Өлеңдер Бөлімі

Ит-адамның досы Б. Соқпақбаев «Көшер кезде» (үзінді)

Пән:Әдебиеттік оқу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мені қоршаған орта

Күні:

Сынып: 4 «Ә»

Мектеп: ШҚО Жарма ауданы Георгиевка орта мектебі  КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Тагаева Назигуль Ермухановна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: .

 

Сабақ тақырыбы

  Ит-адамның досы

Б.Соқпақбаев «Көшер кезде» (үзінді)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

 

 4.2.4.1 – аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады,  жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, өз пікірін білдіруде   вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады.

Көптеген оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Кейбір оқушылар: Оқушылардың  оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі.

Бағалау критерийлері

Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтай алатын дағдысы жетілдіріледі. Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады,  жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі. Көркем шығармаға пікірін білдіруге және оны дәлелдеуге, шығарманың жанрлық ерекшелігіне байланысты өз пікірін білдіруді, сауатты жазу жұмыстарын  жалғастырады. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне сыни баға береді, мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, мүмкін болатын жауаптарды болжап, өзін-өзі бақылауды, өзін-өзі  бағалауды, мәтін бөлімдері арасында мағыналық байланысты түсіне отырып, жоспар құруды түрлендіруді үйренетін әдістемені тәжірибеден өткізеді.

Тілдік мақсаттар мен терминология

 

Әдеби мұра

Әдеби көркем сөздер

Халық ауыз әдебиеті

Даналар нақылы

Асыл сөз

Шешендік  

Құндылықтарды дарыту

 

 

Жұппен ,топпен жұмыс жасау  арқылы ынтымақтық пен өзара көмек көрсетуге үйрену,бірін бірі оқыту

Пәнаралық байланыс

Дүниетану,көркем еңбек

Сабақ  басталуы

 

 

 

 

 

 

 

Аудио тыңдау

 

 

 

Пікіріңді айт

 

 

 

 

 

Сабақ ортасы

Топқа бөлу

Алдыңғы білімін еске алу

Қазақстанның қандай көлдерін білесің?

Теңеу деген не?

Экология ,эколг сөздерінің мағынасы қандай?Экологиялық мәселелерді айт.Өз жеріңде қандай экологиялық мәселелер бар? «Өзіңнен баста  »шағын әңгімеден қысқаша ойын білдіру.

Тыңда

«Итім болса, шіркін!» -өлеңіндегі баланың ойын түсіндір

Пікіріңді айт

Өзің қандай жануарды асырағың келеді?

Суртте:ит,мысық, тотықұс,ат, аквариумдегі балық осылардан таңдап қайсысын  асырағысы келетінін айтады

Жаңа тақырып

Слайдтан Б.Сапарбаевтың фотосын көреді.Бердібек Сапарбаевтің қандай шығармаларын білесің  «Білімленд» сайтынан жазушы туралы мәлмет алады.

Түсініп оқу

Көшер кезде әңгімесінен үзінді оқу .Кезекпен мәнерлеп оқу.

Жоспар жасау

Әр топ жоспар құрады

Майлаяқ-ерке күшік

Байланған ит

Зарлы дауыс

Аманат

Сөздік жұмыс-середей,ұзарған

Басына күн туған-қиыншылыққа тап болған

Топпен жұмыс

Мінездеу деген не?

Жазушы Майлыаяқты қалай суреттеген?

Мәтінді оқығанда қандай сезімд болдың?

Мәтіндегі бір кейіпкердің іс-әрекетін сипатта

Зағипа     Еркін

Әбеке     Майлыаяқ

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.

Шығармашылық жұмыс

 

топ. Ақындар: Өлең жазу

 Мақал құрастыру.

 

2 - топ. Жазушылар: Ит туралы қысқа мәтін құрастырып жазыңдар.

 

3- топ. Суретшілер:Тыйым сөздер жазыңдар.

 

4-топ. Тарихшылар: Иттің шығу тарихы, ерекшеліктері, адалдығы т.б жазыңдар

 

 

 

 

 

Сабақтың аяқталуы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

Өз ойыңмен бөліс

Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар.

Ит – жеті қазына

Итті иесімен қина

Оқушыларға «Білім шыңы» кері байланыс постері түсіндіріледі.  Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.

 

 

Күшігім бар.
Күшігім
Кереметтей саққұлақ.
Күзетіп үй есігін
Көңілді жүр шапқылап.
Құмары бір қанады
Құрбыларым келгенде.
Бірден танып қалады
Бөгде жанды кергенде.
Үріп тұрып жөнімен,
Қызық оның қашқаны.
Қорқып үріп,
Сонымен
Қорқытады ол басқаны!

 

 

Күшігім


Өзі адамға үйірсек,
Өліп-өшіп ойнайды.
Қиқуласып жүгірсек,
Қашып жүр деп ойлайды.

Қуып жетіп қалғанда,
Білмейді не істерін.
Балтырыңнан алғанда,
Батырмайды тістерін.

Қадыр Мырза Әли

 

Күшігім менің, күшігім,
Үй күзетер пысығым.
Үргені де шамалы,
Тамақ берсең болғаны.

 

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×