Күні: 24.10.2014ж
Математика
Сабақтың тақырыбы: 4 санының құрамы. 46 бет
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 4 санының құрамына қатысты теңдіктерді жазуға, және
оқуға үйрету. 4 санының құрамы, 4 санын салыстыруды үйрету. Мысалдар арқылы 4 санын ұғындыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, сауаттылыққа, білімділікке баулу.
Дамытушылық: Ой-өрісін, сана-сезімін, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сабаққа деген қызығушылығын дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік, ой қозғау, шығармашылық тапсырмалар..
Сабақтың көрнекілігі: 1 мен 4 цифрларының үлгісі, электронды оқулық, мазмұнды суреттер, кестелер, үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: сауат ашу, дүниетану.
Сабақтың мазмұны.
І. Ұйымдастыру.
1. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Қатар – қатар тізіліп
Оқушыға лайық
Қолымызды жіберіп
Түп – түзу болып тұрайық
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа – нақ
Дайындалдық бәріміз
ІІ. Өткен сабақтан алған білімін тексеру.
1. Сандар қатарындағы бірінші сан.
2. 4 саны неше элементтен тұрады?
3. 4 саны сандар қатарында қай саннан кейін тұрады?
4. 4 санын тақтаға салып көрсету.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
№5
3см+1см═ 4см
1см+3 см═4 см
4см- 1см═3 см
4см- 3см═ 1см
ІҮ.Мақсат қою: Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы –4 санының құрамы .
Ү. Жаңа сабақ:
1. Мұғалімнің түсіндірмесі:
Оқушыларды шапалақты соғу арқылы өзіне қарату. Менің сөзіме құлақ саламыз.
Арбаларда жөн бөлек
Оларда 4 дөңгелек
Туралап тарт бұлтарма
4 тұяқ бар тұлпарда
4 бұрышты орамал
4 қабырға қоралар
Бір жылда 4 маусым бар
Қане соны айтыңдар:
Қыс пенен көктем екеуі
Жаз да күзде бар
4 түлік мал дәулетің
Оған ие әулетің
Мамыр айының ашық күндерінің бірінде жасыл жапырақта 2 қаңқызы қонып отырды. Оларға тағы 2 қанқызы келіп отырды. Жапырақта барлығы неше қанқызы қонып отыр? Барлық қанқызыны санаймыз. Жапырақта 4 қанқызы отыр.
Тақтаға қарайықшы, мен сандар қатарын жазайын 1, 2, 3, 4. Біз қандай санмен тоқтап тұрмыз балалар? 4 саны. Осы 4 санының құрамы болады.
2 мен 2 нің қосындысы 2+2= 4ке тең болады екен. 3пен 1дің қосындысы 3+1=4 ке тең болады екен. Олай болса 4 санының құрамы мынада.
4
2 |
2 |
1 |
3 |
Слайдтағы 6,7,8,9 беттерді көрсетіп мысалдармен түсіндіру.
Ал енді балалар, 4- пен 4- тің азайтындысы нешеге тең деп ойлайсыңдар? 0-ге тең себебі саннан санды алсақ 0-ге тең деген ұғым бар.
2. Дәптермен жұмыс:
Слайдтағы есептерді дәптерге көшіріп аламыз.
2+2=4 3+1=4 4-4=0
3. Оқулықпен жұмыс:
№ 2. Кесінділерді сыз. Салыстыр:
4см 3см 3см 4 см
№3 Кім жылдам?
Қалып қойған сандарды ата:
1 |
3 |
|||
4 |
2 |
0 |
||
0 |
2 |
4 |
||
3 |
1 |
4. Сергіту сәті
Ролик көрсету арқылы балалар сергіту сәтін қайталап отырып жасайды.
ҮІ. Жаңа білімді бекіту:
№4 Салыстыр:
0*4 4см*2см
4*4 4см*4см
2*4 3см*4см
4*3 2см*1см
5. Үлестірмелі қима қағазымен жұмыс
1+0 =1 3+1=4 1+2=3 2+0=2 2+2=4 1+1=2 3-1=2 4-1=3 4-4=1
3+0 =3 2+1=3 3-2=1 1+3=4 4+0=4 0+1=1 0+2=2 0+3=3 0+4=4
ҮІІ. Сабақты қортындылау:
- Біз бүгін нені үйрендік?
-Қай санды қайталадық?
-Жаңадан не білдіңдер?
ҮІІІ. Үйге тапсырма беру.
5- есепті шығару.
Бағалау:
Белсенді қатысып отырған оқушыларды бағалау.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі