Өлең, жыр, ақындар

Абай Құмырсқа мен шегіртке Крыловтан

Тойбахова Жадыра      3 «б»  сынып

Пәні Ана тілі

Сабақтың тақырыбы: Абай Құмырсқа мен шегіртке Крыловтан

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды өлеңді мәнерлеп оқып,жаңа тақырыптың мазмұнын өздері ашуға дағдыландыру. Автор туралы түсінік беру.

Оқушылардың жүргізіп оқу дағдыларын жетілдіре түсу,тіл байлығын,сөздік қорын байыту,өз ойын еркін  жеткізіп, салыстыруға баулу.

Оқушыларды еңбекшіл болуға,өзгелерді тыңдай  білуге,тиянақтылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  аралас сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,сын тұрғысынан ойлауды  дамыту технологиясы

Сабақтың көрнекілігі: авторлар суреті,слаидтар.

Сабақтың  барысы:

І       Ұйымдастыру кезеңі

ІІ       Үй тапсырмасын сұрап,бағалау

ІІІ        Үй тапсырмасын қорытындылау

І топ – Күзгі орман көрінісін сипатта

ІІ топ  - Күзгі ормандағы аңдарды сипатта

ІІІ топ – «Орман біздің байлығымыз»

           деп неліктен айтамыз?

ІV  Қызығушылығын ояту        Жұмбақтар шешу

V    Суретпен  жұмыс

   Жетекші сұрақтар арқылы сурет бойынша әңгіме айтқызу

VІ  Жаңа сабақ

  • Мысал дегеніміз не?Қандай мысал оқыдыңдар?
  • Автор туралы мағлұмат беру
  • «Абай» ассоциациясын құру   Абай-ақын,жазушы,сазгер

       Сонымеп бірге аудармашы екен

  • Өлеңді іштей оқып,ойларын салыстыру
  • Өлеңді қайталап оқып,таныс емес түсінігі қиын сөздерді қарындашпен белгілеу
  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру
  • Мысалды рөлге бөліпоқыту
  • Мәтін бойынша тапсырмалар орындау

Құмырсқа мен  шегіртке                    Венн диаграммасын құру

   Топтық тапсырма

І        Құмырсқаның орнында болсаң неістер едің?

ІІ       Шегірткеге ұқсап қалмас үшін не істер едің?

ІІІ      Еңбек туралы мақал-мәтел айт.

VІ  Сабақты қорытындылау , бағалау

   Фишбоун: Құмырсқа қаңқасын құрастыру

Оқушылар білімін бағалау ,  мадақтау.

Үйге тапсырма   Сахналық көрініс қоюға дайындалу

Шегіртке мен құмырсқаның сүретін салу

 

Мұнда оқушылар а-ның мәнін артқан кезде қалай өзгеретінін,ал а-ны азайтқанда айырманың мәні қалай өзгеретіні байқайды.

әріпті өрнектерд» салыстыуға арналған дамыту сипатындағы жаттығүлар:

а*а+7               а*а-7                        а*а+9                           а*а-9

 

«Әріпті өрнектің анықталу облысы» ұғымын енгізуге дайындық есебінде мынадай сұрақтар ұсынылады.

Егер 7-а болғанда     а=8       болуы мүмкін бе?

Егер а-7  болса,онда  а=6 болуы мүмкін бе?

  2-тапсырма

7-а                       а=7     а-0

7-7=0                 7-0=7

Қосымша дәптерлеріне №4 тапсырма орындалады

 

 

«Үндемес»  ойыны: Тапсырма беріледі,оқушылар үндемей отырып,өз беттерінше орындайды.Кім бұрын болса,сол бала өз жұмысын оқып береді,бағаланады.

3+2     4+2      5+2

5-2      6-2        7+2

 

Үйгк тапсырма: №4

 

Қорытынды.

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз