Бекітемін:_________
Сабақ жоспары
Мерзімі |
21.01.2016 |
Сынып |
4 |
|||||||||||||||||||||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Мұхтар Әуезов Көксерек (повестінен үзінді) |
|||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Көксерек әңгімесін оқушылардың өз бетімен іздене отырып түсінулеріне мүмкіндік беру. |
|||||||||||||||||||||||||
Міндеттері |
- Әңгіменің мазмұны бойынша талдау жасау. Шығармаға сын тұрғысынан ойлап,талқылауға үйрету. - Оқушылардың сөйлеу мәдениеттілігін,өз бетінше ой қорытып тұжырым жасай білу белсенділігін арттыру. - Табиғатты қорғай білуге,қасқырға деген көзқарасты қайта қарау; адамгершілікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу; |
|||||||||||||||||||||||||
Оқытунәтижесі |
Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, өз пікірлерін дәлелдей алады, шығармадағы кейіпкерлерді тани алады, өзін-өзі бағалай алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын модульдер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||||||||||||||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
Компьютер,оқулық, жіп, бағалау парақтары, үлестірме парақтар, плакат. |
|||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
«Өрмекшіторы» ойыны |
«Ой қозғау» фильмнен үзінді |
«Тақырыптық тенис» әдісі |
|||||||||||||||||||||||
Тұжырымдамалық карта
|
Кезбе тілші әдісі |
|||||||||||||||||||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару. Балалар біздің бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан өзгеше, өйткені бүгін ашық есік сабағы, біздің сабағымызға қонақтар қатысады. Сондықтан сендерге осы сабағымызға сәттілік тілеймін. Бүгін біз сендермен, жұпта, топта бір-бірімізбен түрлі тапсырмалар орындайтын боламыз. . ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: -Үйге қандай тапсырма берілді? «Өрмекші торы» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Сұрақтарға нақты, әрі жылдам жауап берулерің керек ІІІ. Мағынаны тану кезеңі «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға фильмнен үзінді көрсету.
Шығарма бізге повестен үзінді түрінде берілген.Шығарма авторы Мұхтар Омарханұлы Әуезов.Ол қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданы жерінде 1897 жылы жиырма сегізінші қыркүйекте туған. «Тақырыптық тенис» әдісін пайдалана отырып Мұхтар Әуезов туралы білімдерін байқау. ІҮ. Жаңа сабақ: Мұғалімнің сөзі: Мәтінді үш бөлімге бөліп беріп оқуға тапсырамын, оқып болган соң жұпта талдап, топта талдап бөлімге ат қояды және тұжырымдамалық картаға тусіре отырып түсіндіріп бересіңдер. Бөлімдеріне ат қояды және оқиға желісін сақтай отырып әңгімелейді. Сергіту сәті орындалады. Сұрғылт тартқан түсi бар. Ақсиған көп тiсi бар Тыным таппай жүгiрiп, Сiлекейi шұбырған, Қыстау маңын ториды, Ауылдың өш бар итi. (Қасқыр)
Жұптық жұмыс.
Жеке оқушымен жұмыс Ал, енді әңгіме кестесін құрайық.
Ү. Сабақты бекіту кезеңі Кезбе тілші әдісі бойыншаисабақты қорытындылаймын. Бір оқушы тілші болып, көксерек әңгімесі бойынша сұрақтар қояды,соған жауап бересіңдер. ҮІ.Сабақты қорытындылау. Рефлекция. Бүгінгі сабақ туралы пікірін білдіру. Не қиын болды ? Бүгінгі сабақта не ұнады? Сабақтан қандай әсер алдың? ҮІІ Оқушыларды бағалау . Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау Үйге тапсырма беру. Үйге тапсырма: 152-153 беттерді оқу.«Адам және табиғат» тақырыбына эссе жазу |
Көксеректің күшік кезі
|
Ауылдағы күшіктерден онша...
Бірде – бір ит мұны..
Талаймын деп ит ұмтылса....
|
Көксеректің көк шолақ қасқыр болған кезі
|
Тамаққа өлгенше .....
Езуін ғана....
Көздерінің астымен жалт- жұлт.....
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі