз?


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×