Орта мерзімді жоспарлау 6-сынып биология пәні
№ |
тақырыбы |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты |
Жұмыс істеу формалары |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер |
1-сабақ |
|
||||||
Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктері |
Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктерін атап, әрқайсына жеке сипаттама беру, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту, экологиялық және эстетикалық тәрбие беру, бірлесе жұмыс істеуге үйрету. |
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс постермен жұмыс жасау, тақырып бойынша сандық теледидардан бейнеролик талдау, ойын сұрақтар |
топта жұмыс істеуге талпынады; оқушыны өз бетімен ізденеді; тақырыпты түсінеді; көбеюдің биологиялық маңызын біледі; құс пен жорғалаушылардың көбею ерекшелігін ажыратады. «Ағзаның жеке дамуы» деген атауды түсініп, талдайды. |
Форматив-ті бағалау топ арасында топбас-шының тобын бағалауы |
Топпен жұмыста оқушыларды дарынды таланты тарта отырып, нашар оқушы мен жұмыс жасау, топтық жұмыста топ мүшелерінің барлығы сөйлеп сабаққа қатысу керек. Бұл жерде сөйлемейтін баланы топ пен бірге алға тарту |
Үлестірме материалдар, сандық теледидар, слайдтар |
|
2-сабақ |
Жануарлардың мінез-қылығы |
жануарлардың мінез-қылығы жайлы білімдерін арттыру, ғылыми дүниетамын байыту, жануарлар әлемін қорғауға тәрбиелеу. |
Оқушының тақырып туралы диалогқа түсуі, сұрақ жауап |
топта жұмыс істеуге талпынады; оқушыны өз бетімен ізденеді; тақырыпты түсінеді;
|
формативті бағалау, бір топ басқа топтарды бағалауы |
Оқушылардын қызығушылықтарын ояту, ол үшін постермен жұмыс жасау олардын сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту |
Акт−ны пайдаланып сабақ өту |
3-сабақ |
Топтық мінез қылық |
Сабақта диалогті қолдану, Мерсер мен Литлон (2007) енбектерінде диолог сабақта қолдану оқушылардын қызығушылығын артыру. Өзін –өзі реттеуге үйрету; Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау; Білім беруде АКТ-ны пайдалану; |
Топпен жұмыс жүргізу кезінде диалогты қолдану, постермен жұмыс кезінде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру |
Оқушылар арасында сұрақ жауап түрінде ЖАДА арқылы оқып үйрету; |
Форматив-ті бағалау; топтар арасында бір топ екінші топты бағалауы |
Оқушыны сабаққа деген ынтасын артыра отырып постермен жұмыс жасауы; оқушыларды қызықтыру үшін диалогты түрде сабақ өту.
|
АКТ-ны пайдалану арқылы сабақ өту |
4−сабақ |
Жануарлардың мінез- қылығы туралы білімді іс жүзінде пайдалану |
Жануарлардың мінезін зерттеген кезінде жұп-жұп пен жұмыс жасау; оқушының біріне бірі топ арасында оқыту, зерттеуші әңгіме, әңгіме сұхбат |
Топпен жұмыс жасау арқылы оқушынын топ арасында бір бірін оқыту, диалогты түрінде оқытуы, сыни тұрғыдан ойлануын дамыту |
Түрлі идея айтып, оны іс – жүзінде пайдалана біледі. Барлық мәселеге сыни көзқараспен қарай біледі
|
Оқушылар-дың жұп- жұп пен бір-бірін бағалауы |
Оқушыларды топпен жұмыс жүргізу, сұрақ жауап арқылы миға шабуыл жасау |
Үлестірме қағаздар, фотосурет оқулықпен жұмыс жасау, оқушылардын ЖАДЫ дамыту |
Асия
Жақсы жазылған