Өлең, жыр, ақындар

SMM мен PR-дың бизнес құрудағы рөлдері

Кіріспе 

Соңғы онжылдықта ақпараттық технологиялардың, әсіресе интернет пен әлеуметтік медиа платформаларының қарқынды дамуы бизнес әлемінде жаңа парадигмаларды қалыптастырды, бұл өзгерістердің нәтижесінде әлеуметтік медиа маркетинг (SMM) және қоғамдық қатынастар (PR) стратегиялары компаниялардың нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етуде, сондай-ақ клиенттермен байланыс орнатуда маңызды рөл атқара бастады. Мысалы, 2023 жылы жүргізілген зерттеулер көрсеткендей, әлеуметтік медиа платформаларын белсенді пайдаланатын жастар аудиториясы брендтердің жарнамаларына оң көзқараспен қарайды, әрі оларды сатып алу шешімдерінде ескереді.

SMM-нің бизнеске әсері

SMM – бұл әлеуметтік медиа платформаларында (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok және т.б.) өнімдер мен қызметтерді насихаттау арқылы клиенттермен тікелей байланыс орнату тәсілі. SMM-нің бизнеске тигізетін әсері оның көпфункционалдығына негізделеді; біріншіден, SMM маркетингтік науқандарды жүзеге асыру барысында мақсатты аудиторияны анықтауға мүмкіндік береді, бұл компанияның өнімдерін немесе қызметтерін нақты клиенттерге бағыттауға жол ашады. Мысалы, Starbucks компаниясы әлеуметтік медиа арқылы тұтынушылардан ұсыныстар жинап, жаңа өнімдер мен қызметтерді енгізуде олардың пікірлерін ескеріп отырады, осылайша клиенттердің лоялдылығын арттырады.

Екіншіден, SMM компанияларға клиенттердің пікірлері мен ұсыныстарын жинауға мүмкіндік беретін интерактивті платформа болып табылады; тұтынушылардың пікірлерін тыңдау арқылы компаниялар өз өнімдерін немесе қызметтерін жақсарта алады. Сонымен қатар, SMM-нің көмегімен PR мамандары қоғамның реакциясын жедел түрде бақылап, қажетті түзетулер енгізуге мүмкіндік алады. Мысалы, Twitter платформасында жарияланған пресс-релиздер мен жаңалықтар тез арада қоғамның назарын аударады, ал қолданушылардың пікірлері мен реакциялары PR стратегиясының тиімділігін бағалауға көмектеседі.

PR – бұл компанияның қоғаммен байланысын қалыптастыру мен нығайтуға бағытталған стратегиялық коммуникацияның жиынтығы. PR-дің басты мақсаты – компанияның имиджін қалыптастыру, қоғаммен ашық және адал қарым-қатынас орнату; осы мақсаттарға жету үшін PR науқандары арқылы компаниялар өздерінің әлеуметтік жауапкершілігін көрсетіп, қоғамда оң пікір қалыптастыруға тырысады. Мысалы, көптеген компаниялар экологиялық мәселелерге назар аудара отырып, тұрақтылық тақырыбында PR науқандарын жүргізуде.

Бұдан бөлек, PR дағдарыс жағдайларында компанияның имиджін қорғаудың тиімді құралы болып табылады; дағдарыс кезінде дұрыс бағытталған PR стратегиясы компанияның қоғамдық пікірдегі жағымсыз әсерін азайтуға көмектеседі. Мысалы, 2018 жылы Facebook әлеуметтік желісіндегі деректердің бұзылуы жағдайында PR командасы дағдарысқа қарсы стратегияларды іске асырып, қоғаммен ашық диалог орнату арқылы имиджін қалпына келтіруге тырысты.

 

Қорытынды:

SMM мен PR қазіргі заманғы бизнестің ажырамас бөлігіне айналды, өйткені олар компаниялардың нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етуге және клиенттермен тиімді байланыс орнатуға мүмкіндік береді. SMM-нің интерактивтілігі мен PR-дің стратегиялық коммуникациясы бірігіп, компанияларға қоғамдық пікірді қалыптастыруда, имиджді нығайтуда және клиенттердің сенімін арттыруда ерекше рөл атқарады. Сондықтан да кәсіпкерлер мен маркетинг мамандары SMM мен PR-дің мүмкіндіктерін тиімді пайдалана отырып, бизнестің дамуына оң әсер етуі тиіс.

Пайдаланылған әдебиеттер:

1. «Сиқырлы SMM» - Нұрлан Жанай

2.«Кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдау және жоспарлау» (kznews.kz, 2023)

3."Основы маркетинга" краткий курс - Филипп Котлер 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз