Өлең, жыр, ақындар

Орта мерзімді жоспарлау 6-сынып биология пәні

Орта мерзімді жоспарлау 6-сынып биология пәні

тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты

Жұмыс істеу формалары

Оқып-үйренудің нәтижесі

Бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Негізгі дереккөздер

1-сабақ

 

 

Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктері

Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктерін атап, әрқайсына жеке сипаттама беру, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту, экологиялық және эстетикалық тәрбие беру, бірлесе жұмыс істеуге үйрету.

Топпен жұмыс, жұппен жұмыс постермен жұмыс жасау, тақырып бойынша сандық теледидардан бейнеролик талдау, ойын сұрақтар

топта жұмыс істеуге талпынады;

оқушыны өз бетімен ізденеді;

тақырыпты түсінеді;

көбеюдің биологиялық маңызын біледі;

құс пен жорғалаушылардың көбею ерекшелігін ажыратады.

«Ағзаның жеке дамуы» деген атауды түсініп, талдайды.

Форматив-ті  бағалау  топ арасында топбас-шының тобын бағалауы

Топпен жұмыста оқушыларды дарынды таланты тарта отырып, нашар оқушы мен жұмыс жасау, топтық жұмыста топ мүшелерінің барлығы сөйлеп сабаққа қатысу керек. Бұл жерде сөйлемейтін баланы топ пен бірге алға тарту

Үлестірме материалдар, сандық теледидар, слайдтар

  2-сабақ

Жануарлардың мінез-қылығы

жануарлардың мінез-қылығы жайлы білімдерін арттыру, ғылыми дүниетамын байыту, жануарлар әлемін қорғауға тәрбиелеу.

Оқушының тақырып  туралы диалогқа түсуі, сұрақ жауап

топта жұмыс істеуге талпынады;

оқушыны өз бетімен ізденеді;

тақырыпты түсінеді;

 

формативті  бағалау, бір топ басқа топтарды бағалауы

Оқушылардын қызығушылықтарын ояту, ол үшін постермен жұмыс жасау олардын сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту

Акт−ны пайдаланып сабақ өту

3-сабақ

Топтық мінез қылық

Сабақта диалогті қолдану, Мерсер мен Литлон (2007) енбектерінде диолог  сабақта қолдану оқушылардын қызығушылығын артыру. Өзін –өзі реттеуге үйрету;

Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;

Білім беруде АКТ-ны пайдалану;

Топпен жұмыс жүргізу кезінде диалогты қолдану, постермен жұмыс кезінде  оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру

Оқушылар арасында сұрақ жауап түрінде ЖАДА арқылы оқып үйрету;

Форматив-ті бағалау; топтар арасында бір топ екінші топты бағалауы

Оқушыны сабаққа деген ынтасын артыра отырып постермен жұмыс жасауы;  оқушыларды қызықтыру үшін диалогты түрде сабақ өту.

 

АКТ-ны пайдалану арқылы сабақ өту

4−сабақ

Жануарлардың мінез- қылығы туралы білімді іс жүзінде пайдалану

Жануарлардың мінезін зерттеген кезінде жұп-жұп пен жұмыс жасау; оқушының біріне бірі топ арасында оқыту, зерттеуші әңгіме, әңгіме сұхбат

Топпен жұмыс жасау арқылы оқушынын топ арасында бір бірін оқыту, диалогты түрінде оқытуы, сыни тұрғыдан ойлануын дамыту

Түрлі идея айтып, оны іс – жүзінде пайдалана біледі.

Барлық мәселеге сыни көзқараспен қарай біледі

 

Оқушылар-дың жұп- жұп пен бір-бірін бағалауы

Оқушыларды топпен жұмыс жүргізу, сұрақ жауап арқылы миға шабуыл жасау

Үлестірме қағаздар,

фотосурет

оқулықпен жұмыс жасау, оқушылардын  ЖАДЫ дамыту

 

 


Пікірлер (2)

Асия

Жақсы жазылған

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз